قهرمانان Overwatch 2 پشت یک پاس نبرد که از فصل ۱۰ شروع می شود، قفل نمی شوند

بلیزارد در حال بازنگری در نحوه معرفی قهرمانان جدید به بازی Overwatch 2 است که از فصل ۱۰ شروع می‌شود، و آنها را رایگان و بلافاصله در دسترس همه بازیکنان قرار می‌دهد، به‌جای قفل کردن آن‌ها در پشت نبرد پاس ممتاز بازی یا پیشروی، همانطور که قبلاً انجام می‌شد.

این را آرون کلر، کارگردان بازی Overwatch 2 می‌گوید به روز رسانی توسعه دهنده جدید ویدئو با معرفی قهرمان بعدی Overwatch 2، Venture، در فصل ۱۰، همه قهرمانان در زمان عرضه رایگان خواهند بود، و این تغییر به ماسبق است، به این معنی که تمام قهرمانان قبلی منتشر شده نیز بلافاصله در دسترس بازیکنان خواهند بود، بدون نیاز به نبرد پاس.

تنها شرط این است که بازیکنان باید ابتدا آموزش Overwatch 2 را تکمیل کنند، اگر قبلاً این کار را نکرده‌اند تا قفل لیست قهرمانان اصلی بازی را باز کنند. پس از آن، تمام شخصیت های جدید برای بازی در دسترس خواهند بود.


قهرمانان Overwatch 2 پشت یک پاس نبرد که از فصل ۱۰ شروع می شود، قفل نمی شوندبه روز رسانی برنامه نویس | انتشارات قهرمان، افسانه ها و موارد دیگر


به‌روزرسانی برنامه‌نویس Overwatch 2 – نسخه‌های قهرمان، افسانه‌ها و موارد دیگر

بلیزارد همچنین در حال ایجاد تغییراتی در Mythic Skins است که قبلاً منحصراً از طریق پاس‌های نبرد فصلی باز می‌شدند. با این حال، از فصل ۱۰، Mythic Skins قدیمی‌تر برای خرید در Mythic Shop جدید در دسترس خواهد بود. وقتی فروشگاه راه‌اندازی شد، Mythic Skins از فصل ۱ تا فصل ۷ شامل می‌شود و پوسته‌های فصلی دو ماه پس از اولین بازی پاس نبرد برای خرید در دسترس خواهند بود.

بلیزارد در توضیحی می‌دهد: «فروشگاه اسطوره‌ای به شما این امکان را می‌دهد که با پیشروی در گذرگاه نبرد ممتاز، روی پوسته‌های قهرمان فصلی گذشته و فعلی کار کنید.» پست وبلاگ همراه با اخبار امروز. “شما باید تصمیم بگیرید که تا چه اندازه در هر پوسته اسطوره ای می خواهید بسازید. بنابراین، برای مثال، اگر نمی خواهید تمام رنگ پوست یا تغییرات مدل را به طور کامل باز کنید، می توانید پیشرفت خود را به سمت سایر پوسته های قهرمان اسطوره ای گسترش دهید. ”

در جای دیگری در فصل ۱۰، بلیزارد شروع به اعطای سکه های ارز ممتاز به بازیکنان خواهد کرد، زیرا آنها در مسیرهای رایگان و ممتاز پاس نبرد یک فصل پیشرفت می کنند، و همچنین تعداد سکه هایی را که بازیکنان می توانند به صورت رایگان در هر فصل کسب کنند از ۵۴۰ به ۶۰۰ افزایش می دهد. چالش های هفتگی. در همین حال، اکنون به جای کوین مانند سابق، به Battle Pass XP پاداش می دهد.

با تکمیل به‌روزرسانی خبری Overwatch 2، بلیزارد تعدادی از برنامه‌های خود را برای نقشه‌ها به تصویر می‌کشد. Clash، حالتی که در جریان BlizzCon سال گذشته معرفی شد، در طول فصل ۱۰ آزمایشی محدودی دریافت می‌کند که به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا نقشه جدید Hanaoka را کشف کنند. نقشه دوم در کنار راه اندازی کامل حالت در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد. علاوه بر این، فصل ۱۱ نقشه جدید Runasapi با موضوع پرو را برای حالت Push معرفی می کند و نسخه بازسازی شده Colosseo را به ارمغان می آورد.

Dorado، Circuit Royale، Havana و Numbani نیز به‌روزرسانی‌های «مهم‌تری» دریافت می‌کنند، اما بلیزارد بازه زمانی برای ورود آنها به اشتراک گذاشته نشده است.

بلیزارد در پایان می‌گوید: «Overwatch 2 هر فصل در حال تکامل است و بازخورد شما بخش بزرگی از این تکامل است. با نزدیک شدن به فصل ۱۰ و بعد از آن، تیم متعهد به ارائه یک تجربه سرگرم کننده برای همه است.

فصل ۱۰ بازی Overwatch 2 در تاریخ ۱۶ آوریل پخش خواهد شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/overwatch-2-heroes-wont-be-locked-behind-a-battle-pass-starting-in-season-10?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *