لوکی فصل ۲ قسمت ۱ صحنه پس از اعتبار توضیح داد

اسپویلرهای کامل برای قسمت اول فصل دوم Loki دنبال می شود.

لوکی فصل ۲ راه خود را جادو کرده است دیزنی پلاس – و بله، اولین قسمت آن مجهز به صحنه سنتی استودیو مارول است.

را مارول فاز ۵ برنامه تلویزیونی راه بسیاری از دنیای سینمایی مارول را دنبال می کند (MCU) تولیدات با تمسخر وسوسه انگیز از آنچه در راه است. و، در حالی که اعتبارات پس از آن در جریان است لوکیاولین پخش فصل ۲ به اندازه سایرین در کاتالوگ صحنه های پایانی مارول تکان دهنده و/یا جذاب نیست، با این وجود بسیار جالب است.

قبل از اینکه به معنای آن برای قسمت‌های آینده بپردازیم، حتماً آن را بخوانید لوکی بررسی فصل ۲ برای دریافت نظرات کامل ما در مورد چهار ورودی اول آن. هنگامی که کارتان تمام شد، ادامه مطلب را بخوانید – اسپویل های اصلی در راه است، بنابراین اگر قبلاً این کار را نکرده اید، قسمت اول را تماشا کنید تا درباره صحنه پس از اعتبار اپیزود ۱ بیشتر بدانید.

لوکی فصل ۲ قسمت اول صحنه تیتراژ پایانی توضیح داد: سیلو کجاست؟

لوکی فصل ۲ قسمت ۱ صحنه پس از اعتبار توضیح داد

لوکی اپیزود اول فصل ۲ یک صحنه پسا اعتباری با محوریت سیلوی دارد. (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

لوکی اولین صحنه فصل ۲ پس از پخش با تماشاگران شروع می شود که به یک میدان طلایی نگاه می کنند. در عرض چند لحظه، یک Timedoor – روش Time Variance Authority (TVA) برای عبور از به اصطلاح Sacred Timeline و واقعیت های شاخه های مختلف آن – ظاهر می شود. سیلوی (سوفیا دی مارتینو) از لوکی ها بیرون می آید که در کنار خدای شرارت همبازی بود. لوکی فصل ۱.

اما صبر کنید، سیلوی دوباره به ما در تایم لاین مقدس نپیوست. همانطور که یک پیام پاپ آپ به سرعت نشان می دهد، او به براکستون ۱۹۸۲، اوکلاهاما سفر کرده است. واضح است، پس از کشتن او که باقی می ماند – یکی از کانگ فاتحانواع – در ارگ در پایان زمان در لوکیفینال فصل ۱سیلوی احساس می کند که به زودی تعطیلات دارد. و خب، کجا بهتر از بیستمین ایالت بزرگ ایالات متحده برای بازدید است؟ (منظورم عدم بی احترامی به شهروندان ساکن اوکلاهاما است، قول می دهم).

به هر حال، سیلوی به شهر نزدیکی می رود که در آنجا به رستوران زنجیره ای افسانه ای معروف به مک دونالد برخورد می کند. قابل درک است که او بیش از چند نگاه کنجکاو از طرف مشتریان زنجیره ای فست فود دریافت می کند که به سمت پیشخوان می رود. از این گذشته، او پس از اینکه شمشیر خود را به سینه او که باقی می‌ماند، هنوز لباس خون‌پاشیده‌اش را می‌پوشد، بنابراین چند نگاه گیج‌آمیز کمترین چیزی است که لیاقتش را دارد.

لوکی در TVA در فصل دوم Loki به میز تکیه داده است

سیلوی مک‌لوین است، اما اگر لوکی از فست فودهای زنجیره‌ای بازدید می‌کرد، آیا می‌توانست؟ (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

اما منحرف می شویم. سیلوی به سمت سرور پشت پیشخوان می رود و می پرسد، “چگونه این کار را انجام دهم؟”، یعنی چگونه می توانم مقداری گراب بسیار مورد نیاز را سفارش دهم. سیلوی در پاسخ به سوال خود کارمند که “چه چیزی را دوست داری؟”، به طرز خنده‌داری پاسخ می‌دهد: “چیزی که قبلاً مرده است. نه سنجاب، نه موش یا هر چیزی که چهره داشته باشد.”

در حالی که کارمند مک دونالد شروع به تکان دادن لیستی از پرفروش ترین های زنجیره ای از جمله بیگ مک و چیکن مک ناگتس می کند، سیلوی رو به مشتریانی می شود که از وعده های غذایی خود لذت می برند. با در نظر گرفتن آنچه که او طی چندین سال گذشته از سر گذرانده است – ربوده شدن توسط TVA، برخورد با لوکی، درگیر شدن با او، و کشتن او که باقی می‌ماند، در میان بسیاری از رویدادهای آسیب‌زا – عادی بودن نشستن در مک‌دونالدز، برگر در دست، او را مه آلود می کند.

به نظر می رسد که برای اولین بار پس از مدت ها در آرامش است، او به سرور پاسخ می دهد و می گوید: “من می خواهم همه چیز را امتحان کنم”. مات و مبهوت پاسخ می دهد: “… باشه” قبل از اینکه صفحه سیاه شود.

لوکی فصل ۲ قسمت ۱ صحنه پس از اعتبار توضیح داد: چگونه بقیه طرح را تنظیم می کند؟

سیلوی پشت پیشخوان مک دونالد در فصل دوم لوکی کار می کند

بله، این سیلوی است که در مک دونالد در پیشخوان کار می کند. (اعتبار تصویر: Marvel Studios/McDonald’s)

آه، این برای شما خواننده عزیز خیلی زود خراب می شود. چیزی که من می توان با این حال، می توان گفت که سیلوی در نهایت کارمند مک دونالد خواهد شد.

مانند تریلر رسمی فصل دوم Lokiتیزرهای مختلف (از جمله یکی که به نظر می رسد نقطه اصلی داستان فصل ۲ را خراب می کند) و حتی الف تبلیغات کراوات مک دونالد نشان داده شده است، زمانی که ما (و لوکی) به درستی با او متحد شویم، سیلوی پشت پیشخوان کار خواهد کرد. باز هم، من هیچ چیز دیگری نمی گویم زیرا آنچه در قسمت های آینده خواهد آمد را خراب می کند، اما فقط بدانید که استخدام سیلوی توسط مک دونالد یک داستان فرعی بی معنی قبل از معرفی مجدد رسمی او به MCU نیست.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/disney-plus/loki-season-2-episode-1-post-credits-scene-explained

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *