قابلیت ذخیره متقابل Warframe که مدت ها در انتظارش بود اکنون برای همه بازیکنان در دسترس است

پس از انتشار تدریجی و محتاطانه برای متوقف کردن همه چیز در پیچیدگی پیشرفت از دست رفته و اشک های Tenno، توسعه دهنده Digital Extremes اعلام کرد که قابلیت ذخیره چند پلتفرمی بازی تیرانداز علمی-تخیلی رایگان Warframe اکنون در دسترس است. به همه بازیکنان

Digital Extremes بوده است به آرامی روی پشتیبانی از پلتفرم های مختلف Warframe کار می کند چند سالی است که؛ صلیب-بازی بود اولین بار در دسامبر ۲۰۲۲ معرفی شددر حالی که متقابلصرفه جویی – به بازیکنان این امکان را می دهد تا بدون توجه به پلتفرمی که روی آن بازی می کنند، از جایی که متوقف شده اند ادامه دهند – شروع کنند نورد کردن در دسامبر سال گذشته

در آن زمان، Digital Extremes توضیح داد که برای جلوگیری از خطر وقفه های زمانی ناشی از تقاضای بالا، رویکرد محتاطانه ای در پیش خواهد گرفت و پس انداز متقاطع را در مراحل مختلف معرفی می کند – چیزی که به طور بالقوه می تواند برای ویژگی حساسی مانند ادغام حساب ها فاجعه بار باشد. از آن زمان، پشتیبانی از ذخیره متقاطع برای بازیکنان به صورت دسته‌ای ارائه شده است، اما امروز این خبر را به ارمغان می‌آورد که اکنون فوراً برای هر کسی که می‌خواهد از این ویژگی استفاده کند، در دسترس خواهد بود.


قابلیت ذخیره متقابل Warframe که مدت ها در انتظارش بود اکنون برای همه بازیکنان در دسترس استWarframe | Cross Platform Save اکنون در دسترس است


ذخیره متقاطع Warframe: بسیار هیجان‌انگیز است که حتی تریلر خودش را هم داشت.

Digital Extremes دو نوع مختلف ذخیره متقاطع را به صورت پیوند حساب و ادغام حساب ها اجرا کرده است – اما گزینه دوم فقط برای حساب های Warframe ایجاد شده قبل از ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳ در دسترس است.

پیوند دادن حساب ساده‌تر از این دو گزینه است که به بازیکنان اجازه می‌دهد یک حساب اصلی را انتخاب کنند و سپس آن را به هر حساب اضافی که ممکن است در پلتفرم‌های دیگر داشته باشند پیوند دهند. پس از انجام این کار، اکثر خریدها و پیشرفت‌های بازی – منهای چند نمونه مانند لوازم آرایشی منحصر به فرد یا ارز ممتاز خریداری شده در پلتفرم‌های خاص – بدون توجه به جایی که بازی می‌کنند، در دسترس خواهند بود.

در همین حال، ادغام حساب ها یک فرآیند یکباره است که اساساً چندین حساب و همه موارد جمع شده در داخل را در یک حساب واحد که می تواند در همه پلتفرم ها استفاده شود، ادغام می کند. همانطور که Digital Extremes قبلاً توضیح داده بود، تصمیم گرفت ادغام حساب را برای هر حسابی که پس از ۲۴ نوامبر سال گذشته ایجاد شده است – تاریخی که فرآیند ذخیره متقاطع به طور رسمی اعلام شد – غیرفعال کند تا از سوء استفاده افراد از سیستم مثلاً با ایجاد چندین حساب برای دریافت جلوگیری کند. ارز ممتاز رایگان و سپس آنها را در حساب اصلی خود ادغام کنید.

اگر می‌خواهید از قابلیت جدید ذخیره‌سازی متقاطع Warframe استفاده کنید، ارزش مطالعه کامل آن را دارد. سوالات متداول طولانی Digital Extreme قبل از شروع به اتصال حساب های خود برای به حداقل رساندن احتمال وقوع هر چیزی به طرز ناراحت کننده ای.

اعلام متقاطع ذخیره امروز پس از ورود Warframe’s صورت گرفت گسترش فوق العاده عجیب Whispers in the Walls در ماه دسامبر، که پایه های یک فصل کاملا جدید در حماسه در حال انجام بازی را می گذارد. به‌روزرسانی بزرگ بعدی آن، Dante Unbound، در ماه مارس ارائه می‌شود و Warframe Dante جدید، بازسازی Warframe Inaros، بازگشت محتوای ایجاد شده توسط جامعه بازی، سیستم TennoGen و موارد دیگر را معرفی می‌کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/warframes-long-awaited-cross-save-feature-is-now-available-for-all-players?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *