قیمت ریسپکت ۲ از سوی شورای رقابت اعلام شد + جدول

ریسپکت ۲ محصول جدید بهمن موتور است که با تغییرات اندکی نسبت به نسخه فعلی در آینده وارد بازار خواهد شد. اکنون قیمت ریسپکت ۲ از سوی شورای رقابت اعلام شده است تا این خودرو یک مرحله به عرضه نهایی نزدیک‌تر شود. همانند قیمت فیدلیتی پرستیژ، بهای این خودرو نیز بدون احتساب مواردی همچون مالیات و پرداخت‌‌های قانونی اعلام شده است. بنابراین بایستی حدود ۱۵ درصد دیگر به قیمت این خودرو اضافه کنیم تا بهای نهایی آن به دست آید.

جدول قیمت ریسپکت ۲ اعلامی از سوی شورای رقابت، آذرماه ۱۴۰۲:

خودرو قیمت شورای رقابت قیمت نهایی (تقریبی)
ریسپکت ۲ ۹۴۷٫۷۰۰٫۰۰۰ ۱,۰۹۰,۲۰۰,۰۰۰

ریسپکت ۲ که بهمن موتور آن را ریسپکت پرایم جدید می‌نامد، هم‌اکنون با نسخه قبلی در خط تولید بهمن موتور جایگزین شده است. تغییرات این خودرو در مقایسه با نسخه قبلی بسیار محدود هستند. کلاستر دیجیتال و دسته دنده الکترونیکی، دو آپشن جدید ریسپکت ۲ هستند. سایر موارد در این سدان بدون تغییر باقی مانده‌اند.

قیمت ریسپکت ۲ از سوی شورای رقابت اعلام شد + جدول

ریسپکت پرایم همانند فیدلیتی، محصولی از زیرشاخه چری است که با نام کووین ژواندو یا کایی ژواندو شناخته می‌شود. این خودرو براساس پلتفرم و مشخصات فنی مشابهی با آریزو ۵ و آریزو ۶ شکل گرفته است. بنابراین زیر کاپوت این خودرو موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژر مشترک با خودروهای چری را می‌بینیم. گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت شبیه‌سازی ۹ دنده مصنوعی نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد. تجهیزات و امکانات ریسپکت پرایم جدید نیز به شرح زیر هستند:

شش کیسه هوا، سانروف، سیستم فرمان برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی صندلی راننده، سیستم تهویه الکتریکی با تنظیم دستی، سیستم صوتی به همراه نمایشگر لمسی، دوربین عقب و دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور و سنسور باران، سیستم ورود و استارت بدون کلید، قابلیت روشن‌شدن خودرو از روی ریموت، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تریم داخلی چرم، چراغ‌های LED، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نورپردازی کابین و شیشه‌های دودی عقب.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/the-price-of-respect-2-was-announced-by-the-competition-council

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *