قبل از جمعه سیاه یک بسته عالی «Mario Kart 8 Deluxe» و معاملات بیشتر Nintendo Switch دریافت کنید.

به روز رسانی: ۳ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۳:۰۰ بعد از ظهر EDT این مقاله با آخرین معاملات جمعه سیاه اولیه برای بازی‌های نینتندو سوییچ، کنسول‌ها، لوازم جانبی و موارد دیگر به‌روزرسانی شده است.

بهترین معاملات نینتندو سوییچ برای جمعه سیاه ۲۰۲۳:


بهترین معامله بسته نرم افزاری

بسته نرم افزاری Nintendo Switch ‘Mario Kart 8 Deluxe’

۲۹۹ دلار در آمازون
(۷۱ دلار صرفه جویی کنید)
بسته نرم افزاری Nintendo Switch 'Mario Kart 8 Deluxe'

بهترین معامله لوازم جانبی

کنترلر Hori Split Pad Pro

۴۰٫۹۹ دلار در بهترین خرید
(۹ دلار صرفه جویی کنید)
کنترلر Hori Split Pad Pro

ما دوست داریم نینتندو سوییچ. این یکی از موارد مورد علاقه ما است کنسول های بازی دستی بیرون وجود دارد. اما یک چیز ما نکن عشق در مورد نینتندو این است که محصولات آنها به ندرت به فروش می رسد. یعنی تا اینکه جمعه سیاه می آید، البته

هنوز چند هفته دیگر به رویداد خرید بزرگ باقی مانده است، اما ما در حال حاضر شاهد معاملات بسیار شیرین نینتندو سوییچ هستیم که می توانید آنها را مطالعه کنید. در زیر، ما فهرستی از برترین انتخاب‌های خود را برای بهترین تخفیف‌های Nintendo Switch که می‌توانید قبل از جمعه سیاه دریافت کنید، از جمله بسته‌های کنسول، گردآوری کرده‌ایم. بازی ها، لوازم جانبی و موارد دیگر. (ما همچنین لیست های مشابهی را برای ایکس باکس و پلی استیشن بازیکنان.)

به یاد داشته باشید که با ما تماس بگیرید، زیرا با شروع معاملات بیشتر قبل از شروع رسمی جمعه سیاه، این صفحه را به روز خواهیم کرد.

معاملات نینتندو سوییچ

چرا ما آن را دوست داریم

باندل مخصوص تعطیلات نینتندو یک سوئیچ استاندارد (غیر OLED) را در اختیار شما قرار می دهد، یک کپی دیجیتال از Mario Kart 8 Deluxeو یک عضویت سه ماهه Nintendo Switch Online (اگر هر قطعه را جداگانه بخرید تقریباً ۳۷۰ دلار خرج خواهید کرد). بسته نرم افزاری امسال دو ماه زودتر از حد معمول وارد بازار شد و هنوز در انبار موجود است آمازون، بهترین خرید، GameStop، هدف، والمارتو در فروشگاه نینتندوی من. این احتمالاً با نزدیک‌تر شدن به فصل تعطیلات تغییر خواهد کرد، بنابراین به خودتان هشدار داده شده است.

بازی های نینتندو سوییچ

سخت افزار نینتندو سوییچ

کنسول ها

کنترلرها و لوازم جانبی

کارت های حافظه

موضوعات
جمعه سیاه
بازی


منبع: https://mashable.com/article/black-friday-nintendo-switch-deals-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *