لوتوس Emeya عملکرد سوپراسپرت الکتریکی را برای چهار نفر به ارمغان می آورد

این لوتوس پدر و مادر شما نیست. این سازنده بریتانیایی که زمانی به خاطر خودروهای اسپورت بسیار سبک وزن معروف بود که جایی برای راحتی موجودات مانند تهویه مطبوع، صندلی های گرم کن یا حتی درها نداشتند، اکنون بخشی از خانواده، با طرح هایی در یک حضور بین المللی بزرگ با فروش بزرگ.

این به ماشین های بزرگتر نیاز دارد، و در حالی که اولین حرکت بزرگ برای شرکت بود، Emeya یک عمل دوم سریع است. Emeya یک سدان چهار در با مشخصات کوپه‌مانند و کوپه‌مانند است که به راحتی چهار نفر را در خود جای می‌دهد و به گفته لوتوس، بردی حدود ۳۰۰ مایل را از یک بسته باتری ۱۰۲ کیلووات ساعتی ارائه می‌دهد.

این محدوده بسیار خوبی برای خودرویی است که حداکثر ۹۰۵ اسب بخار قدرت دارد و می تواند از ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت در کمتر از ۲٫۸ ثانیه به سرعت برسد. سریع، بله، اما به عنوان یک توریست بزرگ، ایده راحتی و تجمل است و Emeya در بیل دارد. اما آیا به اندازه کافی خوب خواهد بود که وفاداران لوتوس را تبدیل کنیم؟ چیزی که تا زمانی در سال ۲۰۲۴ که وارد تولید شود، نمی‌دانیم. برای مشاهده کامل ماجرا ویدیوی زیر را تماشا کنید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-lotus-emeya-brings-electric-supercar-performance-for-four-130035674.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-lotus-emeya-brings-electric-supercar-performance-for-four-130035674.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *