قیمت حلقه گلکسی سامسونگ و شایعه اشتراک نباید شما را غافلگیر کند

سامسونگ به زودی با حلقه گلکسی خود وارد عرصه حلقه سلامت هوشمند خواهد شد و من باید صادقانه بگویم، احتمالاً این قطعه فناوری امسال خارج از خط تولید پیکسل ۹ گوگل است که بیشتر از همه در مورد آن هیجان زده هستم. اگرچه حلقه‌های هوشمند لزوماً جدید نیستند، اما در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها آن را پر نکرده‌اند و حلقه اورا واقعاً تنها گزینه معنادار در بازار است. با ورود سامسونگ به این فضا، همه چیز بسیار جدی تر خواهد شد.

سامسونگ تاکنون چیز زیادی در مورد حلقه گلکسی نگفته است بعد از پخش تیزر اولیه آن در ژانویه، در طول عرضه Galaxy S24. حداقل دارند محصول را در رنگ های مختلف به نمایش گذاشتدر مورد اندازه صحبت کرد و می تواند آن را در Unpacked بعدی برای ما بیاورد که برای ماه جولای شایعه شده است. چیزی که ما اصلاً از سامسونگ نشنیده ایم این است که این انگشتر ممکن است چقدر قیمت داشته باشد.

به لطف یک شایعه جدید، می‌توانیم درباره محدوده قیمت گلکسی رینگ و اینکه آیا فکر می‌کنیم این عادلانه است یا خیر صحبت کنیم.

شایعات قیمت حلقه گلکسی چیست؟: افشاگر یوگش برار در توییتر به اشتراک گذاشتند که معتقدند حلقه گلکسی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار فرود خواهد آمد. آنها نیز ظاهرا دارند به اشتراک گذاشته شده است آنها تعجب نخواهند کرد اگر سامسونگ با گرفتن اشتراک ماهانه از کاربران به این قیمت اضافه کند. قیمت این اشتراک کمتر از ۱۰ دلار در ماه است.

واکنش من به این سطح از قیمت گذاری این است که اصلاً تعجب آور نیست. آیا این گرانتر از ساعت هوشمندی است که دارای صفحه نمایش است، زمان را نشان می دهد و اعلان ها و همچنین سایر فعالیت هایی را که می توانید مشاهده کنید انجام می دهد؟ بله همینطور است. با این حال، ما در مورد بسته‌ای کوچک از فناوری صحبت می‌کنیم که می‌تواند کارهای عجیب و غریبی را با این اندازه انجام دهد، با این فرض که سامسونگ بتواند با بزرگترین رقیب خود یعنی Oura دیدار کند یا بهتر باشد.

برای کسانی که با اورا آشنا نیستند، این تنها پخش کننده حلقه هوشمند قانونی است که من می شناسم. آنها سال هاست که وجود دارند و اکنون در نسل ۳ حلقه خود هستند. قیمت آن از ۲۹۹ دلار شروع می شود و اگر واقعاً شیک باشید و رزگلد را به عنوان پایان انتخاب کنید به ۵۴۹ دلار می رسد. Oura همچنین ۵٫۹۹ دلار اشتراک ماهانه برای دریافت ویژگی های اضافی دریافت می کند. برای دریافت هر چیزی غیر از ابتدایی ترین مجموعه ویژگی، به اشتراک مرزی نیاز است.

حلقه Oura تجزیه و تحلیل دقیق خواب را ارائه می دهد، ضربان قلب را ۲۴/۷ ردیابی می کند، SpO2 را بررسی می کند، بینش چرخه و بارداری را ارائه می دهد و استرس را کنترل می کند. معیارهای ضربان قلب آن شامل استراحت و HRV است، به‌علاوه ضربان تنفس و همچنین ردیابی دمای پوست را دریافت می‌کنید. شما گزارش های هفتگی، ماهانه، سه ماهه، سالانه و سالگرد وضعیت سلامتی خود را دریافت می کنید و می توانید اهداف فعالیت خود را تحت فشار قرار دهید. این یک دستگاه هوشمند با امکانات کامل است که خیلی بزرگتر از حلقه ازدواج نیست.

بنابراین، اگر Oura بیش از ۱ میلیون عضو داشته باشد که حداقل ۳۰۰ دلار پیش پرداخت و هزینه اشتراک ۵٫۹۹ دلاری دارند، می‌دانید که سامسونگ اینگونه است: “آره، ما سامسونگ هستیم و باید بتوانیم این کار را انجام دهیم و سپس مقداری.”

البته بخش بزرگی از من از آن متنفر است. قیمت انگشتر من را اذیت نمی کند زیرا این سطح از فناوری نسبت به اندازه بسیار چشمگیر است. با این حال، سامسونگ نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه ندارد. آنها قبلاً Samsung Health را به صورت رایگان با ساعت‌های هوشمند خود ارائه می‌کنند و کاملاً می‌توانند این کار را برای Galaxy Ring ادامه دهند. در واقع، با این کار به آنها کمک می کند تا اورا را در هم بشکنند. اما هی، ما در دنیایی از گزارش‌های درآمد سه ماهه زندگی می‌کنیم و مردم پولدار که عمیقاً به این زندگی اهمیت می‌دهند، اشتراک را دوست دارند. اشتراک های بو.

به ما بگویید – شما ۳۰۰ دلار برای حلقه گلکسی و یک اشتراک ماهانه پرداخت می کنید؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/23/samsungs-galaxy-ring-price-rumor-subscription/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *