قیمت و زمان عرضه گلکسی A25 سامسونگ فاش شد

مشخصات گلکسی A25 سامسونگ توسط یک خرده‌فروشی سوئیسی فاش شده است که قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه را مشخص می‌کند. طبق این اطلاعات، گوشی سامسونگ از ۱۸ دسامبر (۲۷ آذرماه) وارد بازار خواهد شد و قیمت آن ۲۷۰ فرانک سوئیس معادل ۳۱۸ دلار خواهد بود.

ماه گذشته در گزارشی مشخصات کامل و قیمت گلکسی A25 سامسونگ فاش شده بود که ارقام ارائه‌شده در گزارش جدید نیز با آن مطابقت دارند. همچنین قیمت ذکر‌شده احتمالاً باید به نسخه پایه ۶/۱۲۸ گیگابایتی دستگاه مربوط باشد. گلکسی A2‌۵ سامسونگ در نسخه دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت نیز عرضه خواهد شد.

با وجود اطلاعات فاش‌شده، می‌توان انتظار داشت که این گوشی در روزهای آینده برای چندین بازار معرفی شود که بیشتر آن‌ها احتمالاً کشورهای اروپایی خواهند بود.

قیمت و زمان عرضه گلکسی A25 سامسونگ فاش شد

مشخصات احتمالی گلکسی A25 سامسونگ

روز گذشته تصاویر تبلیغاتی گلکسی A25 فاش شدند و مشخصات کامل آن اعلام شد. طبق این گزارش، این گوشی به شبکه ۵G و پردازنده هشت هسته‌ای ۵ نانومتری اگزینویس ۱۲۸۰ مجهز خواهد بود؛ نسل قبلی این گوشی، یعنی A24، فاقد اتصال ۵G بود و از یک تراشه قدیمی‌تر استفاده می‌کرد. همچنین گلکسی A25 دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و سیستم لرزشگیر OIS خواهد بود و دو سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو در بالا و پایین دوربین اصلی قرار می‌گیرند.

نمایشگر دستگاه احتمالاً یک پنل ۶٫۵ اینچی Super AMOLED Infinity-U با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد بود و ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی است. درنهایت انتظار می‌رود گلکسی ‌A25 چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت کند.


منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-galaxy-a25-5g-price-launch-date

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *