لوازم سینمای خانگی Sonos تا ۲۵ درصد تخفیف دارد، به علاوه بقیه بهترین معاملات فنی این هفته

بسته به آنچه می‌خرید و از کجا خرید می‌کنید، بسیاری از خریدهای آنلاین باید قبل از ۲۵ دسامبر انجام شود، بنابراین اگر هنوز در حال بررسی لیست هدیه خود هستید، ممکن است دیر نباشد. حتی اگر به طور کلی فقط به دنبال معاملات هستید، موارد زیادی وجود دارد. علیرغم این واقعیت که “تعطیلات خرید” رسمی به پایان رسیده است، خرده فروشان و برندها هنوز بسیاری از گجت ها و دستگاه ها را با قیمت هایی که با قیمت های پایین جمعه سیاه آنها مطابقت دارد، تخفیف می دهند. در حال حاضر، می توانید صرفه جویی کنید بلندگوهای Sonos، ردیاب کاشیگوگل گوشی ها و قرص هاو محبوب ترین آمازون دستگاه اکو. ما همچنین تخفیف پیدا کردیم هدیه ایکس باکس کارت ها، الف بسته نینتندو سوییچ و متذکر شد که الف بسته PS5 همچنان به قیمت پایین روز دوشنبه خود فروخته می شد. در اینجا بهترین معاملات فنی هفته است که هنوز هم می توانید امروز دریافت کنید.

Sonos Era 100

به عنوان بخشی از a فروش بزرگتررا Sonos Era 100 اسپیکر هوشمند از فروشگاه سازنده به ۱۹۹ دلار بازگشت. این ۵۰ دلار از قیمت لیست است و با قیمتی که در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری دیدیم مطابقت دارد. ما آن را بهترین اسپیکر هوشمند میان رده معرفی کردیم در راهنمای ما و به آن داد ۸۸ در بررسی ما زمانی که در اوایل امسال عرضه شد. این یک پیشرفت نسبت به مدل قبلی خود یعنی Sonos One است که به خودی خود بسیار عالی بود.

ارتقاءها شامل یک آرایه بلندگوی جدید با دو توییتر به جای یک ووفر ۲۵ درصدی بزرگتر است. این به بلندگو بیس چشمگیر، صدایی با کیفیت بالا و بالا می دهد. این دستگاه از طریق Wi-Fi، بلوتوث وصل می‌شود و اکنون دارای یک پورت USB-C خطی برای اتصال مستقیم پخش‌کننده است (اگرچه برای اتصال صفحه گردان به یک آداپتور نیاز دارید). و وظایف دستیار هوشمند توسط الکسا یا دستیار Sonos متمرکز بر موسیقی انجام می شود، متأسفانه از دستیار Google پشتیبانی نمی کند.

را نوار صوتی ری و Sonos Move نیز بخشی از سونوس می رود با تخفیف تا ۲۵ درصد

Echo Show 5 + لامپ هوشمند

آمازون در اوایل سال جاری جمعه سیاه را با تخفیف در دستگاه های خود آغاز کرد. بسیاری از معاملات در بلندگوها و نمایشگرهای اکو همراه با یک لامپ هوشمند رایگان به هفته سایبر ختم نشد و هنوز هم زنده است. بنابراین شما می توانید در یک صرفه جویی کنید Echo Show 5 و لامپ هوشمند ترکیبی – و بسته به جایی که در حال حمل و نقل هستید، باید تا کریسمس برسد. Echo Show 5 در ماه ژوئن به روز شد و دارای لیست قیمت ۹۰ دلار است. قیمت تک چراغ به تنهایی ۲۰ دلار است. در حالی که هر دوی آنها اغلب به فروش می رسند، بسته نرم افزاری نشان دهنده ۶۳ درصد تخفیف نسبت به خرید آنها با قیمت کامل است. این مجموعه یک کیت استارت خانه هوشمند زیبا می سازد، زیرا Echo Show 5 به شما امکان کنترل صدا و صفحه لمسی بر روی دستگاه های خانه هوشمند مانند لامپ Sengled را می دهد.

کوبو کلارا ۲e

بهترین خواننده، با توجه به راهنمای ما هست کوبو کلارا ۲ ای. در حال حاضر به قیمت ۲۰ دلار از قیمت فهرست ۱۴۰ دلار فروخته می شود، تخفیفی که برای جمعه سیاه اعمال شد. این به ندرت به فروش می رسد، بنابراین این فرصت خوبی برای صرفه جویی در یک کتابخوان با صفحه نمایش شفاف ۳۰۰ ppi با ساختار ضد آب و چراغ های LED گرم جلو است. راه‌اندازی دستگاه آسان است، حتی برای کسانی که تازه کار می‌کنند و فروشگاه Kobo تقریباً به بزرگی فروشگاه Kindle آمازون است، اگرچه بدون عناوین Kindle Exclusive. همچنین می توانید به راحتی کتاب ها را از کتابخانه محلی خود امانت بگیرید و آنها را به صورت رایگان در Kobo خود بخوانید.

فروش ردیاب کاشی

آمازون در حال فروش یک دو بسته ردیاب بلوتوث Tile Mate به قیمت ۳۳ دلار، که با رکورد کم رکورد برای Prime Day در ماه اکتبر مطابقت دارد. یا می توانید یک را بگیرید چهار بسته کاشی میتس در رنگ خاکستری مستقیماً از سازنده با ۴۰ درصد تخفیف. این فوم های دستی به کلید، کوله پشتی یا هر چیز دیگری که نمی خواهید گم کنید وصل می شود. این برنامه با iPhone و Android کار می کند و از جامعه سایر کاربران Tile برای یافتن مواردی که شما به اشتباه در جهان قرار می دهید استفاده می کند. کوچکتر برچسب کاشی همچنین در حال فروش است، در حال حاضر ۳۳ درصد تخفیف دارد که فقط ۲۰ دلار است. یا می توانید انتخاب برتر ما برای اندروید را در ما دریافت کنید راهنمای ردیاب بلوتوث هست کاشی پرو. این قیمت به ۲۵ دلار کاهش یافته است، که فقط ۲ دلار بیشتر از رکوردی است که برای Prime Day در ماه جولای ثبت کرده است.

سال فوق العاده

را سال فوق العاده توصیه ما برای یک ستاپ باکس در راهنمای ما است بهترین دستگاه های پخش. در حال حاضر این قیمت در آمازون به ۶۷ دلار کاهش یافته است والمارت. این تنها حدود یک دلار بیشتر از کمترین قیمتی است که برای آن فروخته شده است. در بسیاری از هفته های گذشته به قیمت ۷۰ دلار فروخته شده است، بنابراین این فرصتی است که کمی بیشتر پس انداز کنید. در حالی که این استریمر مورد علاقه ما است، اما لزوماً به اندازه انتخاب برتر ما برای استریمر خوب نیست. Roku Streaming Stick 4K. این مدل به ۳۹ دلار کاهش یافته است، که ۱۰ دلار بیشتر از قیمت آن در جمعه سیاه است، اما همچنان ۲۸ دلار کمتر از Ultra است.

Anker Soundcore Space A40

انتخاب کلی در راهنمای ما برای بهترین هدفون های مقرون به صرفه، انکر است Soundcore Space A40 و در حال حاضر آنها در آمازون با قیمت ۵۴ دلار به فروش می رسند. این امر به مراتب پایین‌تر از غنچه‌ها برای جمعه سیاه است. ما طراحی سبک و متعادل را دوست داریم که پوشیدن آن برای جلسات طولانی راحت است و نمایه صدا گرم و دلپذیر است. ما همچنین فکر می کنیم حذف نویز فعال نسبت به قیمت عالی است. فقط توجه داشته باشید که وقتی جوانه ای را بردارید، آنها به طور خودکار مکث نمی کنند و کیفیت میکروفون برای تماس ها می تواند بهتر باشد.

گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو

قفل باز شده پیکسل ۸ با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی در آمازون به ۵۴۹ دلار بازگشت. این یک تخفیف ۱۵۰ دلاری است و با پایین ترین سطح آن در جمعه سیاه مطابقت دارد. شما می توانید همان معامله را از آمازون و در فروشگاه گوگل. برای یک صفحه نمایش بزرگتر، می توانید آن را دریافت کنید پیکسل ۸ پروکه ۲۰۰ دلار در آمازون تخفیف دارد، بهترین خرید و فروشگاه گوگل، پیکربندی پایه با ۱۲۸ گیگابایت را به ۷۹۹ دلار کاهش می دهد. ما اسم این گوشی ها را گذاشتیم بهترین گوشی های اندروید می توانید در بررسی ما به آنها ۹۰ بخرید و با آنها تماس بگیرید “جذاب ترین گوشی های گوگل در سال های اخیر

گیفت کارت ایکس باکس و نینتندو

اگر کسی را می شناسید که روی ایکس باکس یا سوییچ بازی می کند، این دو معامله ممکن است هدایای خوبی باشند. در حال حاضر، Target 50 دلار می فروشد ایکس باکس یا فروشگاه اینترنتی نینتندو کارت هدیه ۴۵ دلاری. هر دو کارت به صورت الکترونیکی به یک آدرس ایمیل تحویل داده می شوند و به محض دریافت پیام به موجودی کاربر منتقل می شوند. سپس آنها می توانند از این پول برای خرید بازی ها و افزونه ها از طریق کنسول خود استفاده کنند.

گیمرهای سوئیچ همچنین می توانند یک کد دیجیتال برای یک فرد دریافت کنند عضویت سالانه Switch Online 18 دلار یا عضویت خانوادگی با ۳۱٫۵۰ دلار. هر دو ۱۰ درصد تخفیف برای اشتراک ۱۲ ماهه دارند.

تبلت گوگل پیکسل

در حال حاضر در آمازون، هدف و مستقیما از فروشگاه گوگل، می توانید جدیدترین تبلت گوگل پیکسل را با ۱۰۰ دلار تخفیف از قیمت لیست دریافت کنید. این قیمت را به ۳۹۹ دلار می‌رساند که تخفیفی است که قبلاً چند بار دیده‌ایم و با تخفیفی که در فروش جمعه سیاه به دست آورده بود مطابقت دارد. ویژگی برجسته برای تخته سنگ توانایی آن برای عملکرد به عنوان یک نمایشگر هوشمند است، زیرا همراه با پایه ای است که به عنوان پایه شارژ دو برابر می شود (سه برابر؟) و بلندگوی بسیار پرتر از هر تبلتی که به تنهایی می تواند جمع شود. ما به تبلت پیکسل یک دادیم امتیاز نقد ۸۵ زمانی که در ماه ژوئن عرضه شد و از آن به عنوان یک جایگزین در ما نام برد راهنمای خرید تبلت – توجه داشته باشید که اگر فکر می کنید از گزینه نمایشگر هوشمند استفاده خواهید کرد، انتخاب خوبی است.

MasterClass BOGO

استاد کلاس دو عضویت سالانه را ارائه می دهد – یکی برای خودتان و دیگری برای هدیه دادن – به قیمت یکی. اگر آشنا نیستید، MasterClass دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که توسط افراد مشهور تدریس می‌شوند – مانند آموزش کارگردانی Spike Lee، آموزش فیلمنامه‌نویسی Aaron Sorkin و آموزش ترانه‌نویسی Alicia Keys. عضویت از ۱۲۰ دلار در سال شروع می شود، که به شما امکان می دهد هر بار در یک دستگاه تماشا کنید و برای مجوزهای دانلود و دسترسی به شش دستگاه به طور همزمان تا ۲۴۰ دلار در سال افزایش می یابد. عضویت رایگان در همان سطحی خواهد بود که برای خودتان خریداری می کنید. این معامله در ۱۲ دسامبر به پایان می رسد.

Google Pixel Watch 2

گوگل پیکسل واچ ۲ به تازگی در ماه اکتبر عرضه شده است، اما ما در حال حاضر شاهد تخفیف قابل توجه ۵۰ دلاری هستیم که باعث می شود مدل Wi-Fi فقط ۳۰۰ دلار در آمازون و از فروشگاه گوگل. را مدل LTE همچنین ۵۰ دلار تخفیف دارد و به ۳۵۰ دلار کاهش می یابد. Pixel Watch 2 یک بهبود نسبت به مدل قبلی، با باتری با دوام بیشتر که بین شارژ ۲۴ ساعت کار می کند. ادغام Fitbit این بار حتی عمیق تر است، با تمرکز بر سطوح استرس با استفاده از یک حسگر جدید پاسخ بدن. با این حال، ما برخی از ایرادات را پیدا کردیم، مانند نام تجاری Fitbit که در سراسر آن احساس قطع ارتباط با برند پیکسل بود. همچنین مشکلات نرم افزاری و ارائه داده های گیج کننده وجود داشت که ما را از ارائه یک بررسی درخشان باز می داشت.

اپل آی‌پد (نسل دهم)

را آیپد نسل دهم با قیمت ۳۴۹ دلار در آمازون به فروش می رسد که ۱۰۰ دلار از قیمت فهرست و همان قیمتی است که برای جمعه سیاه داشت. اغلب به قیمت ۳۹۹ دلار به فروش می رسد، بنابراین ۵۰ دلار دیگر از نرخ ادامه دار کاهش می یابد. که در بررسی ما ما آن را نسبت به نسل قبلی پیشرفتی بی‌سابقه نمی‌دانستیم، اما قدردانی کردیم که دوربین را به سمت لبه منظره هدایت می‌کند، که برای تماس‌های ویدیویی بسیار بهتر است. شارژ USB-C نسبت به کانکتور لایتنینگ در نسل نهم آی‌پد مدرن‌تر است، اما به دلایلی این مدل همچنان با نسل اول اپل پنسیل کار می‌کند (حتی اگر تخته سنگ بعد از قلم نسل دوم ظاهر شد).

Sonos Roam

را Sonos Roam 25 درصد تخفیف دارد و به ۱۳۴ دلار کاهش یافته است، که قیمتی است که در جمعه سیاه برای آن رفت و از آن زمان تاکنون باقی مانده است. اتفاقاً این بهترین انتخاب ما برای یک است اسپیکر هوشمند قابل حمل به لطف تطبیق پذیری آن به عنوان یک بلندگوی هوشمند داخلی یا خارجی، می توانید در هر جایی که هستید به زمین بیفتید. می توانید آن را با الکسا یا دستیار گوگل کنترل کنید و روی Wi-Fi یا از طریق بلوتوث کار می کند. صدا به اندازه بلندگوهای بزرگتر نیست، اما همچنان میزان بیس شگفت انگیز و اوج های متمایز را دارد.

آمازون اکو دات

پرفروش ترین بلندگوی آمازون – و انتخاب برتر ما برای یک بلندگوی هوشمند زیر ۵۰ دلار – این است نقطه اکو و هنوز به ۲۳ دلار کاهش یافته است، پایین ترین قیمتی که برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری داشته است. صدا به طرز شگفت‌آوری نسبت به اندازه و قیمت خوب است و قابلیت‌های پیش‌بینی آب و هوا، تنظیم تایمر، و شوخی‌گویی الکسا را ​​در هر اتاقی که آن را در آن قرار می‌دهید به ارمغان می‌آورد. من از آن برای کنترل دوشاخه‌های هوشمند خود استفاده می‌کنم و فرزندم از آن برای بازی استفاده می‌کند. ولرمن» برای نهصدمین بار.

Google Pixel Buds

هفته گذشته، Wellbots آن را فروخت Google Pixel Buds Pro هدفون ۱۲۰ دلاری با کد. این هفته می توانید همان تخفیف ۸۰ دلاری را دریافت کنید، بدون نیاز به حروف و اعداد خاص. که جوانه ها را فقط می کند ۳ دلار بیشتر از پایین ترین سطح آنها ما این هدفون ها را بهترین تلاش شرکت تا به امروز نامیدیم در بررسی رسمی ما، ستایش بیس عمیق و ضربه‌انگیز، کنترل‌های لمسی مفید، گزینه‌های شارژ بی‌سیم و موارد دیگر. آنها در حال حاضر بهترین انتخاب ما برای کاربران Android در راهنمای ما هستند بهترین هدفون های بی سیم.

PS5

این بسته نرم افزاری چند هفته است که به فروش می رسد. این کنسول ۵۰۰ دلاری PS5 را با کنسول جدید جفت می کند مرد عنکبوتی ۲ بازی بدون هزینه اضافی ما جدیدترین پلی استیشن را یکی از آنها نامگذاری کردیم بهترین کنسول های بازی می توانید همین الان دریافت کنید ما هم این بازی را دوست داشتیم و آن را بهتر از نسخه قبلی خود خواندیم در بررسی ما.

متا کوئست ۲

Meta Quest 2 همراه با اعتبار فروشگاهی ۵۰ دلاری در فروشگاه Meta Quest اکنون ۲۴۹ دلار از Walmart است. این هدست به خودی خود با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می رسد، بنابراین این در اصل یک تخفیف ۱۰۰ دلاری است و با ترکیبی از کارت های تخفیف و هدیه مشابهی که برای جمعه سیاه دیدیم، مطابقت دارد. اکنون که بهبود یافته است تلاش ۳ در دنیا وجود دارد، فروش آن سخت تر است. هدست جدید ۵۰۰ دلار قیمت دارد و در حال حاضر به فروش نمی رسد، اما اگر بتوانید آن را جابجا کنید، تجربه VR بهتری همراه با بهبود واقعیت ترکیبی خواهید داشت. با این اوصاف، ما همچنان تحت تاثیر معامله‌ای که Quest 2 ارائه می‌کند، هستیم و آن را انتخاب خود برای افرادی که بودجه‌ای در اختیار دارند، نامگذاری کرده‌ایم. راهنمای خرید هدست VR.

  • مک بوک پرو ۱۶ اینچی (m3 pro، ۱۸ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت ssd) برای ۲۲۴۹ دلار —> کراوات BF قیمت iirc

Nintendo Switch OLED + Super Smash Bros. Ultimate

اگر مایل هستید بدن واقعی انسان خود را به GameStop منتقل کنید و مانند سال ۲۰۰۹ از در وارد شوید، می توانید ۲۵ دلار در هزینه ذخیره کنید. سوئیچ OLED همراه با کد دانلود برای Super Smash Bros. Ultimate و سه ماه Nintendo Switch Online. سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید، سپس برای دریافت معامله، تحویل در فروشگاه را انتخاب کنید. این بسته در اکثر فروشگاه های اینترنتی به قیمت ۳۴۹ دلار است، اما اگر شما (بسیار عالی) بازی با قیمت تمام شده به همراه کنسول و اشتراک، ۶۸ دلار بیشتر پرداخت می کنید. در ترکیب با ۲۵ دلار، اگر قبلاً کنسول را ندارید، راه خوبی برای دریافت کنسول است. به خاطر داشته باشید که سوئیچ به روز شده احتمالاً در افق است، اما در حال حاضر، سوئیچ کنسول مورد علاقه ما برای بازی در سفر.

کارت Micro SD 256 گیگابایتی Samsung Evo Select

Samsung’s Evo Select MicroSD است ۱۵ دلار که ۲۵ درصد تخفیف دارد و با قیمت جمعه سیاه آن مطابقت دارد. این انتخاب ارزش در ماست راهنمای خریدار به کارت های MicroSD، تا حدی به این دلیل که اغلب در فروش است. با سرعت نوشتن متوالی انتخاب های برتر ما مطابقت ندارد، بنابراین ممکن است نخواهید از آن برای دوربین خود استفاده کنید، اما اگر فقط به فضای بیشتری برای بازی های سوئیچ خود نیاز دارید، این کار به خوبی کار خواهد کرد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sonos-home-theater-gear-is-up-to-25-percent-off-plus-the-rest-of-the-best-tech منتشر شد. -deals-this-week-174542951.html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/sonos-home-theater-gear-is-up-to-25-percent-off-plus-the-rest-of-the-best-tech-deals-this-week-174542951.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *