لنوو لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید Legion 9i را با هوش مصنوعی، پردازنده مرکزی اینتل و پردازنده گرافیکی NVIDIA عرضه می‌کند.

لنوو لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید Legion 9i را با هوش مصنوعی، پردازنده مرکزی اینتل و پردازنده گرافیکی NVIDIA عرضه می‌کند.

لنوو لپ‌تاپ گیمینگ Legion 9i را با فناوری‌های پیشرفته و مشخصات نوآورانه در هند معرفی کرده است. این لپ‌تاپ که به‌عنوان «استودیوی بازی در کوله‌پشتی شما» به بازار عرضه می‌شود، به ویژگی‌های قابل توجهی از جمله تراشه هوش مصنوعی اختصاصی، خنک‌کننده مایع یکپارچه، و درب با طرح تراشه‌های کربن جعلی بادوام مجهز است.

یکی از ویژگی های برجسته Legion 9i سیستم خنک کننده مایع یکپارچه Legion Coldfront است. این سیستم که با Cooler Master طراحی شده است، حداکثر ۲۳۰ وات TDP را برای لپ تاپ ۱۶ اینچی پشتیبانی می کند. خنک کننده مایع زمانی فعال می شود که GPU به ۸۴ درجه سانتیگراد برسد و روی VRAM GPU اجرا می شود تا گرما را در طول جلسات بازی فشرده مدیریت کند.

مکمل سیستم خنک‌کننده، یک سیستم خنک‌کننده هوای سه فن با تنظیم هوش مصنوعی با بیش از ۶۳۰۰ دریچه ورودی جداگانه است. وزن لپ‌تاپ با درپوش کربن جعلی با طرح تراشه متعادل می‌شود.

لژیون ۹i که از پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9-13980HX و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4090 پشتیبانی می‌کند، از قابلیت‌های بازی با عملکرد بالا برخوردار است. از رم ۶۴ گیگابایتی ۵۶۰۰ مگاهرتزی دو کاناله DDR5 یا رم ۳۲ گیگابایتی ۶۴۰۰ مگاهرتزی DDR5 دو کاناله، با گزینه های ذخیره سازی تا ۲ ترابایت PCIe (Gen 4) SSD پشتیبانی می کند.

این نمایشگر یک نمایشگر PureSight 3.2K Mini-LED 16:10 با نرخ نوسازی متغیر ۱۶۵ هرتز است. دارای گزینه هایی برای جابه جایی بین فضاهای رنگی DCI-P3 و sRGB، نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۴ درصد و FPS هوشمند برای تنظیمات خودکار CPU و GPU برای به حداکثر رساندن فریم در ثانیه است.

این لپ تاپ دارای یک تراشه هوش مصنوعی Lenovo LA-2 است که با تنظیم توان مصرفی، عملکرد بازی را به خوبی تنظیم و بهینه می کند.

این دستگاه مجهز به یک باتری ۴ سلولی ۹۹٫۹۹Whr است و دارای ویندوز ۱۱ است. Lenovo همچنین دارای یک اشتراک ۳ ماهه برای Xbox Game Pass Ultimate است.

گزینه های اتصال بی سیم شامل Wi-Fi 7 و Bluetooth 5.3 است. از نظر ورودی/خروجی، Legion 9i دارای دو درگاه USB Type-A، یک USB Type-C، دو Thunderbolt 4، HDMI 2.1، یک کارت خوان SD 3.0، یک جک صوتی و DC IN است. به‌علاوه، دوربین فول اچ‌دی با میکروفون دوگانه روی آن تعبیه شده است.

Legion 9i با قیمت از ۴,۴۹,۹۹۰ روپیه در یک نوع کربن مشکی، برای خرید در Lenovo.com، فروشگاه‌های انحصاری Lenovo، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک پیشرو، و فروشگاه‌های خرده‌فروشی آفلاین در سراسر هند در دسترس است.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/lenovo-launches-new-legion-9i-gaming-laptops-powered-by-ai-top-end-intel-cpu-nvidia-gpu-13647462.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *