لیست علاقه مندی های پیکسل ۹ به بزرگترین مشکلات خط تولید می پردازد

به یاد داشته باشید زمانی که Google دماسنج را روی آن قرار داد پیکسل ۸ پرو? ظاهرا، هیچ کس از آن استفاده نمی کندبنابراین کاربران برای ساختن نهایی گرد هم می آیند پیکسل ۹ لیست علاقه مندی ها، و طبیعتاً دماسنج در آن نیست. پاره کردن

از نظر ما، پیکسل ۸ پرو در حال حاضر یک دستگاه با مشخصات خوب است. به دلیل نمایشگر فوق العاده، عمر باتری عالی و سیستم دوربین جدی، نرخ تازه سازی بالایی دارد. ما فرض می کنیم همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد و به نظر می رسد که روح آخرین موضوع در این مورد باشد reddit. برای دستگاه‌های پرچمدار ۲۰۲۴ گوگل، کاربران خواستار صفحه‌نمایش ۴K با حاشیه‌های باریک‌تر، شارژ سریع‌تر باتری، گزینه پایه جدید با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی و حتی موارد بیشتر در مورد نرم‌افزار اندروید هستند.

لیست آرزوهای تولید شده توسط کاربر گاهی اوقات می تواند مانند لیست کریسمس یک کودک حریص ظاهر شود، اما چند چیز وجود دارد که ما معتقدیم گوگل می تواند واقعاً در پیکسل ۹ یا پیکسل ۹ پرو قرار دهد.

به عنوان مثال، یک حسگر جایگزین برای شیار دماسنج فعلی بسیار محتمل به نظر می رسد، مانند سنسوری برای افزایش داده های عمق در هنگام گرفتن عکس. سایر درخواست‌های کاملاً معقول عبارتند از یک خواننده اثر انگشت بهبود یافته (التراسونیک در مقابل اپتیکال فعلی)، حذف مودم‌های Exynos سامسونگ برای بهبود اتصال سلولی، و همچنین یک حالت دسکتاپ جدید برای تلفن‌های پیکسل. اوایل سال جاری گزارش شد که گوگل تقریباً یک حالت دسکتاپ را برای پیکسل ۸ راه اندازی کرده است، اما افسوس که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

ما فکر می کنیم برای مردم مهم است که مشخصات رویایی خود را برای این دستگاه ها به اشتراک بگذارند، اما یک مؤلفه مهم وجود دارد که به نظر می رسد در تمام لیست های خواسته هایی که دیده ایم به صورت خودکار وجود دارد: پردازنده ارتقا یافته و مودم ارتقا یافته. حتی در استفاده روزانه خودم از Pixel 8 Pro، مشکلات ارتباطی زیادی را تجربه می‌کردم، به طوری که شروع به جستجوی تلفن‌های دیگر برای تغییر کردم. تعداد زیادی از دارندگان پیکسل با همین شکایت وجود دارند و این شکایت با سری Pixel 2023 شروع نشد (این مشکل مودم حداقل به Pixel 6 برمی گردد)، بنابراین برای پیکسل ۹، اولویت شماره یک گوگل باید اطمینان حاصل شود که تلفن همراه می تواند در حقیقت سلول.

خوشحال می‌شویم امیدها و رویاهای خود را برای سری پیکسل ۹ در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید. آیا هیچ مشخصات یا ویژگی ای دارید که امیدوارید در سال ۲۰۲۴ ببینید؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/02/pixel-9-wishlists-address-pointless-thermometer-exynos-modem/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *