چه اتفاقی برای فیلتر هوای Woosh از Shark Tank در فصل ۱۴ افتاد؟

چه اتفاقی برای فیلتر هوای Woosh از Shark Tank در فصل ۱۴ افتاد؟

موک در سراسر زمین خود پرانرژی باقی ماند و با اطمینان از فناوری ثبت اختراع که جریان هوا و عملکرد فیلتر را اندازه گیری می کند، عبور کرد. پس از چند سوال ملایم از هرجاوک و لوری گرینر، آقای شگفت انگیز (کوین اولیری) با سوالی وارد شد که لحن زمین را تغییر داد. او احساس می کرد که این ایده شایستگی دارد، اما فروش ووش چطور؟ یک «ما پیش درآمد هستیم» ساده از موک ناله‌های دردناک کوسه‌ها را برانگیخت.

Woosh، پیش درآمد بودن یک مانع بزرگ بود، و Mok را ترک کرد تا کمی عمیق‌تر به ارزش ۵ میلیون دلاری بپردازد. با این حال، مشارکت Copeland کمی چهره را نجات داد، همانطور که یک محصول افزودنی که فیلتر Woosh را به یک تصفیه‌کننده هوای هوشمند تبدیل می‌کند و اشاره کوتاهی به گزینه‌های مجوز با بازیگران بزرگ‌تر در این زمینه دارد.

در آن زمان بود که اولری آماده ارائه پیشنهادی به مبلغ ۵۰۰۰۰۰ دلار با ۱۲٫۵ درصد حقوق صاحبان سهام و با ناراحتی موک، ۵۰ دلار حق امتیاز دائمی بود. متأسفانه سایر کوسه ها یکی یکی از زمین خارج شدند. هرجاوک نمی‌توانست ارزش مصرف‌کننده را ببیند، دیموند جان ارزشی را که می‌توانست به ارمغان بیاورد زیر سوال برد، گرینر در مورد پتنت‌ها تردید داشت، و مارک کوبان از هزینه‌های بازاریابی مورد نیاز برای فروش ووش می‌ترسید.

اگر وقتی آقای شگفت‌انگیز پیشنهادی را روی میز می‌گذارد، کاری را انجام نمی‌دهید، این است که به دنبال پیشنهاد از دیگر شارک‌ها باشید. موک مدام تلاش می کرد تا خانواده سلطنتی را به عقب براند، اما اولیاری تکان نخورد و حتی سهام خود را به ۱۵ درصد افزایش داد. پس از مدتی رفت و برگشت، او مبلغ ۵۰۰۰۰۰ دلار را با ۱۰ درصد با حق امتیاز ۵۰ دلاری خود پذیرفت.


منبع: https://www.slashgear.com/1476966/what-happened-woosh-air-filer-shark-tank-season-14/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *