لپ تاپ ریزر ۲۰۲۴ Blade 16 دارای صفحه نمایش OLED 240 هرتزی خواهد بود.

ریزر در حال پیش نمایش دو لپ تاپ جدید Blade است که هفته آینده رسماً از آنها رونمایی خواهد کرد CES 2024. این شرکت می گوید که Razer Blade 16 جدید دارای اولین پنل OLED 16 اینچی ۲۴۰ هرتزی در جهان است و Razer Blade 18 به روز شده دارای صفحه نمایش ۱۸ اینچی ۴K 165 هرتزی است. هنوز قیمت یا مشخصات کامل را فاش نکرده است، اما Razer جزئیات بیشتری را هفته آینده در لاس وگاس منتشر خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که Razer Blade 16 جدید از نظر نمایشگر در مدل سال گذشته بهبود یافته است در حال حاضر چشمگیر. Razer می گوید پنل OLED در نسخه ۲۰۲۴ توسط سامسونگ دیسپلی ساخته شده است. علاوه بر وضوح QHD+ و نرخ تجدید ۲۴۰ هرتز، زمان پاسخگویی ۰٫۲ میلی‌ثانیه دارد و دارای گواهینامه VESA ClearMR 11000 است، استانداردی که تاری حرکت را با نسبت پیکسل های واضح به تار درجه بندی می کند. این پنل دارای نسبت کنتراست ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ است و سطوح مشکی آن احتمالاً با گواهی VESA DisplayHDR True Black 500 تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

در همین حال، بلید ۱۸ ۲۰۲۴ از مدل های ۲۰۲۳ QHD، پنل ۲۴۰ هرتز تا ۴K، ۱۶۵ هرتز. زمان پاسخگویی ۳ میلی‌ثانیه با پشتیبانی Nvidia G-Sync دارد و ۱۰۰ درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

اگرچه Razer اطلاعات کامل دستگاه ها را برای رونمایی رسمی CES 2024 خود در روز دوشنبه مخفی می کند، اما اضافه کرد که آنها با ساختار یکپارچه آلومینیومی CNC ساخته شده اند و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ “تا” ۸۹ دارند. درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه و حاشیه های بسیار نازک. هر دو لپ تاپ هستند کالمن تایید شد و دارای گواهی صحت رنگ باشند. آنها همچنین به صورت جداگانه در کارخانه کالیبره می شوند.

Engadget از آخر این هفته در لاس وگاس روی زمین خواهد بود و ما جزئیات کامل و برداشت های عملی را برای هر دو لپ تاپ جدید خواهیم داشت.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/razers-2024-blade-16-laptop-will-have-a-240hz-oled-display-172153672.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/razers-2024-blade-16-laptop-will-have-a-240hz-oled-display-172153672.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *