فینوم، رهبر فین‌تک هلند، ۵۰ میلیون یورو برای تقویت بانکداری دیجیتال برای SMEها خالص می‌کند

هلندی فین تک Finom 50 میلیون یورو جمع آوری کرده است که این استارتاپ از آن برای تقویت خدمات بانکداری دیجیتال خود استفاده خواهد کرد.

این تجارت مستقر در آمستردام که در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد، یک نئوبانک پاناروپایی را برای SMEها و کارآفرینان اداره می کند. این بانکداری آنلاین، حسابداری و مدیریت مالی را در یک پلت فرم واحد ادغام می کند.

Kos Stiskin، یکی از بنیانگذاران در خوبگفت که این شرکت برای ساده سازی بانکداری برای مشاغل کوچک ساخته شده است.

Stiskin در لینکدین نوشت: “Finom به عنوان یک راه حل بانکداری دیجیتال مقرون به صرفه و کاربرپسند برای کارآفرینان متولد شد تا رشد و توسعه کسب و کار را در سراسر اروپا تقویت کند.”

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

هدف ما این بود که به آنها زمان بیشتری برای تمرکز و رسیدن به پتانسیل کامل خود بدهیم.”

در چهار سال گذشته، Finom یک پایگاه مشتری با بیش از ۸۵۰۰۰ شرکت کوچک و متوسط ​​و کارآفرین فردی ایجاد کرد. به عنوان یک موسسه پول الکترونیکی مجاز (EMI)، استارتاپ می تواند خدمات مالی متعددی را در سراسر اتحادیه اروپا ارائه دهد، اما نمی تواند پول قرض دهد.

سرمایه‌گذاری سری B توسط سرمایه‌گذار جدید Northzone در کنار جنرال کاتالیست انجام شد، که برای اولین بار در دور سرمایه‌گذاری اولیه در سال ۲۰۲۰ از Finom حمایت کرد. Northzone توضیح داد استارت آپ به عنوان “آینده بانکداری SME در اروپا”.

Sanjot Malhi، شریک Northzone در بیانیه ای گفت: “Finom واقعاً بهترین محصول بانکداری اصلی در کلاس خود را دارد که ستون فقرات پشته مالی مشتریان آنها را تشکیل می دهد.”

با این حال، پتانسیل واقعی پلت فرم Finom از طریق پرداخت ها و نرم افزارهای ریزخدمات ارائه شده برای SME ها، با موفقیت آشکار در چندین اقتصاد بزرگ اروپای غربی دیده می شود.

تزریق نقدی تازه کل بودجه استارت آپ را به بیش از ۱۰۰ میلیون یورو می رساند. Finom از جدید استفاده خواهد کرد سرمایه، پایتخت برای ارتقای محصولات اصلی خود، جذب استعدادهای جدید و تسریع گسترش آن در سراسر اروپا. تا سال آینده، این شرکت قصد دارد کل منطقه یورو را پوشش دهد.


منبع: https://thenextweb.com/news/fintech-finom-funding-digital-banking-smes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *