لندروور دیفندر در مقابل دیسکاوری: بزرگترین تفاوت ها

لندروور دیفندر در مقابل دیسکاوری: بزرگترین تفاوت ها

L663 Defenders در سه رنگ ارائه می شود: ۹۰ دو در، ۱۱۰ چهار در و ۱۳۰ با فاصله بین دو محور توسعه یافته. کوچکترین نوع آن در خارج از جاده نیز بهترین است زیرا سبک ترین است و بهترین زوایا را برای عبور از موانع دشوار دارد. . . این مدافع ۱۱۰ متعادل ترین نسخه است که دارای چهار در و صندلی تا هفت نفر است.

این مدافع ۱۳۰ بالاترین قابلیت حمل بار را دارد – هنوز هم ۱۳٫۷ فوت مکعب حجم بار را با ردیف سوم به بالا ارائه می دهد، در مقایسه با ۱۱۰ که ۸٫۲ فوت مکعب در Defender 110 دارد. با پایین آمدن ردیف سوم، فضا در ۱۳۰ به ۴۲٫۵ فوت مکعب افزایش می یابد. و در ۱۱۰ تا ۳۲٫۳ فوت مکعب.

لندروور دیفندر و دیسکاوری از واحدهای ۲ لیتری چهار سیلندر و ۳ لیتری شش سیلندر بنزینی و دیزلی مشترک هستند، اما محدوده موتورها یکسان نیستند. هیچ یک از دیزل ها در آمریکا موجود نیست، جایی که نیروگاه پایه برای هر دو مدل، یک موتور ۲ لیتری توربو P300 با ۲۹۵ اسب بخار قدرت است.

برای هر دو می‌توانید یک توربوی ۳ لیتری شش سیلندر خطی انتخاب کنید که در دیسکاوری به عنوان P360 هیبریدی ملایم با قدرت ۳۵۵ اسب بخار عرضه می‌شود. در دیفندر هم همین موتور P400 نام دارد و به ۳۹۵ اسب بخار می رسد. این می تواند به صورت اختیاری به یک سیستم هیبریدی ملایم برای بهبود کارایی جزئی مجهز شود. دیفندر با پیشرانه ۵ لیتری V8 با قدرت ۵۲۵ اسب بخار (در دیسکاوری موجود نیست) در دسترس است که نسخه ۱۱۰ دیفندر را در ۴٫۶ ثانیه از صفر به ۶۰ مایل در ساعت می رساند.

در اروپا، دیفندر به عنوان P400e هیبریدی پلاگین نیز ارائه می شود که همان موتور ۲ لیتری توربو را با یک موتور الکتریکی جفت می کند تا ۳۹۵ اسب بخار قدرت تولید کند. Defender PHEV یک باتری ۱۹٫۲ کیلووات ساعتی دارد که به آن برد WLTP ادعایی ۲۷ مایل می دهد.


منبع: https://www.slashgear.com/1481947/land-rover-defender-vs-discover-differences-explained/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *