فیل اسپنسر در تاریخ ۱۵ فوریه به شایعات چند پلتفرم ایکس باکس خواهد پرداخت

اینترنت بوده است با شایعاتی مبنی بر اینکه مایکروسافت شروع به انتشار بازی های شخص اول ایکس باکس بر روی کنسول های رقیب خواهد کرد. این شرکت قول داده است که به زودی جزئیات بیشتری را در مورد “چشم انداز آینده ایکس باکس” خود به اشتراک خواهد گذاشت و به نظر می رسد در ۱۵ فوریه منتشر شود. فیل اسپنسر برای اشتراک‌گذاری «به‌روزرسانی‌های کسب‌وکار Xbox».

این قسمت در ساعت ۱۵:۰۰ به وقت شرقی پخش می‌شود و سارا باند، رئیس Xbox، و مت بوتی، رئیس استودیو بازی Xbox نیز در آن حضور خواهند داشت. این سه نام بزرگ هستند، بنابراین این می تواند یک اپیزود پادکست واقعی باشد.

ما نمی دانیم که تیم چه چیزی در اختیار دارد، اما انواع شایعات در وب هجوم آورده اند. Hi-Fi Rush آمدن به سوییچ نینتندو به استارفیلد و در PS5 نمایش داده می شود. اینکه یکی از سه شرکت بزرگ، عناوین شخص اول را به پلتفرم های رقیب برون سپاری کند، تا حدودی غیرعادی است، اما بی سابقه نیست. سونی بسیاری از بزرگ‌ترین بازی‌های خود را روی Steam قرار می‌دهد و در حال حاضر برخی از بازی‌های انحصاری سابق Xbox در سوییچ وجود دارد، مانند اوری و جنگل کور و عاقبت آن

با این حال، بسیاری از طرفداران از این شایعات برای دامن زدن به گمانه زنی های وحشیانه مبنی بر اینکه ایکس باکس در شرف خروج کامل از تجارت کنسول است، استفاده کرده اند. حتی اگر کنسول های Xbox Series X و Series S در مقایسه با Switch و PS5 عملکرد ضعیفی داشته باشند، این احتمال وجود ندارد. این شرکت هفته گذشته یک تاون هال داخلی برگزار کرد و طبق گزارش ها، اسپنسر به کارمندان گفت که برنامه ای برای توقف ساخت کنسول ها ندارد و سیستم های ایکس باکس همچنان بخش بزرگی از استراتژی کلی آن خواهد بود.

همچنین، با نظرسنجی می ۲۰۲۳، Game Pass همچنان یک نقطه فروش بزرگ برای کنسول های ایکس باکس است. مشترک شدن در سرویس وجود داشت و این تعداد احتمالا از آن زمان افزایش یافته است.

مایکروسافت دقیقاً با مشکل مواجه نیست، حتی اگر بخش بازی‌ها را در نظر بگیرید. در واقع، درآمد این شرکت از بازی‌ها افزایش یافت در درجه اول به دلیل گزارش درآمد اخیر نشان می دهد که درآمد شرکت ۶۲ میلیارد دلار (۱۸ درصد بیشتر از سال گذشته) و سود ۲۱٫۹ میلیارد دلار است.

با این حال، حتی با وجود این اعداد، بخش بازی مایکروسافت همچنان افراد را از چپ و راست اخراج می کند. شرکت از تیم‌های Xbox، Activision Blizzard و ZeniMax (با نام مستعار Bethesda). اگر به دنبال رشد مداومی است که سرمایه داری مدرن به آن نیاز دارد، انداختن برخی از عناوین محبوب تر آن بر روی کنسول های دیگر دقیقا بدترین ایده در جهان نیست. در هر صورت، بعدازظهر پنجشنبه خواهیم فهمید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/phil-spencer-will-address-xbox-multiplatform-rumors-on-february-15-193755729.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/phil-spencer-will-address-xbox-multiplatform-rumors-on-february-15-193755729.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *