قیمت کوییک GX تیپ L‌ از سوی سایپا اعلام شد، هاچ‌بکی با استانداردهای ۸۵ گانه

سایپا با ارسال دعوتنامه برای مشتریان خود، قیمت کوییک GX‌ تیپ L را برای آن‌ها اعلام کرد. این خودرو درحقیقت نسخه ارتقایافته کوییک به حساب می‌آید که با استانداردهای ۸۵گانه تولید شده است. سایپا قیمت کوییک GX تیپ L‌ را معادل ۳۶۰/۸۴۵/۰۰۰ تومان اعلام کرده است. این قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان از قیمت کوییک GXL‌ یا کوییک GX‌ تیپ R کمتر است. بنابراین می‌توانیم کوییک GX تیپ L را نسخه پایه این خودرو قلمداد کنیم.

هم‌زمان با اعلام قیمت تیپ جدید کوییک، بخشنامه فروش فوری این محصول برای متقاضیان سایپا در قالب سامانه یکپارچه نیز اعلام شده است. کوییک GX با بهره‌مندی از موتور قوی‌تر، حدود ۷۵ میلیون تومان گران‌تر از کوییک S قیمت‌گذاری شده است. هر دو این خودروها از نظر طراحی داخلی، طراحی خارجی و امکانات رفاهی در یک سطح قرار دارند. بااین‌حال بهره‌مندی کوییک GX از موتور M15 بهینه، باعث شده است تا این خودرو ۷۵ میلیون تومان گران‌تر از نسخه S باشد. هر دو این خودروها نیز اکنون با استانداردهای ۸۵ گانه به تولید می‌رسند.

قیمت کوییک GX و دیگر تیپ‌های آن

به نظر می‌رسد سایپا و ایران خودرو درحال یک مسابقه برای تولید هزاران تیپ مختلف از کوییک و پژو ۲۰۷ هستند. این کار به خودروسازان اجازه می‌دهد تا خودرویی یکسان را با قیمت‌های متفاوت تولید کنند. درنتیجه حجم تقاضای مشتریان در بازه‌ بزرگ‌تری پاسخ داده می‌شود. البته تولید تیپ‌های متفاوت از یک خودرو، به معنای تولید خودرو جدید نیست.

به‌طور مثال اکنون اگر برای خرید کوییک به بازار مراجعه کنید، با ده تیپ متفاوت از این خودرو مواجه خواهید شد. این تیپ‌ها شامل کوییک ساده، کوییک اتوماتیک، کوییک R (دو رنگ)، کوییک اتوماتیک دو رنگ، کوییک R تیپ S، کوییک R تیپ S با استاندارد ۸۵گانه، کوییک S، کوییک S با استاندارد ۸۵گانه، کوییک GX تیپ R و کوییک GX‌ تیپ L هستند. به‌جز نسخه اتوماتیک، تفاوت باقی تیپ‌ها به چند تغییر ظاهری اندک خلاصه می‌شود. محدوده قیمت کوییک در کارخانه نیز بین ۲۵۰ الی ۳۷۰ میلیون تومان است.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/the-price-of-quick-gx-type-l-was-announced-by-saipa-a-hatchback-with-85-standards

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *