قیمت‌های کم سابقه را در مک‌بوک‌ها، آی‌پدها و موارد دیگر در طول فروش روز رئیس‌های Best Buy دریافت کنید

بهترین خرید آغاز شد فروش جدید روز رئیس جمهور که تمام آخر هفته ادامه خواهد داشت و دوشنبه به پایان می رسد. همانطور که در فروش Best Buy معمول است، این یکی طیف گسترده ای از محصولات از جمله تلویزیون، بازی های ویدیویی، گوشی های هوشمند و محصولات اپل را پوشش می دهد.

قیمت‌های کم سابقه را در مک‌بوک‌ها، آی‌پدها و موارد دیگر در طول فروش روز رئیس‌های Best Buy دریافت کنیدتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با Best Buy است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

از نظر دستگاه‌های اپل، تخفیف‌های بسیار خوبی برای آی‌پد، مک‌بوک و اپل واچ خواهید داشت. ما همه این محصولات را که در زیر به فروش می رسند، با چند تخفیف غیر اپل نیز جمع آوری کرده ایم. به یاد داشته باشید که انتظار می رود همه این معاملات روز دوشنبه منقضی شود.

برخی از این معاملات نیاز به یک My Best Buy Plus یا My Best Buy کل عضویت، که از ۴۹٫۹۹ دلار در سال شروع می شود. علاوه بر دسترسی انحصاری به تخفیف‌های منتخب، ارسال رایگان ۲ روزه، بازگرداندن ۶۰ روزه طولانی و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد.

تلویزیون ها

مک بوک پرو

مک بوک ایر

آی پد

اپل واچ

اگر به دنبال تخفیف های بیشتر هستید، حتما به ما سر بزنید تخفیف های اپل جمع بندی که در آن بهترین معاملات هفته گذشته مربوط به اپل را مرور می کنیم.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/16/best-buy-presidents-day-sale/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *