فیل اسپنسر خواهان ویترین های دیجیتالی بیشتری در ایکس باکس است

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، می خواهد ویترین های دیجیتالی بیشتری مانند Epic و Itch.io را در کنسول های مایکروسافت ببیند.

صحبت کردن با چند ضلعیاسپنسر گفت که می‌خواهد «باغ‌های دیواری» را که بازیکنان را به خرید بازی‌ها در فروشگاه دیجیتال رسمی یک پلتفرم خاص محدود می‌کند، از بین ببرد.

“[Consider] تاریخچه ما به عنوان یک شرکت ویندوزی، او توضیح داد: “اگر من بگویم “هی، وقتی از رایانه شخصی استفاده می کنی، هیچ کس دو بار پلک نمی زند، شما باید نوع تجربه خود را تعیین کنید. [by picking where to buy games]'. ارزش واقعی در آن وجود دارد.”

پخش خبر: پشت سرفصل های GDC، یک حس امید محتاطانه وجود دارد.در یوتیوب تماشا کنید

اسپنسر گفت که روش‌های قدیمی سازندگان کنسول برای پرداخت یارانه به هزینه‌های سخت‌افزار با فروش بازی در حال کاهش است و اشاره کرد که قیمت قطعات کاهش نمی‌یابد و بازار کنسول‌ها در حال رشد نیست و بازیکنان بیشتر و بیشتری به رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های دستی روی می‌آورند. . .

“[Subsidising hardware] در دنیای امروز چالش‌برانگیزتر می‌شود.» اسپنسر گفت: «و من می‌گویم، و این ممکن است بیش از حد نوع دوستانه به نظر برسد، نمی‌دانم که این صنعت در حال رشد است. بنابراین من فکر می کنم، موانع چیست؟ چه چیزهایی باعث ایجاد اصطکاک در دنیای امروز برای سازندگان و بازیکنان می شود؟ و چگونه می‌توانیم بخشی از باز کردن این مدل باشیم؟»

رئیس ایکس باکس معتقد است که یک راه حل کاهش انحصار بازی های بیشتر ایکس باکس است و اضافه می کند که با داشتن گزینه های محدود می توان از تجربه یک بازیکن جلوگیری کرد. او از Sea of ​​Thieves به عنوان مثال استفاده کرد و تاکید کرد که بازیکنان نباید به سخت افزار محدود شوند. در عوض، او معتقد است که باید بیشتر بداند که آیا دوستی Sea of ​​Thieves دارد یا می‌خواهد آن را بازی کند.

اسپنسر می‌گوید: «اگر بخواهم روی رایانه‌های شخصی بازی بازی کنم، احساس می‌کنم که بیشتر بخشی از یک اکوسیستم بازی به عنوان یک کل هستم. “به عنوان مخالف [on console]بازی من به نوعی خرد شده است – برای استفاده از یک اصطلاح بازی – بر اساس این اکوسیستم های بسته متفاوتی که باید در آن ها بازی کنم.”

نظرات اسپنسر در پی گزارشی است که برخی از ناشران در مورد ادامه پشتیبانی از کنسول های مایکروسافت ابراز تردید کرده بودند. در اوایل این هفته، کریس درینگ از سایت خواهر بازی Eurogamer GamesIndustry.biz گفت که نقطه نظرات او از GDC این بود که “ایکس باکس به عنوان یک تولید کننده سخت افزار در مشکل واقعی قرار دارد” و منابعی که در طول کنفرانس با Dring صحبت کردند اظهار داشتند: “عملکرد ایکس باکس در اروپا فقط کافی است. صاف کردن”.


منبع: https://www.eurogamer.net/phil-spencer-wants-more-digital-storefronts-on-xbox?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *