قهوه ساز مورد علاقه پدرم ۲۵ درصد تخفیف در Target دارد و او فکر می کند که همه شما باید یک قهوه ساز تهیه کنید.

بهترین های امسال معاملات سایبری دوشنبه برای مدت طولانی تری وجود نخواهد داشت، اما با وجود اینکه شما برای زمان فشار آورده اید، هنوز فرصت دارید قهوه ساز مورد علاقه پدرم را با قیمتی فوق العاده ارزان بخرید.

در حال حاضر، پرس قهوه Aeropress XL در Best Buy 20 دلار تخفیف دارد – ساخت آن فقط ۴۹٫۹۵ دلار – در حالی که کوچکتر است Aeropress Original در Target به ۲۹٫۰۹ دلار کاهش یافته است. اینها بهترین قیمت‌هایی هستند که برای این قهوه‌ساز خوب دیده‌ایم، و اگرچه ممکن است به اندازه گزینه‌های پیشرفته‌تری که در ما پیدا می‌کنید جذاب نباشد. بهترین دستگاه اسپرسوساز راهنما، نتایج آن قابل استشمام نیست.

این گیزموی دم‌آوری ۳ در ۱ نوید ایجاد قهوه‌ای خوب را می‌دهد که به اندازه یک اسپرسو غنی و به اندازه یک پرس فرانسوی پر است – قولی که پدرم می‌گوید مطمئناً به آن عمل می‌کند. اگر این نوع قهوه ساز شما نیست، قهوه ساز ما را بررسی کنید معاملات دستگاه اسپرسوساز سایبر دوشنبه راهنمای معاملات دیگر در حال حاضر زنده است.

بهترین معاملات Cyber ​​Monday Aeropress

قهوه ساز مورد علاقه پدرم ۲۵ درصد تخفیف در Target دارد و او فکر می کند که همه شما باید یک قهوه ساز تهیه کنید.

Aeropress اصل: بود ۳۹٫۹۹ دلار اکنون ۲۹٫۰۹ دلار در هدف

کافی است مقداری دانه های آسیاب شده، یک فیلتر کاغذی (این پرس به همراه ۱۰۰ عدد برای شروع به کار شما ارائه می شود) و یک لیوان بردارید و می توانید با این قهوه ساز قهوه های خوشمزه ای به سبک اسپرسو دم کنید. قیمت در صفحه به شما نشان می دهد ۳۱٫۹۹ دلار، اما تا پایان امروز، ۱۵٪ تخفیف اضافی در هنگام پرداخت دریافت خواهید کرد که قیمت را به ۲۹٫۰۹ دلار کاهش می دهد – که از معامله فعلی در آمازون پیشی می گیرد.مشاهده معامله

Aeropress XL: بود ۶۹٫۹۵ دلار اکنون ۴۹٫۹۵ دلار در والمارت

این AeroPress بزرگتر دو برابر ظرفیت دم کردن (۵۰۰ میلی لیتر به جای ۲۵۰ میلی لیتر) را ارائه می دهد، اما همان قابلیت های دم کردن با کیفیت بالا مدل اصلی را دارد. همچنین دارای ۱۰۰ فیلتر کاغذی است تا بتوانید دانه های آسیاب شده مورد علاقه خود را به قهوه خوشمزه تبدیل کنید.مشاهده معامله

این چیزی نیست که اکثر مردم هنگام تصور قهوه سازها به آن فکر می کنند، به خصوص نه در اینجا در TechRadar. اما این روش دم کردن آنالوگ بیشتر ارزش کمی تلاش اضافی را دارد که باید انجام دهید.

همانطور که گفتم، این قهوه‌ساز مورد علاقه پدرم است، حتی اگر قهوه‌ساز بسیار پیشرفته‌تری با کف‌کننده شیر و سایر ویژگی‌های ممتاز دارد. او نه تنها عاشق کیفیت قهوه ای است که Aeropress دم می کند، بلکه گیزمو بسیار قابل حمل است – بنابراین می تواند آن را با خود به محل کار یا در تعطیلات ببرد و قهوه را به روشی که دوست دارد دم کند. او فقط به خاک، آب جوش، فیلتر و لیوان نیاز دارد و او آماده است.

او بیش از یک سال است که هر روز از این وسیله استفاده می‌کند، و صادقانه بگویم، فکر می‌کنم اگر او گزینه‌ای برای نجات من یا Aeropress از یک ساختمان در حال سوختن داشت، به احتمال زیاد من همان کسی بودم که پشت سر گذاشته می‌شد.

معاملات بیشتر سایبر دوشنبه


منبع: https://www.techradar.com/home/coffee-machines/my-dads-favorite-coffee-maker-is-25-off-at-target-and-he-thinks-you-all-need-to-get-one

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *