قیمت انواع تفریحات و مکان های تفریحاتی دبی

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در شهر پرجنب‌وجوش و مجلل دبی، سرگرمی‌ها و تفریحات هیچ حدومرزی ندارند. در این شهر تجربیاتی بدست می‌آورید که ممکن است هیچ‌جای دیگری در دنیا آن‌ها را پیدا نکنید. تفریحاتی که آنقدر متنوع و جذاب هستند که حسابی شما را در خودشان غرق می‌کنند. تنها چیزی که نیاز دارید یک برنامه‌ریزی درست‌وحسابی برای رفتن به این مکان‌های تفریحی است. حال، برای اینکه بتوانید برنامه خود را به شکل اصولی تنظیم کنید باید قیمت انواع تفریحات و مکان های دبی را بدانید تا در تعیین بودجه لازم برای سفر خود به مشکل نخورید. پس در ادامه این مقاله همراه من باشید؛ چراکه بهترین جاهای تفریحی دبی با قیمت دقیق آن‌ها را برای‌تان لیست کرده‌ام.

معرفی و قیمت موزه آینده دبی؛ سفر با ماشین زمان

اگر رویای تماشای آینده را در سر می‌پرورانید، باید به موزه آینده دبی سر بزنید. با ورود به این موزه در واقع وارد نمایشگاه بزرگی می‌شوید که طراحی شده تا آینده را به شما نشان دهد. اگر می‌خواهید سفرتان به شهر دبی با تجربه‌ای همراه شود که هیچ‌جای دیگری در دنیا لنگه ندارد، باید بلیط تفریحات دیگر را کنار بگذارید و قبل از هرچیز به سراغ این موزه رویایی بروید. برخی اطلاعات کاربردی در مورد این موزه به شرح زیر است:

  • ●        این موزه برای علاقه‌مندان به جهان‌های علمی-تخیلی ایده‌آل است (در بسیاری از بخش‌های این موزه عجایب علمی فوق‌العاده‌ای را می‌بینید)
  • دارای نمایشگاه‌های متعددی است که بر اساس حدس‌وگمان‌های دقیق از ۵۰ سال آینده کره زمین ساخته شده‌اند.
  • قیمت بلیط موزه آینده از ۴۱ دلار شروع می‌شود.

معرفی و قیمت پارک آبی آکواونچر؛ پارکی با وسعت ۱۷ هزار هکتار

قیمت انواع تفریحات و مکان های تفریحاتی دبی

برای شیرجه زدن در اوج هیجان آماده‌ شوید. پارک آبی آکواونچر دبی فرصتی برای غرق شدن در لذت و ماجراجویی‌های آبی است. در این پارک می‌توانید سوار سرسره‌های پرپیچ‌وخم شوید، در تونل‌های طولانی آن لیز بخورید و حتی کوسه‌ها را در کنار خود ببینید. آکواونچر یک پارک آبی بسیار بزرگ با وسعتی در حدود ۱۷ هزار هکتار است. این یعنی دنیایی از شادی و تفریحات آبی لذت‌بخش را در آن تجربه خواهید کرد. قیمت بلیط این پارک آبی از ۸۵ دلار برای هر نفر شروع می‌شود. جزئیات دقیق‌تر را در صفحه بلیط تفریحات دبی ببینید.

معرفی و قیمت آکواریوم لاست چمبرز دبی؛ ماجراجویی زیر آب

در آکواریوم لاست چمبرز دبی بیش از ۶۵۰۰۰ جانور زندگی می‌کنند که می‌توانید از نزدیک آن‌ها را ببینید. در این آکواریوم غول‌پیکر می‌توانید غواصی کنید و در دنیای جانوران زیر آب ماجراجویی کنید. این تجربه‌ای عادی و دم دستی نیست که هر کسی بتواند به راحتی آن را در زندگی‌اش کسب کند. اگر به دبی می‌روید حتما در حدود ۱۲۱/۲۵ دلار را کنار بگذارید تا بتوانید بلیط لاست چمبرز را تهیه کنید. در ضمن این یک ماجراجویی پر خطر نیست و باید خیال‌تان از بابت امنیت راحت شود. حتی اگر هیچ تجربه‌ای از غواصی ندارید در این آکواریوم یک راهنما پس از ارائه آموزش‌های عملی، همراه‌تان می‌آید و در کل مدت کنارتان می‌ماند. برخی از جالب‌ترین تجربیاتی که در این آکواریوم انتظارتان را می‌کشد به شرح زیر است:

  • تماشای ماهی‌های عجیب‌وغریبی که حتی در فیلم‌ها هم ندیده‌اید.
  • غواصی و شنا در میان جانوران دریایی زیبا مانند طوطی‌ماهی!

معرفی و قیمت میراکل گاردن دبی؛ باغی هزار رنگ و معجزه‌آسا

اگر برای تفریح به دبی می‌روید از بهشت جادویی باغ معجزه یا همان میراکل گاردن غافل نشوید. در این باغ قدم بزنید و عطر شکوفه‌های گل‌های جادویی آن را استشمام کنید و در رویای خود پرواز کنید. این باغ سراسر زیبایی و شگفتی است و بیش از ۱۰۰ میلیون گل مختلف را در خود جای داده است!

جایی که این چنین مملو از گل و گیاه است مگر می‌شود پروانه نداشته باشد؟ این باغ علاوه‌بر نمایشگاه‌های طبیعی گل و گیاه، دارای بخشی به نام باغ پروانه‌ها هم هست. تازه، شگفتی‌های این باغ به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ در میراکل گاردن می‌توانید دنیایی از شگفتی‌های دیگر همچون خانه‌های قارچی و قلعه‌های ساخته شده از گل را نیز ببینید. بلیط ورودی میراکل گاردن از نفری ۳۳ دلار برای هر شخص شروع می‌شود و به تجربه‌ای که در اختیار شما می‌گذارد حسابی می‌ارزد. قیمت انواع تفریحات و مکان های دبی را که بررسی کنید، متوجه می‌شوید این عدد بسیار مناسب است.

لیست سایر جاهای تفریحی دبی با قیمت

مواردی که در بالا معرفی کردیم تنها تفریحات دبی نیستند. این شهر پر از سرگرمی‌های حیرت‌انگیز است که می‌تواند خاطرات فوق‌العاده‌ای را برای‌تان رقم بزند. در زیر لیست سایر جاهای تفریحی دبی با قیمت را برای‌تان آماده کرده‌ایم.

  • آکواریوم دبی: شروع قیمت از ۵۰ دلار برای هر نفر
  • فواره دبی: شروع قیمت از ۱۰/۷۵ دلار برای هر نفر
  • گشت سافاری: شروع قیمت از ۳۹ دلار به ازای هر نفر
  • موزه جهانی سلفی سه بعدی: شروع قیمت از ۲۴ دلار
  • سافاری پارک دبی: شروع قیمت از ۲۰/۹۳ دلار برای هر شخص
  • گشت نیم‌روزی دبی: شروع قیمت از ۳۱/۵ دلار برای هر نفر
  • پارک IMG دبی به همراه ناهار: شروع قیمت از ۹۳/۹۳ دلار برای هر نفر

چگونه از ثابت بودن قیمت انواع تفریحات و مکان های دبی مطمئن شویم؟

وقتی حرف از برنامه‌ریزی برای بودجه می‌شود، همه ما دوست داریم که قیمت‌های دقیق و معتبر تفریحات را بدانیم تا در برنامه‌ریزی‌مان درست عمل کنیم. گاهی ممکن است برای تفریحات خود بودجه‌ای مثلا ۱۰۰ دلاری را پیش‌بینی کنیم، اما وقتی به سراغ آن تفریحات می‌رویم با قیمت بیشتری روبه‌رو شویم. در چنین شرایطی بهترین راه تهیه واچر دبی برای تفریحات است. واچر برگه‌ای‌ست که رزرو شما را تضمین می‌کند و با ارائه آن در مکان‌های تفریحی می‌توانید از خدمات آن‌جا بدون پرداخت هزینه اضافی استفاده کنید. توصیه می‌کنیم حتما قبل از اینکه به سراغ تفریحات بروید، بلیط آن‌ها را از قبل تهیه کنید و واچرشان را دریافت کنید تا خیال‌تان از ثابت بودن قیمت راحت باشد. به این‌ترتیب جای نگرانی برای تغییر قیمت و افزایش آن وجود ندارد.

مقایسه جاهای تفریحی دبی با قیمت

وقتی قیمت انواع تفریحات و مکان های دبی را کنار هم بگذارید و آن‌ها را باهم مقایسه کنید می‌توانید در تصمیم‌گیری خود بهتر عمل کنید. جاهای تفریحی دبی هر کدام قیمت متفاوتی دارند که نسب به تجربه و خدمات آن‌ها تعیین می‌شود، بنابراین درست نیست که بگوییم بعضی از آن‌ها مناسب است و برخی دیگر گران هستند. با این حال برای اینکه تصمیم‌گیری برای شما راحت‌تر باشد، چند مقایسه خوب را در زیر آورده‌ایم.

  • با مقایسه قیمت پارک‌های آبی و به نسبت بزرگی و امکانات آن‌ها، پارک آبی آکواونچر یکی از بهترین گزینه‌هاست. (قیمت ۸۵ دلار)
  • در میان آکواریوم‌ها شاید بهترین انتخاب لاست چمبرز باشد، چرا که امکان غواصی را هم برای شما فراهم می‌کند. (قیمت ۱۲۱/۲۵ دلار)
  • بهترین قیمت در میان موزه‌ها با توجه به ارزش خدمات، موزه آینده ( ۴۱ دلار) و موزه آی‌ام‌جی (۹۳ دلار) بهترین انتخاب‌ها هستند.

حرف آخر؛ با قیمت تضمینی بخرید!

یک سفر تفریحاتی وقتی کامل می‌شود که در کنار اوج لذت، آرامش خاطر را هم برای‌تان فراهم کند. چنین آرامش خاطری جز با خرید از وب‌سایت‌های معتبری همچون اقامت۲۴ که ما توصیه می‌کنیم ممکن نیست. با خرید از این وب‌سایت خیال شما از قیمت انواع تفریحات و مکان های دبی راحت می‌شود. درضمن ویژگی بارز و حیرت‌انگیز آن، این است که می‌توانید پرداخت خود را به صورت ریالی انجام دهید و دردسر پرداخت دلاری را نداشته باشید.


منبع: https://digiato.com/promoted/1616085

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *