لپ تاپ گیمینگ Predator Triton Neo 16 ایسر دارای پردازنده های Core Ultra اینتل است

ایسر به تازگی از لپ تاپ گیمینگ Predator Triton Neo 16 رونمایی کرده است که دارای ویژگی هایی است پردازنده های مورد انتظار Core Ultra اینتل، قبلاً در داخل به عنوان دریاچه شهابی شناخته می شد. این CPU ها دارای یک واحد پردازش عصبی (NPU) اختصاصی برای عملکرد پیشرفته هوش مصنوعی هستند. تراشه‌ها کارایی و سرعت را در اولویت قرار می‌دهند و اینتل قول می‌دهد که در میان دیگر معیارهای جذاب، گرافیک دو برابر سریع‌تر از نظر عملکرد در هر وات باشد.

در مورد لپ تاپ واقعی، Predator Triton Neo 16 ایسر یک جانور است. پردازنده Core Ultra وجود دارد که تا i9 در دسترس است، اما می‌توانید آن را با یک GPU قدرتمند تا NVIDIA GeForce RTX 4070 تجهیز کنید. این ترکیب به لطف فناوری DLSS 3.5 NVIDIA.

چندین گزینه صفحه نمایش ۱۶ اینچی در اینجا وجود دارد که تا رزولوشن ۳٫۲K با نرخ تازه سازی ۱۶۵ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ را ارائه می دهند. این صفحه‌نمایش‌ها از طیف رنگی ۱۰۰% DCI-P3 بهره می‌برند و از NVIDIA G-Sync و Optimus برای رنگ‌های واضح‌تر و فریم‌های بدون پارگی پشتیبانی می‌کنند.

شما می توانید این لپ تاپ را با حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه سیستم LPDDR5X و حداکثر ۲ ترابایت حافظه PCIe Gen 4 SSD مشخص کنید. این رایانه‌ها همچنین به فناوری اختصاصی Purifier Voice 2.0 ایسر دسترسی دارند که کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی و شکل‌دهی پرتو را ترکیب می‌کند تا ارتباطات را در طول جلسات چندنفره سریع حفظ کند. Predator Triton Neo 16 در ماه مارس با قیمت پایه ۱۵۰۰ دلار در دسترس خواهد بود.

لپ تاپ روی پس زمینه سفید
ایسر

به دنبال لپ‌تاپ مجهز به تراشه جدید Core Ultra اینتل هستید اما نمی‌خواهید تا مارس صبر کنید؟ ایسر هم خط Swift Go 14 را به روز کرد. این لپ‌تاپ‌ها به اندازه‌ای قدرتمند نیستند و با تراشه i7 به حداکثر می‌رسند، اما دارای صفحه نمایش OLED فوق‌العاده هستند. شما در واقع می توانید یکی از این موارد را امروز از خرده فروشی هایی مانند آمازون، کاستکو و سام کلاب و سایرین انتخاب کنید. Swift Go 14 از ۸۰۰ دلار برای مدل بدون استخوان شروع می شود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/acers-predator-triton-neo-16-gaming-laptop-has-intel-core-ultra-processors-150009793.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/acers-predator-triton-neo-16-gaming-laptop-has-intel-core-ultra-processors-150009793.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *