لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو لیجن ۲۰۲۴ نرخ فریم بازی را با هوش مصنوعی ارتقا می‌دهند

لنوو مدل‌های به‌روز لپ‌تاپ‌های Legion 7i و Legion 5i را نیز معرفی کرده است. این محصولات از نمایشگر ۱۶ اینچی بهره می‌برند و به تراشه‌ی هوش مصنوعی LA AI مجهز شده‌اند. Legion 7i و Legion 5i با انواع مختلف پردازنده اینتل تا Core i9-14900HX و Legion Slim 5 با پردازنده ای ام دی Ryzen 8040 عرضه می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های Legion 7i, Legion 5i و Legion Slim 5 می‌توان به گرافیک RTX 4070، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت SSD اشاره کرد. کیبورد Legion 7i همچنین از دکمه‌ی جدید کوپایلت بهره می‌برد و از وای‌فای ۷ نیز پشتیبانی می‌کند. مدل ۵i و ۷i از سیستم‌ خنک‌کننده‌ی به‌روز استفاده می‌کنند و بنابراین حداکثر توان مصرفی این دو لپ‌تاپ به‌ترتیب تا ۱۷۵ و ۱۹۰ وات رسیده است.

در جدول زیر می‌توانید مشخصات کامل لپ‌تاپ‌های Legion 7i, Legion 5i و Legion Slim 5 را مرور کنید. قیمت لپ تاپ لنوو ۷i معادل ۲٬۰۹۹ دلار تعیین شده است و از مارس ۲۰۲۴ (اواخر اسفند ۱۴۰۲) دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. مدل ۵i نیز با برچسب ۱٬۳۹۹ دلار از آوریل سال جاری (نیمه‌ی دوم فروردین ۱۴۰۳) روانه‌ی بازار خواهد شد. در نهایت Legion Slim 5 را داریم که از ماه آوریل ۲۰۲۴ با قیمت ۱٬۵۰۰ دلار به‌دست مشتریان خواهد رسید.


منبع: https://www.zoomit.ir/laptop/414711-lenovos-legion-laptops-ai-ces2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *