لوازم جانبی رسمی Vision Pro Cover در پتنت جدید طراحی اپل ظاهر شد

یک مقام رسمی اپل ویژن پرو پوشش در پرونده های ثبت اختراع طراحی جدید از هنگ کنگ ظاهر شده است و برای اولین بار لوازم جانبی هدست اول را نشان می دهد.

لوازم جانبی رسمی Vision Pro Cover در پتنت جدید طراحی اپل ظاهر شد
اپل در روز جمعه، ۲۲ دسامبر، ۷۰ پتنت طراحی دیگر در رابطه با هدست ویژن پرو خود را در هنگ کنگ دریافت کرد. این پرونده ها، اولین بار توسط اختراع اپلشامل یک لوازم جانبی Vision Pro که قبلاً دیده نشده بود با طیف وسیعی از تصاویر همراه که زوایای مختلف آن را نشان می دهد.

به نظر می رسد طراحی این لوازم جانبی با هدبند Vision Pro مطابقت دارد و از پارچه بافته شده با لمس نرم استفاده می کند تا تمام جلو و کناره های هدست را بپوشاند. به هیچ وجه پشت هدست یا Light Seal را نمی‌پوشاند، احتمالاً برای محافظت از صفحه نمایش EyeSight هدست در برابر خراش و آسیب‌های دیگر طراحی شده است. این کاور همچنین دارای یک زبانه در سمت چپ است تا به راحتی آن را از هدست جدا کنید.

حق اختراع قابل توجه دیگری که اپل در آخرین دسته از پرونده ها به دست آورد، یک باتری Vision Pro است که یک پورت فرورفته را نشان می دهد. این نکته ارزش برجسته کردن را دارد زیرا به نظر می رسد تأیید می کند که کابل واحد باتری قابل جدا شدن است.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/27/official-vision-pro-cover-accessory-emerges/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *