قبل از اینکه هفته آینده نتفلیکس را ترک کند، این درام عاشقانه عالی را ببینید

علیرغم بسیاری از اقتباس‌های سینمایی فوق‌العاده‌ای که از آثار او بیرون آمده‌اند، جین آستن همچنان، دست‌کم در محافل خاصی، مانند بسیاری از نویسندگان قرن نوزدهم، قدیمی یا خسته‌کننده دیده می‌شود. اگر این توهم را دارید که کار آستن جالب نیست، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اقتباس جو رایت در سال ۲۰۰۵ را تماشا کنید. غرور و تعصب.

با وجود اینکه فیلم اقتباسی وفادارانه از منبع خود است، اما تقریباً بلافاصله جان می‌گیرد و از قراردادهای داستانش به نفع خود استفاده می‌کند. متأسفانه اگر بخواهید فیلم را در نتفلیکس ببینید، فقط تا پایان مهرماه فرصت دارید. در اینجا سه ​​دلیل وجود دارد که باید برای این کار وقت بگذارید.

این ماده هرگز کسل کننده یا بی علاقه به نظر نمی رسد

تریلر رسمی Pride & Prejudice (2005).

علیرغم موقعیت آن (مجموعه ای از املاک انگلیسی) و موضوع آن (داستان عشقی بین دو نفر که قادر به بیان احساسات خود به یکدیگر نیستند) رایت غرور و تعصب همیشه احساس می کند پر از زندگی است

عاشقانه اصلی، بین زن جوانی که دنیا را کشف می کند و مردی که تمام تلاشش را می کند تا از دوستانش محافظت کند، کمدی از اشتباهات و ارتباط از دست رفته است، اما چیزی که باعث می شود فیلم کار کند این است که احساس می کنید درست در کنار شخصیت های اصلی غمگین هستید. . همانطور که به آرامی به سمت یکدیگر حرکت می کنند.

Pride & Prejudice می‌داند که چگونه از تنش جنسی خود حداکثر استفاده را ببرد

تصاویر جهانی

قطعات متحرک زیادی در داستان وجود دارد غرور و تعصب، اما در قلب آن رابطه جوانه زدن بین الیزابت و آقای دارسی است. همانطور که توسط کفارهکیرا نایتلی و جانشینیمتیو مک فادین، به ترتیب، این رابطه تقریبا به طور کامل در مورد امکان سوسوزن است.

یک لحظه، در اوایل فیلم، زمانی وجود دارد که دارسی دست الیزابت را لمس می کند تا به او کمک کند سوار کالسکه شود، و سپس آن را خم کرده و فشار می دهد، گویی می خواهد احساس او را از خود دور کند. این لحظه ای است که به خوبی نشان می دهد که رایت چگونه استادانه می تواند شیمی بین این دو شخصیت را به نمایش بگذارد، حتی با وجود اینکه رابطه آنها به طرز چشمگیری پاکیزه باقی مانده است.

این برعکس خفه کننده است

تصاویر جهانی

اگر قبلاً متقاعد نشده اید که یک درام دورهمی ممکن است ارزش وقت شما را داشته باشد، شاید بهترین چیز در مورد آن باشد غرور و تعصبو در مورد تمام اقتباس‌های آستن، زمانی که به خوبی انجام شده‌اند، این است که اصلاً آن‌طور که شما ممکن است از یک قطعه دورهمی انتظار داشته باشید، خفه‌کننده یا بیش از حد خوش اخلاق نیستند. در عوض، این فیلم سرشار از زندگی، عجیب و غریب و طنز است.

دارسی مک فادین ممکن است کمی چوبی در گل و لای باشد، اما تمام خانواده الیزابت پر از شخصیت‌های کاملاً منحصربه‌فرد و متمایز هستند که همگی شبیه افراد واقعی به نظر می‌رسند. آنها ممکن است در زمانی زندگی کرده باشند که آداب و رسوم همه چیز را معنا می کرد، اما این بدان معنا نیست که این افراد روح واقعی ندارند.

غرور و تعصب تا اول نوامبر در نتفلیکس پخش می شود.

توصیه های سردبیران







علیرغم موقعیت آن (مجموعه ای از املاک انگلیسی) و موضوع آن (داستان عشقی بین دو نفر که قادر به بیان احساسات خود به یکدیگر نیستند) رایت غرور و تعصب همیشه احساس می کند پر از زندگی است


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/check-out-this-movie-before-it-leaves-netflix-next-week-october-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *