ماجراجویی Wuxia Where Winds Meet تست بتا محدودی را در این ماه دریافت می‌کند

بازی جهان باز Wuxia Where Winds Meet در این ماه یک آزمایش بتا محدود برای بازیکنان آمریکای شمالی دریافت می کند.

این بازی از استودیوی توسعه‌دهنده چینی Everstone است و یک شمشیرزن سرگردان را در تجربه‌ای که ریشه در تاریخ چین و هنرهای رزمی Wuxia دارد، دنبال می‌کند.

بازیکنان می توانند ثبت نام کن برای دعوت به نسخه بتا، که اولین آزمایش بتا در خارج از کشور خواهد بود. از ۱۹ تا ۲۲ فروردین ماه برگزار می شود. برای نگاهی تازه به این بازی، تریلر زیبای جدید را در زیر ببینید.


ماجراجویی Wuxia Where Winds Meet تست بتا محدودی را در این ماه دریافت می‌کندتریلر تست بتا Where Winds Meet


تریلر تست بتا Where Winds Meet

Where Winds Meet به شدت از Wuxia الهام گرفته شده است، با هنرهای رزمی به عنوان پایه ای برای کاوش در جهان باز و حل معما، و همچنین مبارزه پویا با مجموعه حرکتی که حیوانات را تقلید می کند.


تقویم تاریخ های آزمایش بتا Where Winds Meet
اعتبار تصویر: استودیو اورستون

این بازی بسیار زیبا نیز هست، غرق در سنت است و شامل بازی های کوچکی مانند نواختن آلات موسیقی سنتی، شطرنج چینی یا بازی توهو می شود.


اسکرین شات Where Winds Meet که جنگجوی را در معبد سنگی در محاصره برگ های قرمز در حال نبرد با دشمنان نشان می دهد.


اسکرین شات Where Winds Meet که دو جنگجو را در حال نبرد با شمشیر در پس زمینه ای آتشین نشان می دهد.

اعتبار تصویر: استودیو اورستون

برالت لیو، تهیه کننده استودیوی اورستون گفت: «استخدام در حال حاضر ادامه دارد، و ما هیجان زده هستیم که با شما این سفر ماجراجویی شرقی هیجان انگیز ووشیا را آغاز کنیم. “بازخورد شما برای کمک به ما در بهینه سازی و اصلاح بازی بسیار مهم خواهد بود، بنابراین از توجه و حمایت شما سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظر دیدار شما هستیم!”

هنوز هیچ خبری در مورد تاریخ انتشار وجود ندارد، بنابراین این آزمایش بتا یک شانس کلیدی برای انجام عملی ارائه می دهد.

و در حالی که هنوز جزئیاتی در مورد آزمایش بتا سرور اروپایی وجود ندارد، ثبت نام در این بتا ممکن است ارزش امتحان را داشته باشد – تاخیر اجازه می دهد.

من با توسعه دهندگان و بخش کوتاهی از Where Winds Meet را در Gamescom بازی کرد و علیرغم عدم مهارت من، زیبایی آن را خیره کننده یافت.


منبع: https://www.eurogamer.net/wuxia-adventure-where-winds-meet-gets-limited-beta-test-this-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *