لنوو چیزی فراتر از رایانه های شخصی است. در اینجا نحوه تمرکز آنها بر راه حل های پایدار و متمرکز بر هوش مصنوعی برای مشتریان است.

تیمی از افرادی که در یک اتاق کنفرانس با لپ تاپ کار می کنند


لنوو



وقتی اکثر مردم نام لنوو را می شنوند، رایانه های شخصی و لپ تاپ ها بلافاصله به ذهنشان خطور می کند. از این گذشته، این شرکت با بیش از ۱ میلیارد مشتری و ۳۵ محل تولید در سراسر جهان، به عنوان شرکت پیشرو رایانه های شخصی در جهان شناخته می شود. اما چشم‌انداز دیجیتال امروزی در حال تغییر است و مشتریان به دنبال چیزی بیش از یک ارائه‌دهنده دستگاه هستند – آنها به دنبال یک رابطه جامع با یک شریک فناوری اطلاعات منفرد هستند.

لنوو با یک استراتژی خدمات محور که آن را از یک تولید کننده رایانه شخصی به یک ارائه دهنده راه حل های جامع تبدیل کرده است، از پس این چالش برآمده است. در واقع، تجارت غیر رایانه شخصی آن اکنون به حساب می آید ۴۱ درصد از درآمد شرکت. لنوو همچنان دستگاه‌های پیشرو در صنعت را می‌سازد، اما این دستگاه‌ها به‌طور یکپارچه با زیرساخت‌ها، راه‌حل‌ها و خدمات ادغام می‌شوند. محور اصلی این تحول، منبع یابی جهانی و طرح تحویل محلی Lenovo است که این شرکت را قادر می سازد از منابع گسترده جهانی خود استفاده کند و در عین حال چابک باقی بماند و با نیازهای مشتریان محلی هماهنگ باشد.

تغییر به سمت فناوری های مبتنی بر خدمات

Lenovo نه تنها با این پارادایم جدید کل‌نگر و مبتنی بر خدمات تطبیق می‌دهد، بلکه در حال پیشروی در آن است. لنوو اولین کسی بود که تحول هوشمند جدید (IT) و معماری فناوری مورد نیاز برای تحقق رویکرد Client-Edge-Cloud-Network-Intelligence خود را تعریف کرد. این چارچوب استراتژیک جامع، مشتریان لنوو را قادر می‌سازد تا تغییرات عمیق و متحول کنند.

لنوو با ترکیب دستگاه های هوشمند پیشرو در صنعت و مشتری محور با خدماتی مانند مشاوره، نصب، عملیات، تعمیر و نگهداری و راه حل ها، شریک قابل اعتمادی است که چشم انداز را به ارزش در صنایع تبدیل می کند.

انقلابی در خدمات مشتری

مزایای نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) به خوبی تثبیت شده است. اما عصر جدید کار و یادگیری ترکیبی یک انقلاب همه چیز به عنوان یک سرویس (EaaS) را به پیش می‌برد. این مدل را به دستگاه ها، زیرساخت ها و ابر گسترش می دهد. سه گرایش اصلی وجود دارد که باعث این امر می شود: تغییر در طرز فکر از مالکیت به دسترسی. علاقه فزاینده به پایداری تنها با استفاده از آنچه شما نیاز دارید. و افزایش تقاضا از سوی شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMEs) که مزایای آن را برای شرکت های بزرگتر دیده اند. ارائه دهندگانی که این نیازهای مشتری را درک می کنند و راه حل های مناسب را به طور یکپارچه طراحی، استقرار و مدیریت می کنند، گروه را رهبری می کنند.

Lenovo اولین حرکت دهنده بود و از نام تجاری TruScale Infrastructure خود استفاده کرد پلت فرم TruScale EaaS را در سال ۲۰۲۱ راه اندازی کنید. TruScale همه چیز را از جیبی گرفته تا فضای ابری را از طریق یک چارچوب قراردادی واحد فراهم می کند. مهمتر از همه، راه‌حل‌ها و فن‌آوری‌ها را برای مشتریان فراهم می‌کند تا با تغییرات پیش‌بینی نشده در چشم‌انداز دیجیتال در حال تغییر مواجه شوند. TruScale، مانند همه محصولات و خدمات لنوو، بر اساس فرهنگ امنیت ساخته شده است و بر زیرساخت ها، زنجیره های تامین، و امنیت دارایی های فیزیکی تمرکز دارد.

تمرکز بر هوش مصنوعی

در قلب تحول لنوو، تعهد سرسختانه به تحقیق و توسعه (R&D) قرار دارد. لنوو با ۱۷ مرکز جهانی تحقیق و توسعه و بیش از ۳۳۰۰۰ پتنت، همواره در خط مقدم نوآوری قرار داشته است. از ایجاد لولای ۳۶۰ درجه و تعریف دسته‌های جدید مانند رایانه‌های شخصی قابل تبدیل و تلفن‌های هوشمند تاشو گرفته تا بهترین فناوری خنک‌کننده آب در کلاس و ابررایانه‌های پیشرو در صنعت، جای تعجب نیست که ۲۰ درصد از نیروی کار ۷۷۰۰۰ نفری آن‌ها به تحقیق و توسعه اختصاص دارد. .

لنوو همچنان به نوآوری در معماری فناوری Client-Edge-Cloud-Network-Intelligence با ThinkPhone، ThinkReality VRXو عملکرد فوق العاده دسکتاپ نهایی ThinkStation در میان دیگر پیشرفت های تکنولوژیکی اخیر.

لنوو در حال حاضر در رتبه سوم زیرساخت های سخت افزاری هوش مصنوعی قرار دارد و در حال سرمایه گذاری است یک میلیارد دلار اضافی در طول سه سال آینده به سرعت استقرار هوش مصنوعی در دستگاه ها، زیرساخت ها و راه حل ها را پیگیری کنید. این سرمایه‌گذاری به آن‌ها اجازه می‌دهد تا هوش مصنوعی را در محصولاتی مانند هوشمندی دستگاه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و راه‌حل‌های تقویت‌شده با هوش مصنوعی ببافند. هوش مصنوعی در طول چرخه عمر دستگاه خود یکپارچه خواهد شد و در تغییر تحول به سمت رایانه های شخصی هوش مصنوعی پیشگام خواهد بود.

اولویت دادن به پایداری

امروزه هیچ تحول معناداری بدون تمرکز تزلزل ناپذیر بر پایداری در سراسر سازمان و اهداف قوی محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) کامل نیست. لنوو متعهد به تبدیل شدن به یک رهبر صنعت در پایداری است. پس از پیشی گرفتن از اهداف کاهش انتشار سال ۲۰۲۰، آنها اکنون بر روی صفر خالص تا سال ۲۰۵۰

لنوو اولین سازنده رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند است که توسط ابتکار علمی مبتنی بر اهداف تأیید شده است. تا سال ۲۰۳۰، لنوو هدف به دست آوردن ۹۰٪ از برق عملیات جهانی آن از منابع تجدید پذیر و دستیابی به بهبود ۵۰٪ در بهره وری انرژی دسکتاپ و سرورها. آنها همچنین در تلاشند تا سال ۲۰۲۵ یک میلیون تن گازهای گلخانه ای را از زنجیره تامین خود حذف کنند.

انقلابی لنوو تکنولوژی خنک کننده نپتون بهره وری انرژی را بهبود می بخشد و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد. در حالی که مدل EaaS همچنین به بهینه سازی منابع، حذف تکراری، ناکارآمدی و بیش از حد کمک می کند. اما انتشار گازهای گلخانه ای تنها مشکل نیست – صنعت فناوری سالانه ۵۳ مگاتن زباله الکترونیکی تولید می کند، اما کمتر از ۲۰٪ بازیافت می شود. لنوو زنجیره تامین را دوباره اختراع کرده است و تا سال ۲۰۲۵، ۱۰۰ درصد محصولات رایانه شخصی و ۹۰ درصد بسته‌بندی پلاستیکی رایانه‌های شخصی‌اش حاوی مواد بازیافتی حلقه بسته و پس از مصرف خواهد بود.

چیزی فراتر از یک شرکت رایانه شخصی

با افزایش موج تحولات دیجیتال و هوشمند، هزینه‌های جهانی فناوری اطلاعات در حال افزایش سرسام‌آور است. مدل جدید فناوری اطلاعات لنوو برای پاسخگویی به نیازهای در حال تحول مشتری در نظر گرفته شده است و سفر تحول آن به طور استراتژیک آن را برای مهار این رشد قرار می دهد. لنوو در لبه برش تحقیق و توسعه قرار دارد، محاسبات را دوباره تعریف می‌کند و به حل برخی از چالش‌های مهم بشریت کمک می‌کند. لنوو به عنوان یک نیروگاه فناوری جهانی، به ما نشان می دهد که یک شرکت رایانه شخصی می تواند بسیار بیشتر باشد.

در اینجا در مورد راه حل های مجهز به هوش مصنوعی لنوو بیشتر بدانید.

این پست توسط Lenovo با ایجاد شده است Insider Studios.


گاو نر


منبع: https://www.businessinsider.com/sc/lenovo-is-revolutionizing-its-service-led-technologies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *