فیل اسپنسر درباره برنامه های بالقوه ایکس باکس دستی صحبت می کند

فیل اسپنسر، رئیس بازی های ایکس باکس، ایده یک دستگاه بازی دستی مایکروسافت و اینکه چگونه بازی های ایکس باکس باید بر روی سخت افزارهای دستی شخص ثالث اجرا شوند، بحث کرده است.

اسپنسر، یکی از علاقه مندان مشتاق کامپیوترهای دستی، گفت چند ضلعی که مایکروسافت در حال بحث در مورد “عوامل مختلف سخت افزاری و چیزهایی است که [they] می‌توانست انجام دهد تا مخاطبان Xbox را بیشتر افزایش دهد.

چه چیزی باید بسازیم که بازیکنان جدیدی پیدا کند؟ اسپنسر به فکر فرو رفت. “این به مردم اجازه می دهد در مواقعی بازی کنند که نمی توانند بازی کنند [in the past]؟”

پخش خبر: پشت سرفصل های GDC، یک حس امید محتاطانه وجود دارد.در یوتیوب تماشا کنید

در کوتاه‌مدت، اسپنسر گفت که مشتاق بهبود تجربه Xbox در سخت‌افزارهای دستی رایانه‌های شخصی – مانند Steam Deck، Lenovo Legion Go و Asus ROG Ally است و فهرستی از ویژگی‌های جدید را در ذهن دارد.

اسپنسر ادامه داد: «من از این واقعیت خوشم می‌آید که Valve، Lenovo و Asus وارد بازار شدند و در شکل جدیدی نوآوری کردند. “و من می گویم که وقتی در آن دستگاه ها بازی می کنم، تقریباً بیشتر شبیه یک کنسول است تا یک رایانه شخصی – نه بار از ۱۰٫ چیزهایی که معمولاً من را ناامید می کنند بیشتر مبتنی بر ویندوز هستند تا مبتنی بر دستگاه. منطقه ای که من احساس مالکیت می کنم.

“من می‌خواهم بتوانم با یک کنترلر وارد سیستم شوم. فهرست کارهایی که باید انجام دهیم را دارم.”

اسپنسر گفت که مایل است به پشتیبانی از بازی های Xbox بر روی فناوری دستی برای توسعه دهندگان نیز ادامه دهد – به عنوان راهی برای ارسال یک بازی “Xbox” که بر روی طیف وسیعی از دستگاه ها قابل بازی است و در نهایت به بازیکنان بیشتری می رسد.

اسپنسر پیشنهاد کرد که هدف این بود که مالکیت بازی شامل برندهای مختلف دستی شود که همگی با ویژگی‌های Xbox مانند ذخیره متقابل و اتصال اجتماعی سازگار هستند.

رئیس ایکس باکس سارا باند ماه گذشته به کارکنان مایکروسافت گفت که “هر صفحه ایکس باکس است”همانطور که شرکت در مورد برنامه های موجود در چندین دستگاه بحث کرد.

ایده Xbox handheld چیز جدیدی نیست. اسپنسر گفت در سال ۲۰۱۷ مایکروسافت «تقریباً یک دستگاه Xbox دستی طراحی کرده بود» در گذشته و اخیراً مشاهده شده است تعامل با پست های رسانه های اجتماعی در مورد دستگاه های دستی.

در این بین ایکس باکس شروع به کار کرده است مجموعه ای از بازی های خود را روی نینتندو سوییچ و پلی استیشن راه اندازی می کند – با انتظار می رود بیشتر در آینده دنبال شود.

اما، البته، ایکس باکس همچنان در تجارت کنسول های خانگی باقی می ماند. کنسول‌های جدید و کم‌پوش Xbox دارد که اواخر امسال عرضه می‌شود – انتظار می رود طراحی مجدد سری X و S موجود باشد – قبل از آن نسل بعدی ایکس باکس مناسب راه اندازی می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/phil-spencer-discusses-potential-xbox-handheld-plans?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *