لیندا یاکارینو مصاحبه تصادف اتومبیل خود را با تظاهر به اینکه همه چیز در X خوب است دنبال می کند

تصاویری از لیندا یاکارینو.

لیندا یاکارینو در اوایل سال جاری توسط ایلان ماسک برای ایکس که قبلاً مدیر عامل توییتر بود، استخدام شد.

جرود هریس/گتی ایماژ; جنی چانگ رودریگز/خودی



  • یک سال از زمانی که ایلان ماسک X را خریداری کرد که قبلاً توییتر نامیده می شد، می گذرد.
  • این پلتفرم برای جلوگیری از جنجال و حفظ تجارت تبلیغاتی خود تلاش کرده است.
  • در یک پست وبلاگی در روز پنجشنبه، مدیر عامل شرکت لیندا یاکارینو تمام هرج و مرج را نادیده گرفت و گفت که “آینده ایکس روشن است.”
تبلیغات

تبلیغات

برای ایکس سال عجیبی بود.

بر ۲۷ اکتبر ۲۰۲۲، ایلان ماسک تکمیل شد قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری او برای خرید این پلتفرم که در آن زمان به نام توییتر شناخته می شد.

در چند ماه اول تحت رهبری جدید، شرکت بیش از نیمی از آن را از دست داده بود از کارکنان آن و درگیر بود چندین جنجال عمومی.

پرونده های حقوقی همچنان ادامه داشت در طول سال و تبلیغ کنندگان فرار کردند سکوی رسوایی – که برخی از آنها هرگز بازنگشتند. طبق گزارش ها، تعداد کاربران کاهش یافته استتنظیم کننده ها هستند بررسی پلت فرم در مورد اطلاعات نادرستو رقبا ظاهر شده اند در اطراف هر گوشه

تبلیغات

تبلیغات

لیندا یاکارینو، مدیرعامل X نیز در ماه سپتامبر پس از دادن یک حرف، تیتر خبرها شد مصاحبه تصادف اتومبیل، جایی که به نظر می‌رسید او اطلاعات دقیقی در مورد شماره‌های کاربران ندارد و نمی‌توانست به سؤالات مربوط به paywall پاسخ دهد.

اما اگر بخواهیم ادعاهای اخیر او را باور کنیم، در یک پست وبلاگ در روز پنجشنبه به اشتراک گذاشته شد“آینده روشن است” برای پلت فرم.

در این پست به برخی از دستاوردهای شرکت در طول سال پرداخته شد و “کاری که تیم ما برای سرعت بخشیدن به آینده X انجام داده است” ستایش کرد.

با این حال، برخی از این دستاوردها با گزارش های گسترده تر مطابقت ندارند.

تبلیغات

تبلیغات

یاکارینو در پست خود تبلیغ‌کنندگان را برجسته کرد و گفت که در سه ماهه گذشته، بیش از ۱۷۰۰ تبلیغ‌کننده از کسب‌وکارهای کوچک گرفته تا برندهای بزرگ به X بازگشتند – از جمله ۹۰ نفر از ۱۰۰ مصرف‌کننده برتر تبلیغات در سال گذشته.

با این حال، داده ها از مشاوره بازاریابی Ebiquityکه با Insider به اشتراک گذاشته شد، نشان داد که بیشتر تبلیغ‌کنندگان بزرگ هزینه‌های خود را برای X متوقف کرده‌اند. داده‌ها نشان می‌دهد که این شرکت با ۷۰ نفر از ۱۰۰ تبلیغ‌کننده برتر کار می‌کند که تنها ۲ نفر از آنها ماه گذشته در X تبلیغ کردند.

Yaccarino همچنین شماره کاربران پلتفرم را به عنوان نقطه موفقیت علامت گذاری کرد و به ثبت نام های جدید و زمان صرف شده در پلت فرم به عنوان شاخص های بالقوه اشاره کرد.

گزارش از روزنامه وال استریتبر اساس داده های شخص ثالث، X در واقع در چندین معیار کلیدی با مشکل مواجه است.

تبلیغات

تبلیغات

تجزیه و تحلیل شرکت تحقیقاتی Sensor Tower توسط مجله استناد شده است. این نشان داد که کاربران فعال روزانه X از طریق برنامه های تلفن همراه در سپتامبر در مقایسه با اکتبر ۲۰۲۲، ۱۶ درصد کاهش یافته است.

مال شرکت تغییر نام تجاری ناگهانی به X ژورنال گزارش داد که در ماه ژوئیه نیز بارگیری برنامه ها کاهش یافت. این پلتفرم، با این حال، از زمان خرید ماسک، شاهد افزایش کلی سه ماهه بارگیری اپلیکیشن های جهانی بوده است.

نمایندگان X و Yaccarino بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر که خارج از ساعات کاری عادی انجام شده بود، پاسخ ندادند.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

فنی
توییتر
الون ماسک
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/linda-yaccarino-x-twitter-chaos-elon-musk-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *