قدیمی‌ترین تبلت دوچرخه پلتون تا چند ماه دیگر از کلاس‌های درس خارج می‌شود

اگر بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ یک دوچرخه خریده‌اید، زمان آن رسیده است که یا به دوچرخه پلاس ارتقا دهید یا صفحه نمایش را با یک جایگزین جدیدتر تعویض کنید. این شرکت برای هر دو گزینه تخفیف ارائه می دهد.

درست مانند همه ابزارها، حتی تبلت هایی که صرفاً به تناسب اندام اختصاص دارند، در نهایت با نابودی نرم افزار خود مواجه خواهند شد. این زمان برای نسل اول قرص دوچرخه پلوتن، معروف به کوارتز، به سرعت نزدیک می شود. Peloton این دوچرخه های نسل اول را بین سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ فروخت قطع به روز رسانی نرم افزار برای نمایشگرهای لمسی اولیه در سال ۲۰۱۹٫ اما اکنون، همانطور که توسط توسط بادیچکش در حال پایین آمدن است و Peloton در ژوئن ۲۰۲۴ به طور کامل پشتیبانی از تبلت ها را متوقف می کند. اگر تا آن زمان حرکتی انجام ندهید، دیگر نمی توانید به کلاس ها دسترسی داشته باشید و “Just Workout” را به عنوان تنها ویژگی باقی می گذارد. که همچنان کار خواهد کرد.

بنابراین، یک طرفدار پلوتن که از بودجه آگاه است چه کاری باید انجام دهد؟ خوب، چند گزینه برای انتخاب وجود دارد. مشتریان آسیب دیده می توانند از تخفیف انحصاری ۵۰۰ دلاری استفاده کنند دوچرخه پلاس مدرن. اگر این بسیار خارج از محدوده چیزی است که شما مایل به پرداخت هستید، Peloton همچنین ۵۰ دلار تخفیف بسیار کمتری را ارائه می دهد. تبلت ۲۲ اینچی با صفحه نمایش لمسی جایگزینکه این قیمت را به ۳۲۵ دلار می رساند.

مطابق توسط بادیگزارش ‘s، ایمیلی که برای افراد آسیب دیده ارسال می‌شود دارای یک کد تبلیغاتی برای صفحه جدیدتر است، اما اگر می‌خواهید از آن پیشنهاد ارزان‌تر Bike Plus استفاده کنید، باید یک فرم Google را پر کنید و منتظر بمانید تا شرکت آن را دریافت کند. در تماس است. وجود دارد صفحه پرسش و پاسخ در مورد وضعیت اینجا که نحوه تشخیص تبلت دوچرخه شما را توضیح می دهد.

استدلال پلوتون برای غروب تمام پشتیبانی از تبلت اساساً به این معناست که “خیلی قدیمی شده است.” از ما چه می خواهید؟

این فناوری اکنون ۱۰ سال از عمر آن می گذرد و به دلیل محدودیت ها و محدودیت های سیستم، دیگر قادر به ارائه یک تجربه کاربری کامل نیستیم. ما انواع مختلفی از ویژگی‌های جدید داریم که می‌توانید پس از ارتقا از آنها لذت ببرید، از جمله Lanebreak، به‌روزرسانی‌های تابلوی امتیازات، و جدیدترین صفحه اصلی ما با شخصی‌سازی.

مردم دارند فلش اندروید را امتحان کردم روی تبلت رها شده پلوتن تا به آن جان تازه ای بدهد. اما اگر از نوع سخت‌افزاری نیستید، احتمالاً بهتر است به یکی از دو مسیری که شرکت ارائه می‌کند بسنده کنید.

Peloton همچنان بر پایداری بلندمدت تجارت خود و گسترش خدمات اشتراک خود فراتر از سخت افزار خود شرکت تمرکز می کند. فقط یک گام بزرگ برداشته شد برنامه خود را قادر می سازد تا با تردمیل های شخص ثالث کار کند. بنابراین اگر دوچرخه قدیمی شما سال ها کلاس های خوبی را به شما داده است، این گزینه را به عنوان گزینه دیگری در نظر بگیرید – به جز یک روز شکرگزاری خشن.


منبع: https://www.theverge.com/2023/12/20/24009458/peloton-bike-quartz-tablet-shutdown-classes-ending

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *