قیمت اتوبوس سروش دیزل و کشنده ایویکو اس‌وی اعلام شد

شرکت سروش دیزل که در گذشته با عرضه محصولات یواز و ون‌های هیوندای شناخته می‌شد، اکنون تصمیم گرفته است که محصولات ایویکو را به بازار ایران عرضه کند. این شرکت با محصولات جدید خود در نمایشگاه حمل‌ونقل تهران حاضر شد تا حوزه جدید فعالیت خود را به اطلاع مشتریان برساند. اکنون قیمت اتوبوس سروش دیزل و کشنده ایویکو اس‌وی از سوی این شرکت اعلام شده است.

مشخصات و قیمت اتوبوس سروش دیزل و کشنده ایویکو اس‌وی

قیمت اتوبوس نویگیتور سروش دیزل ۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. این اتوبوس از موتور ۸٫۷ لیتری توربوشارژ C9 ایویکو بهره می‌برد که حداکثر راندمان آن ۴۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۷۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک ZF با کد ۶AP1720C نیز وظیفه انتقال قدرت را در این اتوبوس بر عهده دارد. ترمز وبکو، جعبه‌فرمان ساخت بوش و ZF، ریتاردر، باک سوخت ۴۰۰ لیتری آلومینیومی، لاستیک‌های میشلن و رادیاتور اختصاصی سایر تجهیزات این اتوبوس را تشکیل می‌دهند. سروش دیزل اتوبوس نویگیتور را در نسخه‌های اکونومی ۵۵ نفره و VIP بیست‌وپنج نفره به بازار عرضه خواهد کرد. موعد تحویل این اتوبوس ۱۲ متری در نمایشگاه حمل‌ونقل ۱۵۰ روز کاری اعلام شده است؛ بنابراین خریداران اتوبوس خود را در بهار و تابستان سال آینده تحویل خواهند گرفت.

قیمت اتوبوس سروش دیزل و کشنده ایویکو اس‌وی اعلام شد

دیگر محصول جدید سروش دیزل برای مشتریان ایرانی، کامیون ایویکو S-Way است که البته با برند سروش به بازار ایران عرضه خواهد شد. این خودرو با دو پیشرانه ۵۳۰ و ۵۷۰ اسب‌بخاری به بازار ایران وارد می‌شود. قیمت کشنده ایویکو S-Way در نسخه ۵۳۰ اسب‌بخاری ۸٫۹۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان و برای نسخه ۵۷۰ اسب بخاری ۹٫۴۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان اعلام شده است.

البته پیشرانه این کشنده در هر دو تیپ یکسان است و هر دو نسخه این کشنده از موتور شش‌سیلندر خطی ایویکو C13 یا حجم ۱۲,۸۸۲ سی‌سی بهره می‌برند. گیربکس ۱۲ دنده از برند ZF به همراه ریتاردر نیز وظیفه انتقال قدرت را در کشنده ایویکو S-Way بر عهده دارد. این خودرو رقیب کشنده‌های چینی مونتاژ داخل همچون شکموتو X5000 و بایک X9‌ بهمن دیزل خواهد بود.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/soroush-diesel-bus-and-truck-prices-have-been-announced

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *