ماجراجویی روایی Open Roads نویدبخش است، اما یک نسخه نمایشی ما را متقاعد نمی کند

از نظر تئوری، Open Roads باید به راحتی به کسی مثل من بفروشد، زیرا من عاشق یک بازی ماجراجویی داستانی سبک هستم – As Dusk Falls مربوط به چند سال پیش را ببینید. «جاده‌های باز» یک مادر و دختر (اوپال و تس) را در یک سفر جاده‌ای دنبال می‌کنند، پس از اینکه رازی در مورد مادر/مادبزرگشان که اخیراً از دنیا رفته‌اند را یاد می‌گیرند. او چه چیزی را از آنها پنهان می کرد و چرا؟ او کی بود؟ این وعده یک رمز و راز جذاب است که از طریق توسعه شخصیت آهسته سوزانده می شود – نوعی تنظیم که ممکن است یک یا دو چیز در مورد زندگی ما در طول مسیر به ما بیاموزد. عالی من همه چی

با این حال، پس از تماشای یک پیش نمایش نیم ساعته از Open Roads، سرم را در مورد آن می خارم – زیرا اتفاق خاصی نیفتاده است. باید بگویم که این کار دستی بود، و تنها چیزی که در آن زمان دیدم شخصیت ما تس، دختر بود که در خانه قدم می زد، اشیا را برمی داشت و با مادرش صحبت می کرد. همین بود. نه حس رمز و راز و نه حس واقعی داستان وجود داشت. با توجه به اینکه این بازی ماه آینده منتشر می شود، نمایش یک قسمت بسیار عجیب از بازی بود.

در مورد برخی از چیزهایی که موفق به دیدنش شدم نیز مطمئن نیستم. به نظر من، این نوع بازی ها با اجرای آنها اجرا می شود. آنها موتور محرک آنها هستند. این موضوع در مورد Open Roads دوچندان است، زیرا انیمیشن‌های شخصیتی محدودی دارد و تقریباً هیچ خط لبی هم وجود ندارد. اگرچه این رویکرد می تواند بسیار خوب کار کند – دوباره به As Dusk Falls مراجعه کنید.


Open Roads ماه آینده عرضه می شود.

اما اینجا، احساس صافی دارد، و من دقیقاً مطمئن نیستم که چرا اینطور است. بازی بازیگران خوب به نظر می رسد و انیمیشن های کم مصرف می تواند موثر باشد و اثر هنری جذاب است. با این حال، همه را کنار هم بگذارید و چیزی مانع آن می شود. این کمکی نمی کند که هیچ صدای قابل تشخیصی همراه آن نباشد (که ممکن است محصول جانبی بازی در حال نمایش از راه دور باشد). در مجموع، به جای اجرای پایانی، به این احساس ختم می شود که در حال تماشای یک تمرین هستید.

با این حال، چیزی که برای دیدن خوب بود، توجه بازی به جزئیات بود. واضح است که تلاش زیادی برای آن انجام شده است. Open Roads به همان اندازه که در حال صحبت کردن است، یک بازی در مورد تعامل با اشیا است و شما برای همیشه آنها را بردارید و در دستان خود برگردانید. در یک یادداشت مرتبط، این همچنین یک بازی در مورد بدخواهان اولیه – به طور خاص ۲۰۰۳ – و در مورد تکرار آن دوران در وسایل قابل لمس است. آی‌مک‌های قدیمی با انحنا، تاماگوچی‌های مثلثی، سالنامه‌های کلفت دبیرستانی وجود دارد (یک خمیدگی آشکار آمریکایی با همه اینها وجود دارد). باید شما را به عقب برگرداند.

این بخش ابتدایی بازی به طور کامل به نوازش در اطراف خانه مادربزرگتان اختصاص دارد، تا زمانی که مادرتان شما را به اتاق زیر شیروانی بفرستد تا چیزی پیدا کنید. این در واقع تنها کاری است که در بازی دیدم، پیدا کردن یک کلید اتاق زیر شیروانی – نوعی میله فلزی – که برای رسیدن به آنجا به آن نیاز دارید. هنگامی که به آنجا می‌روید، چمدانی پر از خاطرات خواهید یافت که ظاهراً سفر جاده‌ای را آغاز می‌کند.


ماجراجویی روایی Open Roads نویدبخش است، اما یک نسخه نمایشی ما را متقاعد نمی کند



من از نحوه ترسیم بازی نیز خوشم می آید – به نظر منحصر به فرد می رسد. کمی کنار هم قرار گرفتن نیز وجود دارد. محیط‌ها سه بعدی نسبتاً سفت و سخت هستند، اگرچه با لایه‌ای نازک از نوستالژی مداد رنگی نرم شده‌اند، اما شخصیت‌ها کاملاً متفاوت هستند. آنها به شدت سبک شده اند، گویی از یک کارتون قدیمی اسکوبی دو بیرون آمده اند – همه خطوط برجسته، رنگ های جسورانه، انرژی پررنگ. و تفاوت واقعاً ظاهر می شود – آنها از پس زمینه بیرون می آیند.

این کاراکترها در حین گپ زدن از طریق یک سری حالت‌ها و عبارات کلیدی حرکت می‌کنند، اما در غیر این صورت، نسبتاً ثابت می‌مانند. گزینه‌های دیالوگی وجود دارد – نمونه‌ای که دیدیم تس به طعنه مادرش را در مورد “ska” راهنمایی می‌کرد، که مادر به وضوح هرگز در مورد آن چیزی نشنیده بود، و سرگرم‌کننده بود. و اگر چیز دیگری را انتخاب می کردید، این مسیر گفتگو را دریافت نمی کردید. با این حال، من نمی‌دانم پیامدهای گفتگو فراتر از آن چیست. هیچ شبکه ظاهری انتخاب و نتیجه ای وجود ندارد که بتوانم آن را تشخیص دهم.







و واقعاً همین است – این همان چیزی است که باید ادامه دهم، از این رو محفوظ ماندن و سردرگمی جزئی من از نشان ندادن بخش جذاب تر و جذاب تر از گیم پلی، یا به سادگی بیشتر از آن بسیار نزدیک به انتشار است. آیا این فقط یک تصمیم بد از طرف آناپورنا است یا نشان دهنده چیز دیگری است؟ من نمی دانم.

من می‌خواهم به Open Roads از شک و تردید بهره ببرم، زیرا این نوع تجربیات را دوست دارم و مطمئن هستم که زمان بیشتر با بازی من را مجذوب می‌کند و من را جذب می‌کند. همچنین زمان توسعه آن به ظاهر دشوار بوده است. . Open Roads بازی‌ای است که توسط Gone Home و توسعه‌دهنده Tacoma، Fullbright، قبل از یکی از بنیان‌گذاران آن ساخته شد. استیو گینور به دلیل سبک مدیریتی خود با فرار کارکنان مواجه شد و همه چیز به هم ریخت اکنون، توسط تیم Open Roads برای Annapurna توسعه یافته است. اگر مسیر راه اندازی آن هموارترین راه نبوده باشد، قابل درک است. اما هنوز من را قانع نکرده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/narrative-adventure-open-roads-has-promise-but-a-demo-leaves-us-unconvinced?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *