لینکدین تأیید حساب شما را آسان تر می کند

لینکدین تأیید حساب شما را آسان تر می کند

لینکدین برنامه تأیید جدید خود را با همکاری Persona گسترش داده است تا به کاربران بریتانیایی این فرصت را بدهد که پروفایل خود را در این صفحه تأیید کنند. سایت کار رایگان.

این شرکت در ماه اکتبر اعلام کرد که می خواهد تا سال ۲۰۲۵ ۱۰۰ میلیون کاربر تأیید شده داشته باشد، بنابراین قصد دارد با گسترش همکاری خود با پلت فرم تأیید هویت به این هدف دست یابد.

اعضای بریتانیا اکنون می توانند از یک پاسپورت الکترونیکی برای تأیید هویت خود از طریق Persona استفاده کنند که به نوبه خود نشانی را در نمایه LinkedIn آنها به دیگران می دهد تا ببینند تأیید شده اند. الف را فراهم کرده است راهنما در مورد چگونگی تکمیل فرآیند

بهبود امنیت

نگایر مویز، مدیر بریتانیایی LinkedIn اظهار داشت: «افزودن این لایه اضافی از تأیید هویت به اعضای ما کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌تری در مورد واقعی بودن افراد و کسب‌وکارهایی که با آنها در تعامل هستید، بگیرند.

و Rick Song، مدیر عامل Persona اضافه کرد: “ما دیدگاه مشترکی با LinkedIn داریم تا ارتباطات ایمن و معتبر ایجاد کنیم، صرف نظر از اینکه کاربران در کجا مستقر هستند. ما از ادامه همکاری با تیم آنها و حمایت از گسترش جهانی آنها هیجان زده هستیم.”

تمدید این شراکت به دنبال سایر اقدامات اخیر لینکدین به منظور مبارزه با پروفایل های جعلی و کلاهبرداری در این پلتفرم انجام شده است. به عنوان مثال، در ماه می، «تأیید برای مشاغل» را راه‌اندازی کرد که اطلاعات بیشتری در مورد یک پوستر شغلی تأیید شده در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در نوامبر ۲۰۲۲، چندین ویژگی دیگر مانند هشدارهای اختیاری در صورت شناسایی پیام‌های مشکوک را راه‌اندازی کرد، از جمله مواردی که می‌خواهند مکالمه را به پلتفرم دیگری منتقل کنند، و همچنین یک ابزار تشخیص جدید که می‌تواند پروفایل‌های جعلی را که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند شناسایی کند. عکس ها

اگرچه تایید شدن اختیاری است، لینکدین کاربران را به انجام این کار تشویق می کند. همچنین توصیه می‌کند که کاربران برای امنیت بیشتر حساب‌هایشان، احراز هویت دو مرحله‌ای (۲FA) و همچنین استفاده از یک رمز عبور قوی و منحصربه‌فرد، حذف آدرس‌های ایمیل از نمایه خود، و اضافه کردن یک شماره تلفن یا ایمیل اضافی برای بازیابی حساب‌ها در صورت لزوم، فعال کنند. از دست دادن رمز عبور

اطلاعات بیشتر از TECHRADAR PRO


منبع: https://www.techradar.com/pro/security/linkedin-is-making-it-even-easier-to-verify-your-account

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *