فیل اسپنسر می گوید که Game Pass اکنون ۳۴ میلیون مشترک “کاملاً پرداخت شده” دارد

مایکروسافت برای اولین بار از ژانویه ۲۰۲۲ ارقام به روز شده عضویت Game Pass را به اشتراک گذاشته است و می گوید که سرویس بازی برحسب تقاضا اکنون ۳۴ میلیون مشترک “کاملاً پرداخت شده” دارد که “رشد قابل توجهی” از رایانه شخصی و ابری حاصل می شود.

این به‌روزرسانی از طریق فیل اسپنسر، مدیر بازی‌های مایکروسافت، در گفتگو با روزنامه‌نگار استفن توتیلو برای او ارائه می‌شود. خبرنامه فایل بازی (با تشکر VGC) پیش از این هفته پادکست «به‌روزرسانی تجاری» ایکس‌باکس که بسیار مورد انتظار بود – که در آن شرکت سرانجام در مورد برنامه‌های شایعه شده خود برای آوردن تعدادی از بازی‌های شخص اول انحصاری سابق Xbox خود به PS5 و Switch صحبت کرد.

اسپنسر با بحث در مورد آخرین ارقام Game Pass مایکروسافت، به توتیلو اطمینان داد که ۹ میلیون مشترک از ژانویه ۲۰۲۲ به این سرویس اضافه شده است – زمانی که مایکروسافت اعلام کرد Game Pass در مجموع ۲۵ میلیون عضو جمع آوری کرد – “به طور کامل پرداخت شده” و شامل بازیکنان تبلیغاتی نمی شود. اسپنسر تکرار کرد: «آنها افرادی هستند که با پول کامل دریافت می‌شوند.»


فیل اسپنسر می گوید که Game Pass اکنون ۳۴ میلیون مشترک “کاملاً پرداخت شده” داردبه‌روزرسانی‌های Xbox Business | پادکست رسمی ایکس باکس


به‌روزرسانی‌های Xbox Business – پادکست رسمی Xbox.

اسپنسر همچنین اصرار داشت که تعداد اعضای Xbox Live Gold که اکنون به‌عنوان مشترک Game Pass در نظر گرفته می‌شوند، پس از تغییر نام این سرویس به Game Pass Core در سال گذشته، «بسیار کم» بوده و بسیاری از اعضای جدید آن از طریق رایانه شخصی و ابری آمده‌اند.

او توضیح داد: “وقتی تعداد ثابتی از پخش کننده های کنسول در کره زمین وجود دارد، شما نمی توانید Game Pass را برای همیشه با ارسال فقط بر روی کنسول ها رشد دهید. بنابراین ما شاهد رشد واقعا قابل توجهی در رایانه های شخصی هستیم که بسیار عالی است. ابر

به‌روزرسانی امروز Game Pass همراه با تأیید سرویس اشتراک «فقط در پلتفرم‌های ایکس‌باکس در دسترس خواهد بود» وارد می‌شود – نظر مایکروسافت هل دادندر کنار تعدادی از اعلامیه‌های مثبت دیگر، برای اطمینان از اینکه دارندگان نگران Xbox کنسول‌های آن‌ها به‌طور ناگهانی پس از تایید امروز اضافی نمی‌شوند. چهار بازی ایکس باکس شخص اول به پلی استیشن ۵ و سوییچ می روند.

این شرکت نیز اعلام کرده است ورود قریب الوقوع Game Pass Diablo 4 – اولین عنوان Activision Blizzard که به سرویس زیر مایکروسافت رسید خرید ۶۹ میلیارد دلاری این ناشر در سال گذشته – و به منظور کاهش ترس طرفداران حرکت کرد، استراتژی چند پلتفرمی آن، پایان تجارت سخت افزار ایکس باکس را به همراه سارا باند، رئیس ایکس باکس، تأیید کرد که مایکروسافت است. در حال حاضر روی Xbox “نسل بعدی” کار می کند هدف آن ارائه “بزرگترین جهش فنی است که تا به حال در یک نسل سخت افزاری دیده اید.”


منبع: https://www.eurogamer.net/phil-spencer-says-game-pass-now-has-34m-fully-paid-subscribers?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *