فیلم TimeSplitters بعدی لغو شده بازی آنلاین ظاهر می شود

فیلمی نشان می دهد که پروژه TimeSplitters که متاسفانه لغو شده بود را نشان می دهد که پنج دقیقه از گیم پلی بازی را نشان می دهد.

ویدئو، ارسال شده به لینکدین توسط یکی از کارکنان سابق طراحی رادیکال آزاد، نسخه ای از بازی را از جولای ۲۰۲۳ نشان می دهد – تقریباً پنج ماه قبل این پروژه لغو شد و استودیو توسط شرکت مادر Embracer تعطیل شد.

طرفداران TimeSplitters احتمالاً از بازگشت عناصر آشنای متعدد، از جمله سطح سد سیبری بزرگ، سلاح‌های نمادین، شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران و رابط کاربری کلاسیک سلامت/سپر GoldenEye هیجان‌زده می‌شوند (و ناراحت می‌شوند، چون پروژه اکنون مرده است).


فیلم TimeSplitters بعدی لغو شده بازی آنلاین ظاهر می شودبیایید TimeSplitters 2 – Late To The Party را بازی کنیم


بیایید TimeSplitters 2 – Late To The Party را بازی کنیم.

اما مطمئناً تفاوت هایی وجود دارد که در حرکت شخصیت های مدرن و سرعت گیم پلی مشاهده می شود. در پایان ویدیو، عناصر مختلف بسیار شبیه فورتنایت به نظر می رسند – مانند ذکر یک جهان باز، و عکسی از یک شخصیت که به سمت پایین به سمت زمین می چرخد. صفحه‌های رابط کاربری منویی را نشان می‌دهند که مستقیماً از Fortnite کپی شده است، به‌علاوه یک فروشگاه کالایی که شخصیت‌ها و لوازم جانبی را برای خرید نشان می‌دهد.

این با آنچه قبلاً از پروژه شنیده بودیم مطابقت دارد زندگی خود را به عنوان یک کلون Fortnite آغاز کرد اما بعداً به یک جهان جایگزین گسترش یافته در TimeSplitters 2 کلاسیک تبدیل شد..

یکی از توسعه دهندگان این پروژه قبلاً گفته بود: “در ابتدا این یک کلون Fortnite بود. هیچ کس واقعاً چنین چیزی را نمی خواست، حتی ما، اما ما برای مدت طولانی انتخاب زیادی نداشتیم.”

اما ادعا می‌شود که چرخش بعدی پروژه را به آب‌های امن‌تر منتقل کرد، با زمینی که «بیشتر TS2» با چند سطح TimeSplitters: Future Perfect، یک سطح اصلی و چند بخش کاملاً جدید بود.

توسعه‌دهنده با اشاره به دو شخصیت اصلی TimeSplitters 2 ادامه داد: «این یک «چه می‌شد اگر…» بود که سرجوخه هارت به جای کورتز از آن عبور کرد تا بتوانیم اوضاع را کمی متفاوت کنیم.

فیلم امروز در حال حاضر از طریق لینکدین قابل مشاهده است و قبلاً هم بوده است مجددا میزبانی شد در جای دیگر

بنابراین، می‌خواهید در مورد بازی لغو شده TimeSplitters بدانید؟ توسعه دهنده نوشت. “من مطمئناً آنچه را که می توانم پست خواهم کرد… گروه Embracer می تواند در یک غار مخفی شود.”

Embracer در حال حاضر در میانه یک روند بازسازی ویرانگر است که هشت درصد از نیروی کار خود – در مجموع ۱۳۸۷ کارمند – را اخراج کرده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/timesplitters-next-cancelled-gameplay-footage-appears-online?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *