لو رفتن OnePlus Buds 3 نوید صدای سطح بالا را بدون شکستن بانک می دهد

لو رفتن OnePlus Buds 3 نوید صدای سطح بالا را بدون شکستن بانک می دهد

اطلاعات جدیدی به صورت آنلاین برای OnePlus Buds 3 پیدا شده است که نشان می دهد ممکن است عملکردی مشابه با وان پلاس داشته باشد OnePlus Buds Pro 2 در حالی که ارزان تر از آن است.

این نشت از سایت خبری فناوری آلمان Allround-PC با سرچشمه می گیرد ۹To5Google ترجمه ارائه می کند برای این. بر اساس این گزارش، هدفون هر کدام یک توییتر ۶ میلی متری در کنار یک ووفر ۱۰٫۴ میلی متری دارند. و با این کیس، عمر باتری ۴۴ ساعته خواهند داشت – پنج ساعت بیشتر از Buds Pro 2. ویژگی‌های قابل توجه برای Buds 3 شامل پشتیبانی از صدای سه بعدی برای صدای فضایی، LHDC 5.0 که امکان پخش جریانی با تأخیر کم، جفت سریع Google را دارد. ، به علاوه ۴۸ دسی بل حذف نویز فعال. همه چیزهایی که تاکنون ذکر شده است تقریباً مشابه چیزی است که Buds Pro 2 قادر به انجام آن است، اگرچه دستگاه های قدیمی تر یک ووفر ۱۱ میلی متری کمی بزرگتر برای باس دارند.

مشخص نیست که آیا این دو مدل دارای ویژگی های دیگری هستند یا خیر. با این حال، همانطور که ۹To5Google اشاره می کند، وان پلاس Buds 3 کلمه “Pro” را از نام خود حذف می کند که نشان می دهد می توان آن را “عاقبت” نسخه های قبلی در نظر گرفت. بنابراین می‌توانیم ببینیم که جفت جدید قابلیت‌های مشابه Buds Pro 2، اگر نگوییم مشابه، دارند.

ارزان تر از حد انتظار

با وجود اینکه Buds 3 به طور بالقوه دنباله‌روی مستقیم یک محصول پیشرفته است، ممکن است ارزان‌تر از نسل قبلی باشد. این گزارش ادعا می کند که با قیمت ۹۹ یورو در اروپا عرضه می شود که به طور قابل توجهی ارزان تر از قیمت ۱۷۹ یورو در OnePlus Buds Pro 2 است. طبق گزارش ها، جوانه ها در رنگ های خاکستری فضایی یا آبی شفاف دریا در دسترس خواهند بود.

از نظر طراحی، Buds 3 در چند هفته گذشته تغییرات قابل توجهی داشته است. رندرهای CAD درز شده از هدفون از حدود اواسط دسامبر هر قطعه را با ظاهری تقسیم‌بندی شده و یک کیف شارژ تخم مرغی شکل نشان داد. از آن به بعد خود OnePlus تصاویر رسمی را منتشر کرد دستگاه ها در هنگام راه اندازی چگونه خواهند بود. ظاهر قطعه بندی شده از بین رفته است. اکنون هر جوانه یک واحد جامد خواهد بود که در جعبه ای شکل قرار گرفته است.

این گزارش با بیان اینکه انتظار می‌رود OnePlus Buds 3 در ۲۳ ژانویه همزمان با عرضه جهانی این پرچمدار عرضه شود، به پایان می‌رسد. OnePlus 12 و OnePlus 12R گوشی های هوشمند

اگر به فکر خرید یک گوشی OnePlus هستید، لیست TechRadar را بررسی کنید. بهترین مدل های OnePlus دارای تمام بهترین دستگاه های حق بیمه و مقرون به صرفه.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/headphones/oneplus-buds-3-leak-promises-top-tier-audio-without-breaking-the-bank

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *