لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade 16 و ۱۸ تمرکز بر روی افزایش نمایشگرها نسبت به مشخصات را تازه می‌کند.

لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade 16 و ۱۸ تمرکز بر روی افزایش نمایشگرها نسبت به مشخصات را تازه می‌کند.

ریزر از به‌روزرسانی دو لپ‌تاپ گیمینگ سری Razer Blade خبر داد Razer Blade 16 و ۱۸ که به طور کامل در طول CES 2024.

به گفته ریزر، Razer Blade 16 اولین نمایشگر ۱۶ اینچی OLED با نرخ رفرش ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۰٫۲ میلی ثانیه است. همچنین گفته می‌شود که این اولین لپ‌تاپ ClearMR 11000 دارای گواهی VESA است که همراه با نسبت کنتراست ۱M:1 و وضوح QHD+ (2560×1600)، وضوح و وضوح تصویر را بهبود می‌بخشد.

همچنین Razer Blade 18 وجود دارد که Razer ادعا می کند اولین صفحه نمایش ۱۸ اینچی ۴K 165 هرتزی در جهان است که با توجه به وضوح بسیار بالاتری که نمایشگر تولید می کند، یک شاهکار بسیار چشمگیر است. همچنین دارای زمان پاسخ ۳ میلی ثانیه و Nvidia پشتیبانی از G-Sync و همچنین ۱۰۰% طیف رنگی DCI-P3. این نمایشگر تجربه گیم پلی روانی را ارائه می دهد و به لطف دقت رنگ بالا، به عنوان یک صفحه نمایش جامد برای افراد خلاق عمل می کند.

در حال حاضر Razer هیچ قیمت، تاریخ انتشار یا در دسترس بودن را اعلام نکرده است، زیرا به احتمال زیاد در طول نمایشگاه CES 2024 فاش خواهد شد. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که MSRP بسیار گران باشد، به خصوص که اینها مدل های جایگزین دسکتاپ هستند که به احتمال زیاد دارای بالاترین مشخصات ممکن فعلی هستند.

Razer صفحه نمایش را در اولویت قرار می دهد

با توجه به اینکه ما هنوز نمی دانیم که انویدیا در زمینه کارت گرافیک چه چیزی ارائه خواهد کرد، به غیر از شایعات RTX Super تازه می شودتمرکز این بار برای لپ‌تاپ‌های جدید Razer Blade بر روی پیشرفت‌های صفحه‌نمایش است، نه پیشرفت‌های آشکارتر با بالا بردن سطح مشخصات و عملکرد.

و اگر اینطور باشد، ما نمی دانیم که چقدر می توان عملکرد بیشتری را از نسخه های سوپر حذف کرد. RTX 4070، ۴۰۷۰ اگرو ۴۰۸۰یا هر عامل دیگری که می‌تواند در تولید Razer Blade اختلال ایجاد کند (اگر ادغام با سری Super می‌توانست به‌روزرسانی Blade 16 و ۱۸ و غیره را به تاخیر بیندازد). بنابراین تمرکز بر ارتقای نمایشگرها برای مدیریت بهتر پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته‌تر، راه خوبی است.

همچنین به احتمال زیاد با آینده مطابقت دارد اینتل Ultra Core پردازنده هایی که از افزایش نمایشگر سود می برند. اما این مورد نیز توسط سازنده ذکر نشده است، که همچنین با توجه به اینکه اینتل آن‌ها را در دسامبر ۲۰۲۳ معرفی کرد، جالب است.

دیدن سایر لپ‌تاپ‌های Razer Blade جالب خواهد بود Razer Blade 14 و ۱۵ زمانی که بعداً در سال ۲۰۲۴ معرفی شوند. همچنین، اگر ۱۶ و ۱۸ اکنون به پردازنده‌های گرافیکی سری Super یا پردازنده‌های Ultra Core مجهز نباشند، آیا مدل‌های دیگری در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد که این مشخصات را داشته باشند؟

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/gaming-laptops/razer-blade-16-and-18-gaming-laptop-refreshes-focus-on-enhancing-displays-over-specs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *