مارول و جنگ ستارگان نمایش های دیزنی پلاس را برای سال ۲۰۲۴ تایید کردند و این خبر بدی برای طرفداران آندور است.

دیزنی لیست نمایش های مارول و جنگ ستارگان خود را که در سال ۲۰۲۴ منتشر می شود – و کسانی که منتظر اندور فصل ۲ ناامید خواهد شد

در یک بیانیه مطبوعاتی جزئیات اینکه چه سریالی پخش خواهد شد دیزنی پلاس سال بعد، غول سرگرمی دو را نشان داد جنگ ستارگان و سه پروژه مارول اولین کار خود را در غول استریم انجام خواهند داد. متأسفانه، در مورد اولی، اندور فصل ۲ در میان سه نفری نیست که در ۱۲ ماه آینده وارد می شود.

در واقع، دیزنی فاش کرد جنگ ستارگان: آکولایتاولین مجموعه تولید لایو اکشن در دوره نمادین فرنچایز علمی تخیلی در دوران High Republic، و جنگ ستارگان: خدمه اسکلت – سریالی که از فیلم محبوب دهه ۸۰ الهام گرفته است گونی ها – تنها نمایش‌های توسعه‌یافته لوکاس‌فیلم هستند که در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند. پس، طرفداران جنگ ستارگان نباید انتظار دیدن قسمت دوم و آخر آن را داشته باشند. اندور همینطور انجام دهید

این هم مایه شرمساری بزرگ است. در ما بررسی از جنگ ستارگان: آندوrما آن را یک «هیجان‌انگیز جاسوسی خون‌پاشنده» نامیدیم که شاید بهترین نمایش جنگ ستارگان باشد. پس از شروع آهسته (از دیدگاه بینندگان) پس از اکران در آگوست ۲۰۲۲، اندور فصل ۱ در نهایت برای دیزنی پلاس به یک موفقیت تبدیل شد، با طرفداران قدیمی و جدید که پیشنهاد می‌کنند این یکی از بهترین‌ها است بهترین نمایش های دیزنی پلاس تا حالا ساخنه شده.

با توجه به محبوبیت و تحسین منتقدان، بینندگان با نفس بند آمده منتظر آن بودند اندورفصل دوم از راه رسید با توجه به اینکه قسمت بعدی سریال برای مدتی در حال ساخت بود، برخی از طرفداران امیدوار بودند که این سریال در سال ۲۰۲۴ پخش شود. با این حال، به لطف اعتصابات نویسندگان و بازیگران در سال ۲۰۲۳، تولید سریال با بازی دیگو لونا به تعویق افتاد، به این معنی که ما احتمالاً باید تا سال ۲۰۲۵ برای بازگشت نمایش صبر کرد.

میمیک ها، جادوها و جهش یافته ها به دیزنی پلاس می آیند

مارول و جنگ ستارگان نمایش های دیزنی پلاس را برای سال ۲۰۲۴ تایید کردند و این خبر بدی برای طرفداران آندور است.

اکو اولین نمایش از سه برنامه تلویزیونی MCU است که در سال ۲۰۲۴ شروع به کار کرد. (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

همانطور که گفته شد، دنیای سینمایی مارول (MCU) با سه سریال تلویزیونی در سال آینده نیز گسترش بیشتری می یابد. ما قبلا می دانستیم مارول اکو برای اولین بار روی پلتفرم – به علاوه استریمر خواهر هولو – در ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴، بنابراین طرفداران بزرگترین فرنچایز ابرقهرمانی جهان می توانند پس از روز سال نو، چیز جدیدی را پخش کنند.

با این حال، اکنون می دانیم که کدام نمایش ها در سال ۲۰۲۴ به آن خواهند پیوست. آگاتا: خاطرات دارکلد – بازیگر نقش کاترین هان WandaVision اسپین آف که قبلاً به عنوان آگاتا: کوون آشوب – همچنین در سال آینده منتشر می شود، با یکی آگاتا ستاره نشان می دهد که در اواخر سال ۲۰۲۴ وارد بازار خواهد شد. به این جفت ملحق خواهند شد مردان ایکس ۹۷یکی دیگر مارول فاز ۵ برنامه تلویزیونی که به عنوان دنباله مستقیم برنامه های محبوب دهه ۹۰ عمل می کند X-Men: The Animated Series.

تاریخ عرضه رسمی هنوز مشخص نشده است (اکو به کنار) برای هر یک از این سریال‌ها، و مدتی طول می‌کشد تا از زمان پخش آن‌ها در یکی از سریال‌های دنیا خبر بدهیم. بهترین خدمات پخش.

این هم کاملاً غافلگیرکننده نیست – دیزنی در ۱۲ ماه گذشته با مسائل متعددی از جمله برنامه‌های اکران زیادی در میان اعتصابات هالیوود برخورد کرده است. همانطور که در بالا نشان داده شد، ددپول ۳ تنها فیلم MCU خواهد بود که در سال ۲۰۲۴ وارد سینماها می شود. با این حال، دیزنی سال آینده تعدادی فیلم غیر مارول به سینماها خواهد داشت، از جمله پادشاهی سیاره میمون ها و بیگانه: رومولوس.

در بخش تلویزیون، ورودی های جدیدی در برخی از نمایش های رده بالای دیزنی پلاس و هولو و همچنین سریال های جدید مورد انتظار برای لذت بردن وجود خواهد داشت. خرس فصل ۳ و خارق العاده فصل ۲ از جمله سابق هستند، در حالی که شوگون، مرتکب نلو طفره زن هنرمند (بریتانیا و ایرلند) سه مورد دومی هستند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/disney-plus/marvel-and-star-wars-confirm-disney-plus-shows-for-2024-and-its-bad-news-for-andor-fans

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *