قیمت کی ام سی X5 اعلام شد، محصول جدید کرمان موتور به زودی در بازار

کی ام سی X5 یکی از محصولات جدید کرمان موتور برای بازار ایران است که طی ماه‌های اخیر، شاهد رونمایی آن در جریان رویدادهای خودرویی مختلف بوده‌ایم. پس از تعیین بهای محصولات جدید کرمان موتور توسط شورای رقابت، اکنون قیمت کی ام سی X5 توسط کرمان موتور مشخص شده است و به‌زودی برنامه فروش این خودرو نیز اعلام خواهد شد.

قیمت کی ام سی X5 به همراه مشخصات و امکانات

قیمت کی ام سی X5 از سوی کرمان موتور معادل ۱٫۳۲۹٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان اعلام شده است. این خودرو سومین نسخه جک S5 برای بازار ایران به شمار می‌آید و نسبت به نسل قبلی این خودرو مدرن‌تر، مجهزتر و قوی‌تر خواهد بود.

در بخش مشخصات فنی، کی ام سی X5 از پیشرانه و گیربکس مشابه با جک S5 فیس‌لیفت بهره می‌برد. بااین‌حال تغییراتی روی پیشرانه این خودرو انجام شده‌اند تا راندمان بیشتری نسبت به قبل ارائه دهد. پیشرانه KMC X5 از نوع توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت یا TGDi است که حداکثر ۱۷۲ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت را در KMC X5 بر عهده دارد. پیشرانه کی ام سی X5 از استاندارد عدم آلایندگی یورو ۵ پیروی می‌کند. ترمزهای این کراس‌اوور نیز در چهار چرخ از نوع دیسکی هستند.

دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، هشدار چشمک‌زن چراغ عقب در هنگام ترمز ناگهانی ESS، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، حافظه آینه‌های جانبی (متصل به حافظه صندلی راننده)، ترمز پارک برقی، کروز کنترل و فرمان چرمی دی‌کات بخشی از تجهیزات کی ام سی X5 هستند. سیستم صوتی به همراه ۱۰ بلندگو و نمایشگر ۱۲٫۸ اینچی، کلاستر دیجیتال ۷ اینچی، نورپردازی داخلی، سیستم تهویه با پنل لمسی، کول باکس و صندلی‌ برقی راننده به همراه گرمکن دیگر تجهیزات رفاهی KMC X5‌ را تشکیل می‌دهند.

برای اطلاع از دیگر مشخصات و امکانات خودرو ایکس ۵ می توانید به سایت شرکت کرمان موتور مراجعه کنید.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/the-price-of-kmc-x5-has-been-announced-the-new-product-of-kerman-motor-will-soon-be-in-the-market

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *