قطع جریان NFL یادآور این است که تهیه نسخه پشتیبان از آنتن آسان است

تقریباً مطمئناً تلویزیون شما یک تیونر داخلی برای دریافت سیگنال های هوا از یک آنتن دارد. فیل نیکینسون / روندهای دیجیتال

امکان پخش جریانی بازی‌های NFL در روز یکشنبه بسیار یک تجمل در جهان اول است. اما اگر و زمانی که جریان‌ها قطع می‌شوند، به سرعت به یک مشکل جهانی تبدیل می‌شود – به خصوص اگر مشترک شوید بلیط NFL یکشنبه، که فقط در YouTube و YouTube TV در دسترس است. (که برای همه مقاصد تقریباً یکسان هستند.)

این در ۲۹ اکتبر، زمانی که نهادهای تحت مالکیت گوگل، به وفور آشکار شد کمی خراب شد، منجر به بافر و وضوح پایین برای بسیاری از بازی های اوایل و بعد از ظهر می شود. (و منجر به فریاد برای بازپرداخت یا اعتبار شد. اما نفس خود را حبس نکن برای هر دو.)

در مورد بلیط یکشنبه NFL کار زیادی نمی توان انجام داد. تو مانده ای که با کسی که تو را آورده برقصی. اما اگر تنها چیزی که می‌خواهید تماشا کنید بازی‌ای است که در منطقه شما پخش می‌شود، یک گزینه نسبتاً ارزان در مورد روش پشتیبان مشاهده دارید: یک آنتن هوای قدیمی (و در عین حال بسیار مدرن) .

کسانی از ما در سن خاصی می‌توانند به یاد بیاورند که آنتن‌ها تنها روشی بودند که می‌توانستیم تلویزیون تماشا کنیم. شاید دوران «گوش خرگوش» بود که آنتن آن به خود تلویزیون وصل بود. یا شاید تعدادی آنتن بزرگ به خانه وصل کرده باشید که یک کابل کواکسیال در داخل آن برای اتصال به تیونر تلویزیون شما اجرا شده است.

از آن زمان همه چیز خیلی تغییر کرده است. اما روش‌های قدیمی هنوز کار می‌کنند، و برای اینکه بتوانید چیزی را تماشا کنید در صورتی که (نسبی) بدترین اتفاق بیفتد و سرویس پخش مورد نظر شما از کار بیفتد، کمی پشتیبان و کمی ذهن به خودتان بدهید. .

نحوه استفاده از آنتن به عنوان پشتیبان

امروزه دو نوع اصلی آنتن وجود دارد – داخلی و خارجی. اولی معمولا کوچکتر است و اغلب می تواند به یک پنجره یا حتی یک دیوار چسبانده شود. دومی ممکن است بزرگتر باشد و بتوان آن را در کنار خانه یا دودکش نصب کرد.

وقتی صحبت از آنتن‌های هوای آزاد به میان می‌آید، بهتر است در فضای باز و بالاتر. فیل نیکینسون / روندهای دیجیتال

مهم نیست به کدام سمت بروید، اصل اساسی این است: بالاتر بهتر است. در فضای باز بهتر است. اشیا ممکن است در داخل خانه و نسبتاً در سطح زمین کار کنند. اما ما در مورد بیرون کشیدن سیگنال‌ها از هوا صحبت می‌کنیم، بنابراین هرچه بتوانید بدون هیچ مانعی به آنها نزدیک‌تر شوید – چه لوله‌هایی در دیوار اگر در داخل خانه هستید، چه کل خانه‌ها، ساختمان‌ها یا درختان یا تپه‌ها و کوه‌ها اگر در فضای باز هستید – بهتر است.

اگر مجبور به استفاده از آنتن داخلی هستید، سعی کنید آن را در پنجره ای قرار دهید که رو به جهت دکل های تلویزیون باشد. فیل نیکینسون / روندهای دیجیتال

نکته دیگری که باید همزمان به آن پی ببرید این است که آنتن شما باید به چه سمتی باشد. انواع ابزارهای آنلاین برای آن وجود دارد – فقط چیزی مانند “جهت آنتن تلویزیون” را جستجو کنید. اما برای مثال ما در اینجا، ما به شما به ابزار نقشه دریافت DTV FCC اشاره می کنیم. من کد پستی خود را تایپ می کنم و روی یک کانال پخش کلیک می کنم و ابزار به من نشان می دهد که برج ها کجا قرار دارند. بیشتر قسمت های من در غرب-شمال غربی هستند، بنابراین من می خواهم آنتن من به سمت آن باشد. این بدان معنا نیست که اگر امکان ردیف کردن چیزها وجود نداشته باشد، هیچ کانالی دریافت نخواهید کرد – این به قدرت سیگنال نیز بستگی دارد – اما قطعاً توصیه می‌شود تا جایی که می‌توانید نزدیک‌تر هدف بگیرید.

این اسکرین شات موقعیت برج های تلویزیون را نسبت به موقعیت مکانی من نشان می دهد. بنابراین جهتی است که می‌خواهم آنتن من با آن روبرو شود. اسکرین شات

همچنین، توجه داشته باشید که ممکن است بخواهید قبل از تنظیم دائمی موارد، کمی آزمایش کنید. وقتی همه چیز را وصل کردید، اسکن کانال را اجرا کنید و توجه داشته باشید که چند کانال دریافت می کنید. سپس ممکن است چیزها را در جهت دیگری حرکت دهید و روند را تکرار کنید، و مطمئن شوید که به هر چیزی که می خواهید یا نیاز دارید می رسید. نمونه‌ای داشتم که کانال‌های محلی ABC، NBC، و CBS را به خوبی دریافت می‌کردم، اما فاکس نمی‌آمد. کمی همه چیز را تنظیم کردم و ناگهان فاکس ظاهر شد. (این نیز نمونه ای است که در آن ممکن است تفاوت زیادی بین آنتن داخلی و خارجی پیدا کنید.)

همه اینها چه قیمتی دارد؟

شما می توانید هر چقدر که می خواهید در اینجا خرج کنید. اما خبر خوب این است که بر خلاف اشتراک استریم، احتمالاً این هزینه یکبار مصرف خواهد بود.

یک جعبه HDHomeRun به شما امکان می دهد فید را از یک آنتن در چندین دستگاه خانه خود تماشا کنید. فیل نیکینسون / روندهای دیجیتال

حداقل به آنتن نیاز دارید. شما می توانید چیزی را برای داخل خانه با قیمت کمتر از ۲۰ دلار در آمازون تهیه کنید. هیچ مشکلی در آن وجود ندارد – به خصوص اگر کانال هایی را که می خواهید به شما برساند. تعداد زیادی آنتن در خارج وجود دارد، اما ClearStream Eclipse یکی از مواردی است که در گذشته در داخل خانه استفاده کرده ام. احتمالاً برای یک آنتن مناسب در فضای باز کمی پول بیشتری خرج خواهید کرد – من از آن استفاده کرده ام ClearStream 2 Max در این مورد. با این حال، باز هم، اینها هزینه‌های یک‌باره هستند که می‌توانید در طول مدت استفاده از آنها استهلاک کنید. (و آنتن فعلی من سالهاست که فعال است.)

بسته به تنظیمات و محل زندگی تلویزیون شما، ممکن است لازم باشد روی یک کابل کواکس بیشتر سرمایه گذاری کنید. اما هر آنتن خوبی باید دارای یک تقویت کننده باشد.

و اگر این تنها کاری است که می‌خواهید انجام دهید، می‌توانید آنتن را راه‌اندازی کنید و آن را به تلویزیون خود وصل کنید، کانال‌ها را اسکن کنید و یک روز با آن تماس بگیرید.

برنامه Channels بسیار برتر از برنامه HDHomeRun است و در دستگاه های Apple، Android و Fire TV در دسترس است. فیل نیکینسون / روندهای دیجیتال

اما اگر می خواهید کمی عصبی شوید، می توانید آنتن خود را به جعبه ای از آن متصل کنید HDHomeRun یا جدولو سپس از برنامه‌های آن‌ها استفاده کنید تا به اکثر دستگاه‌های مدرن خانه‌تان اجازه دهید تا فید را از آن آنتن واحد تماشا کنند. این برای تلویزیون ها و همچنین دستگاه های تلفن همراه صدق می کند. بنابراین شما فقط به تغذیه تک آنتن خود در یک تلویزیون محدود نمی شوید. باز هم، این هزینه یک بار است (من تمایل دارم هرگز از هیچ گزینه اشتراکی استفاده نکنم که محصولات ممکن است مانند راهنماهای زنده طولانی مدت استفاده کنند)، بنابراین می توانید وانمود کنید که آن را در طول ماه ها و سال ها پخش می کنید. و گزینه هایی برای ضبط نمایش ها به صورت محلی یا در فضای ابری وجود دارد.

صبر کن – چرا این کار را می کنم؟

ببینید، هیچ یک از اینها آسان تر از پخش جریانی نیست. من استفاده کرده ام YouTube TV تا زمانی که بتوانم اما به چند دلیل یک راه حل پشتیبان مبتنی بر آنتن نیز داشته ام. یکی اینکه گاهی اوقات استریم قطع می شود. (به آینده خوش آمدید.) دلیل دیگر این است که من در منطقه ای زندگی می کنم که طوفان یک تهدید واقعی است. و در حالی که ما چند سالی است که یکی از آن‌ها را نداشته‌ایم (به چوب ضربه بزنید)، من راهی برای به دست آوردن اطلاعاتی می‌خواهم که به اتصال اینترنت متکی نباشد.

و تاکنون، تلویزیون پخش قدیمی – دریافت شده از طریق آنتن هوایی – هنوز از طریق استاندارد قدیمی ATSC 1.0 عالی کار می کند. بله، این صنعت در تلاش است تا مردم را به سمت آن سوق دهد ATSC 3.0، که می تواند وضوح ۴K را پشتیبانی کند (با فرض اینکه شبکه گسترده ۴K نیز انجام می دهد)، و همچنین از داده های بیشتری در جریان پشتیبانی می کند – از جمله تبلیغات. اما در حال حاضر، ساده نگه داشتن چیزها هیچ اشکالی ندارد.

انجامش سخت نیست و تنظیم آن زیاد طول نمی کشد.

و دفعه بعد که راه حل پخش شما به درستی کار نمی کند، بعداً از خود تشکر خواهید کرد زیرا تیم شما در شرف گلزنی است.

توصیه های سردبیران







در مورد بلیط یکشنبه NFL کار زیادی نمی توان انجام داد. تو مانده ای که با کسی که تو را آورده برقصی. اما اگر تنها چیزی که می‌خواهید تماشا کنید بازی‌ای است که در منطقه شما پخش می‌شود، یک گزینه نسبتاً ارزان در مورد روش پشتیبان مشاهده دارید: یک آنتن هوای قدیمی (و در عین حال بسیار مدرن) .


منبع: https://www.digitaltrends.com/home-theater/nfl-streaming-outage-antenna-backup/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *