قربانی قتل عام اره زنجیره ای تگزاس و خانواده اصلی بالاخره در مورد چیزی به توافق رسیدند – DLC بسیار گران است

بازیکنان تگزاس Chain Saw Massacre پس از اینکه Gun and Sumo برنامه های خود را برای DLC آینده بیان کردند، به استراتژی کسب درآمد بازی پاسخ دادند.

این تیم در بیانیه‌ای که در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود از جمله توییتر/X منتشر شد، گفت: «ما بحث‌هایی را شاهد بودیم و برای شفاف‌سازی، می‌خواستیم قیمت تمام محتوای آینده را برای کشتار اره‌ای زنجیره‌ای تگزاس به اشتراک بگذاریم.

این توییت در ادامه قیمت‌های پوسته‌ها و شخصیت‌های آینده را ارائه می‌کند و تأیید می‌کند که «محتوای ممتاز» – مانند پوسته چرمی طراحی شده توسط گرگ نیکوترو – ۱۶ دلار قیمت دارد، شخصیت‌های جدید، هم قربانی و هم خانواده، ۱۰ دلار، اعدام‌ها ۷ دلار و لباس و لوازم آرایشی اسلحه به قیمت ۵ دلار. سایر مطالب مانند «نقشه و…» به صورت رایگان منتشر خواهد شد.


کشتار اره زنجیری تگزاس – تریلر راه اندازی.

در نظرات بعدی، تأیید شد که هر یک از شخصیت‌های خانواده و قربانی «درخت مهارت، توانایی‌ها، ویژگی‌ها، لوازم آرایشی پایه و اعدام‌ها» خاص خود را خواهند داشت و بسته اعدام شامل «یک اعدام برای هر عضو خانواده، شبیه به بسته ای که در زمان راه اندازی در دسترس بود.

تیم در پاسخ به نظر دهندگانی که از قیمت ها شگفت زده شده بودند، تأیید کرد که هیچ وسیله جایگزینی برای باز کردن قفل محتوا در بازی وجود نخواهد داشت، و در حالی که بسته های DLC در حال حاضر در دسترس نیستند، ممکن است «در آینده» باشند.

به چالش کشیده شده در یک در subreddit پست کنید مت شوچا، رهبر استراتژی برند، می‌گوید: “من می‌دانم که شما از کجا آمده‌اید، و می‌دانم که اگر بخواهیم می‌توانیم در این مورد بحث کنیم. اما در نهایت، چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​یک واقع‌گرا باشیم. درک این موضوع است که اگر قیمت برای شما قابل قبول نیست، این امکان را دارید که آن را پرداخت نکنید، که پیامی تمیزتر از میم ها ارسال می کند.

او گفت: “من سعی نمی کنم نگرانی ها را نادیده بگیرم، ما در مورد آنها گزارش می دهیم. اما دلایل خود را نیز داریم که چرا این موارد را با این نرخ ها قیمت گذاری کرده ایم، و حتی اگر لیست را پایین بیاورم. ، کاربران اینجا علاقه ای به شنیدن آن نخواهند داشت و به سادگی ما را مزخرف می نامند، ما را به طمع ساده متهم می کنند و غیره.

در نهایت همه ما در مورد چیزی توافق داریم
توسطu/JustJig که درTXChainSawGame

“با تمام این گفته‌ها، من از اینکه می‌خواهید ادامه بازی را ببینید، قدردانی می‌کنم. ما بدیهی است که مطمئن هستیم که با این قیمت‌ها می‌توانیم این کار را انجام دهیم. اگر فکر می‌کردیم که این مرگ بازی است، آنها را به اشتراک نمی‌گذاریم. بازی.”

طرفداران همچنین نمی‌دانستند که آیا معرفی شخصیت‌های ممتاز باعث بدتر شدن «جاخالی‌دهی لابی» پرکار بازی می‌شود، زیرا بازیکنان از لابی‌هایی خارج می‌شوند که به آنها اجازه نمی‌دهد به عنوان شخصیت‌های مورد علاقه‌شان بازی کنند، چیزی که تیم گفت آن را «از نزدیک ارزیابی و نظارت خواهد کرد». ” “.

من ساعات زیادی را با شکوه گذرانده ام قتل عام اره زنجیری تگزاس از زمان انتشار آن در ماه گذشته و روزهای خوبی را سپری می‌کنم (خوب، وقتی مردم در حال طفره رفتن یا تقلب در لابی نیستند). با این حال، پایداری ضعیف سرور در هنگام راه‌اندازی و نصب گیج کننده باعث شد که در آن زمان ۳ ستاره از ۵ را دریافت کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/texas-chain-saw-massacre-victim-and-family-mains-finally-agree-on-something-the-dlc-is-very-expensive

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *