قیمت محصولات کرمان موتور ویژه آذرماه ۱۴۰۲ منتشر شد + جدول

کرمان موتور در آذرماه ۱۴۰۲، لیست قیمت محصولات خود را نیز منتشر کرد. در جدول قیمت محصولات کرمان موتور ویژه آذرماه ۱۴۰۲، یک محصول جدید وجود دارد. این خودرو کی ام سی X5 است که به عنوان سومین نسل جک S5 در ایران حضور خواهد یافت. البته حضور نسخه جدید باعث نشده است تا تولید نسل قبلی این خودرو متوقف شود. جک S5 فیس‌لیفت همچنان توسط این شرکت تولید می‌شود و البته در لیست قیمت کرمان موتور نیز حضور دارد. بنابراین مشتریان می‌توانند در صورت تمایل، همچنان نسبت به خرید نسل دوم این خودرو یعنی جک S5 فیس‌لیفت اقدام کنند.

همچنان ارزان‌ترین محصول کرمان‌موتور، سدان اقتصادی جک J4 است. این خودرو با قیمت تقریبی ۷۶۵ میلیون تومان توسط این شرکت به فروش می‌رسد. کرمان موتور از آبان‌ماه ۱۴۰۲ فروش اعتباری این خودرو با اقساط چهارساله را آغاز کرده است. شرایط فروش اقساطی جک J4 در آذرماه ۱۴۰۲ نیز برقرار است.

جدول قیمت محصولات کرمان موتور در آذرماه ۱۴۰۲:

محصول قیمت (تومان)
کی ام سی X5 ۱٫۳۲۹٫۱۰۰٫۰۰۰
کی ام سی K7 ۱٫۶۰۲٫۰۰۰٫۰۰۰
کی ام سی J7 ۱٫۲۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰
جکS5 ۱٫۲۴۶٫۰۰۰٫۰۰۰
جک S3 ۹۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
جک J4 ۷۶۵٫۰۰۰٫۰۰۰
کی ام سی T8 ۱٫۶۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

گران‌ترین خودرو حاضر در لیست محصولات کرمان موتور، پیکاپ کی ام سی T8 است که حدود ۵۰ میلیون تومان گران‌تر از کی ام سی K7 قیمت‌گذاری شده است. این خودرو نیز توسط کرمان موتور با اقساط بلندمدت به فروش می‌رسد و مشتریان می‌توانند با پرداخت نیمی از بهای آن به صورت پیش‌پرداخت، این پیکاپ را خریداری کنند. با این حال شرایط فروش کی ام سی K7 در تعداد کمتری نسبت به پیکاپ کرمان موتور اعلام می‌شود.

همچنین بخوانید: شرایط فروش اقساطی کی‌ام‌سی T8 ویژه آذرماه ۱۴۰۲ اعلام شد + جدول

کراس‌اوور اقتصادی کرمان موتور یعنی جک S3‌ نیز با قیمت مشابهی نسبت به ماه‌های قبلی عرضه می‌شود. کرمان موتور نیز این محصول را به صورت اعتباری و با اقساط بلندمدت به مشتریان عرضه می‌کند.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/the-price-of-kerman-motor-products-has-been-published-for-the-month-of-december-1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *