مارک زاکربرگ در یک بارج شناور با جنگنده‌های MMA در ویدئویی که نمی‌توانست دورتر از زاک آغشته به ضد آفتاب تابستان ۲۰۲۰ باشد.

عکس هایی از ویدیوی MMA اینستاگرام زاکربرگ

این پست زاکربرگ را نشان می‌دهد که با جنگنده‌های MMA روی یک بارج شناور مسابقه می‌دهد.

مارک زاکربرگ



  • مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در سال گذشته یک شخصیت “خرد شده” را سرپرستی کرده است.
  • رژیم تمرینی او پس از موافقت با مبارزه احتمالی در قفس با ایلان ماسک توجه ها را به خود جلب کرد.
  • جدیدترین پست زاکربرگ نشان می دهد که او در حال مبارزه با رزمندگان MMA در یک بارج شناور است.
تبلیغات

تبلیغات

روزهایی که مارک زاکربرگ به دلیل استفاده از کرم ضدآفتاب بسیار زیاد هنگام گشت و گذار در اینترنت مورد تمسخر قرار می گرفت، گذشته است. زاک تابستانی جدید با جنگنده های MMA روی یک بارج شناور مسابقه می دهد.

زاکربرگ در یک پست ویدیویی مشترک در اینستاگرام با مبارز MMA نیجریه ای و نیوزلندی، اسرائیل آدسانیا، با آدسانیا و جنگنده استرالیایی MMA، الکساندر ولکانوفسکی، روی آب تمرین می کند، لگد زدن، دست و پنجه نرم کردن، و ورق زدن – همه اینها به کلیپی از ““ماموریت غیرممکن” موسیقی متن.

ما هنوز باید a را ببینیم درگیری در قفس بین زاکربرگ و ایلان ماسکیک مسابقه احتمالی که از ژوئن، زمانی که ماسک، مورد بحث قرار گرفته است توییت کرد که او برای یک مسابقه قفس با زاکربرگ و مدیر عامل متا به توافق رسیدند. در حالی که ممکن است این دعوا هرگز اتفاق نیفتد – زاکربرگ از آن زمان گفته است “ایلون جدی نیست” در مورد یک دعوای رسمی پس از اینکه مدیرعامل تسلا بعداً ایده یک بحث “نجیب” در عوض – بنیانگذار فیس بوک به نمایش شخصیت خرد شده جدید خود با قدرت کامل ادامه داده است.

این فقط جدیدترین انعطاف مدیر عامل میلیاردر متاپست های زیر در اوایل سال جاری برای بزرگداشت او کمربند آبی در جیو جیتسواولین مسابقات جیو جیتسو او و تصویری از زاکربرگ بدون پیراهن ایستاده است بین آدسانیا و ولکانوفسکی

تبلیغات

تبلیغات

زاکربرگ ابتدا شروع کرد آموزش جیو جیتسو در طول قرنطینه های همه گیر COVID-19 و اکنون سه تا چهار بار در هفته در جیو جیتسو و MMA تمرین می کند – او گفت پادکست لکس فریدمن که یادگیری هنرهای رزمی مستلزم “کتک خوردن زیاد” او بود.

آواتار متاورس مارک زاکربرگ در یک بازی دارای پوشش ضد آفتاب است "SPF 5000" نگاه کن

آواتار متاورس مارک زاکربرگ در یک بازی دارای ظاهری با پوشش ضد آفتاب “SPF 5000” است.

متا



تمام محتوای جیو جیتسو به دنبال تصویری از او در حال انجام یک ترفند روی تخته موج سواری هیدروفویل است، بدون شک عکسی بسیار جالب تر از عکس فوری پاپاراتزی از او با یک عکس صورت آغشته به ضد آفتاب که بیش از دو سال پیش ویروسی شد. او پس از آن دومی را با یک طراحی تخته موج سواری تصویر یک هنرمند از تصویر را نشان می دهد که او با عنوان “خورشید هرگز شانسی نداشت.”

او همچنین با اشاره ای نه چندان ظریف به او اشاره کرد عکس خیلی بامزه در سال ۲۰۲۱، در یک بازی برای متاورس متا که با ضدآفتاب کامل شده بود، ظاهری در حال گشت و گذار در آب را برای آواتار خود نشان داد. ظاهر مجازی “SPF 5000” نام داشت.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

مارک زاکربرگ
الون ماسک
متا
تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/mark-zuckerberg-spars-mma-fighters-floating-barge-video-2023-9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *