لینک های مخرب بر ایمیل ها در سراسر جهان تسلط دارند

لینک های وب مخرب بر ایمیل ها در سراسر جهان تسلط دارند و برای ارسال مضر استفاده می شوند بد افزار به منظور ایجاد ویرانی یا اخاذی

یک مقاله تحقیقاتی جدید توسط متخصصان امنیت سایبری Hornetsecurity نشان داد که علاوه بر لینک های وب مخرب، هکرها همچنان به فیشینگ علاقه زیادی دارند. با افزایش تقریباً ۴ درصدی نسبت به سال گذشته (۳۹٫۶٪ – ۴۳٫۳٪)، همچنان رایج ترین تکنیک حمله ایمیل است.

هکرها همچنین به طور مداوم تاکتیک‌های خود را با تغییر فرمت‌های ایمیل و پیوست‌ها به بهترین شکل در اطراف فیلترهای هرزنامه تغییر می‌دهند.


لینک های مخرب بر ایمیل ها در سراسر جهان تسلط دارند

پیشنهاد خواننده: گیفت کارت آمازون ۵۰ دلاری با نسخه نمایشی
محافظت از بدافزار Perimeter 81 تهدیدها را در مرحله تحویل رهگیری می کند تا از بدافزارهای شناخته شده، حملات چند شکلی، سوء استفاده های روز صفر و موارد دیگر جلوگیری کند. به افراد خود اجازه دهید آزادانه از وب بدون به خطر انداختن امنیت داده و شبکه استفاده کنند.

شریک ترجیحیاین یعنی چی؟)

جعل هویت برندهای بزرگ

با توجه به آن گزارش امنیت سایبری ۲۰۲۴بر اساس تجزیه و تحلیل ۴۵ میلیارد ایمیل ارسال شده در سال گذشته، Hornetsecurity دریافت که درصد ایمیل های حاوی لینک های وب مضر ۱۴۴ درصد افزایش یافته است که از ۱۲٫۵ درصد کل تهدیدات در سال گذشته به ۳۰٫۵ درصد در سال جاری رسیده است.

سال گذشته، زمانی که مایکروسافت ماکروها را به‌طور پیش‌فرض در آفیس غیرفعال کرد، هکرها به سرعت از فایل‌های Word و Excel (به ترتیب ۹٫۵ درصد و ۶٫۷ درصد کاهش)، به فایل‌های HTML (37.1 درصد از فایل‌های تجزیه‌وتحلیل‌شده)، PDF (23.3 درصد) و فایل‌های Archive تغییر مسیر دادند. (۲۰٫۸ درصد). به نظر می‌رسد از میان تمامی افزوده‌های جدید، فایل‌های HTML محبوب‌ترین هستند و تنها در سال گذشته ۷۶.۶ درصد افزایش یافته‌اند.

هنگام ارسال ایمیل های مخرب، هکرها معمولاً جعل هویت برندهای محبوب هستند. DHL 26.1% از جعل هویت ها، آمازون ۷٫۷% و FedEx 2.3% را به خود اختصاص می دهد. سایر موارد قابل توجه شامل لینکدین، مایکروسافت (هر دو ۲٫۴٪) و Netflix (2.2٪) هستند.

به نظر می رسد بازیگران تهدید نیز علاقه خاصی به عمودی یا تجارت خاصی ندارند. در حالی که برخی نقاط پایانی ممکن است بیشتر مورد حمله قرار گیرد، صنعت واحدی وجود ندارد که از حملات ایمیلی در امان باشد.

محققان گفتند: “اگر سازمانی بتواند باج بدهد، هدف مجرمان سایبری است.” موارد قابل توجه شامل صنعت تحقیقات، شرکت های سرگرمی، و بخش تولید است.

دانیل هافمن، مدیر عامل Hornetsecurity اظهار داشت: “بسیاری از سازمان ها بیش از حد واکنش نشان می دهند، فقط به تهدیدات خاص پاسخ می دهند یا پس از قربانی شدن اقدام می کنند.”

“این رویکرد آنها را در برابر حمله آسیب پذیر می کند. کسب و کارها برای محافظت از خود به یک ذهنیت بدون اعتماد نیاز دارند و باید از خدمات امنیتی همه جانبه استفاده کنند تا ذهن خود را آرام کنند.”

“تحقیق ما سازگاری مجرمان سایبری و تغییرات سریعی که در سال گذشته رخ داده است را برجسته می کند.”

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/security/malicious-links-are-dominating-emails-all-over-the-world

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *