قیمت‌های بالای پوسته Overwatch 2 همچنان باقی می‌ماند زیرا تهیه‌کننده اجرایی می‌گوید که «پایدار» است

قیمت‌های بالای پوسته Overwatch 2 همچنان باقی می‌ماند زیرا تهیه‌کننده اجرایی می‌گوید که «پایدار» است

Overwatch 2Jared Neuss، تهیه‌کننده اجرایی، به طرفداران اطمینان داد که مدل پوسته و باندل کنونی اینجا باقی مانده است، و این نشان می‌دهد که ادامه کار برای بلیزارد یک روش «پایدار» است.

در Blizzcon 2023، TRG توانست با جارد نویس در مورد همه چیز بنشیند و صحبت کند. Overwatch 2، آیا این جدید است همکاری LeSeraphim یا تغییر به پوسته ها و بسته های گران قیمت.

Neuss می‌گوید: «در طول سال گذشته، ما تغییرات زیادی در روش کسب درآمد از بازی و انتشار پوسته‌ها و سایر محتواها ایجاد کرده‌ایم. “من فکر می کنم پایدار است. منظورم این است که بازی های زیادی وجود دارند که دقیقاً همین کار را انجام می دهند.”

Overwatch 2 از زمانی که دنباله یک سال پیش برای اولین بار معرفی شد، تغییرات زیادی به خود دیده است، اما یکی از بدنام ترین آنها صفحه فروشگاه به روز رسانی ها و همه بسته های جدید و گران قیمتی را که می توان در آن یافت، احاطه کرده است.

در ابتدا، بسیاری از بازیکنان از اینکه متوجه شدند برای خرید حتی قدیمی چقدر پول نیاز است، شوکه شدند Overwatch پوست؛ شما باید بازی کنید ۳۲۷ سال از Overwatch 2 برای دریافت رایگان این موارد یا ۱۰۰۰۰ دلار بپردازید. از آن زمان، قیمت پوسته های جدید فقط افزایش یافته است.

جدیدترین بسته نرم افزاری که در Overwatch 2 فروشگاه است همکاری LeSserafim K-pop. این شامل پنج پوسته جدید، آیتم و ژست پیروزی برای Brigitte، Tracer، Kiriko، D.Va و Sombra است. بازیکنان می توانند این پوسته ها را به صورت جداگانه به قیمت ۲۵۰۰ سکه یا ۲۵ دلار / ۲۱ پوند / ۳۹ دلار استرالیا خریداری کنند، یا می توانند بسته پنج پوسته را با ۶۸۰۰ سکه خریداری کنند که ۶۷ دلار / ۵۸ پوند / ۱۰۴ دلار استرالیا است. این قیمت بسیار خوبی برای چند پوسته جدید و برخی آیتم ها است.

با این حال، به نظر می رسد که این آینده خواهد بود Overwatch 2با این قیمت‌ها که برای همه انواع پوست‌ها اتفاق می‌افتد، نه فقط هم‌کاری.

اگر می خواهید به جای آن تخفیف های عالی را جستجو کنید، این موارد را بررسی کنید معاملات بازی جمعه سیاه و اینها معاملات پوکمون جمعه سیاه در حال حاضر موجود است


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/overwatch-2s-high-skin-prices-are-here-to-stay-as-executive-producer-says-its-sustainable

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *