لاریان “با به روز رسانی” Baldur's Gate 3 تمام نشد

استودیو لاریان هیچ گونه الحاقی برای بازی Baldur's Gate 3 ایجاد نخواهد کرد، اما سازنده هنوز با این بازی به پایان نرسیده است.

پس از صحبت دیروز سوئن وینکه، بنیانگذار Larian در GDC، که در آن او شرکت را تایید کرد Baldur's Gate 4 یا هیچ بسط BG3 را نمی سازدVincke به پلتفرم رسانه اجتماعی X رفت تا در مورد آینده استودیو با BG3 بیشتر صحبت کند و برنامه های آینده خود را روشن کند.

“من درک می کنم که ناامیدی وجود خواهد داشت زیرا مردم عاشق آنچه ما خلق کردیم، افتادند.” وینکه در مورد RPG محبوب گفت: “اما این داستانی بود با آغاز، میانه و پایان و نیازی به چیزهای بیشتری ندارد”. دروازه بالدور ۳ و شخصیت های آن «اکنون متعلق به [Dungeons & Dragons owner Wizards of the Coast]او گفت، و افزود که فکر می کند با این اموال “با احترام برخورد خواهد شد”.

راهنمای مبتدیان برای چند کلاسه در Baldur's Gate 3 – با هر کلاس توضیح داده شده است.در یوتیوب تماشا کنید

علیرغم صحبت‌ها در مورد سرمایه‌گذاری بعدی لاریان، وینکه گفت استودیو با Baldur's Gate 3 به پایان نرسیده است. “فقط محتوای جدید نیست.”

دریافت Baldur's Gate 3 همچنان ادامه دارد رفع فوری و به روز رسانی های بزرگ در تمام سیستم عامل ها. ذکر شده پشتیبانی مود تایید شد توسط Larian مدیر انتشارات Michael Douse در ماه گذشته، و انتظار می رود زمانی در سال جاری منتشر شود.

در GDC، Vincke تایید کرد که بازی بعدی Larian مربوط به Baldur's Gate 3 یا Dungeons & Dragons نخواهد بود. انتقاد از “طمع” سرمایه داری و اخراج در سراسر صنعت که در ۱۸ ماه گذشته رخ داده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/larian-not-done-with-updating-baldurs-gate-3?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *