ماسک Skyted شما را به اندازه کافی ساکت می کند که حتی در کتابخانه هم تماس بگیرید

من دوست ندارم در جمع با تلفن صحبت کنم. اغلب، من در مورد چیزی شایعات می کنم که کاری ندارم که در اطراف افراد دیگر بحث کنم، یا در مورد محصولی فناوری صحبت می کنم که هنوز راه اندازی نشده است. به همین دلیل است که محصولی مانند ماسک خاموش Skyted من را مجذوب خود می کند. شرکت امروز کمپین Kickstarter خود را راه اندازی کرد در CES 2024 برای پوشیدنی های کاهش دهنده نویز که به شما امکان می دهد آزادانه در مورد اطلاعات محرمانه در هر کجا صحبت کنید بدون اینکه نگران شنیدن اطرافیان خود باشید. قبلاً چندین بار هدف ۸۸۰۰ دلاری خود را شکسته است و از زمان نوشتن این مقاله ۵۴۰۰۰ دلار جمع آوری کرده است، به این معنی که این مفهومی است که در بین بسیاری از مردم طنین انداز شده است.

من به اکثر پروژه‌های Kickstarter بدبین هستم، با توجه به احتمال زیاد آنها مبدل‌افزار هستند، اما نمونه اولیه Skyted که در اینجا در نمایشگاه بررسی کردم کاملاً قوی بود. بند سر کشسانی نداشت که بتوانم آن را روی سرم بگذارم، بنابراین در حین آزمایش مجبور شدم آن را روی صورتم نگه دارم، اما این به کناری احساس می کردم که ماسک خوب ساخته شده است. مهمتر از آن، دستگاه واقعاً کار می کرد.

مجبور شدم کمی انتظاراتم را کم کنم، اما در غیر این صورت تحت تاثیر قرار گرفتم. این ماسک طوری ساخته نشده است که به طور کامل سر و صدا را از بین ببرد یا به شما اجازه دهد خشم اولیه خود را در وسط یک رستوران فریاد بزنید و همچنان ناشنیده باقی بمانید. یا اگر مثل من خواننده مشتاقی در برادوی هستید، تصنیف‌های کمربندی‌شده‌تان را به‌طور کامل قطع نمی‌کند. با این حال، صدا را ۲۵ دسی بل کاهش می دهد، بنابراین اگر با صدای نرمال صحبت می کنید، شخص کنار شما چیزی که می گویید را نشنود.

ماسک Skyted شما را به اندازه کافی ساکت می کند که حتی در کتابخانه هم تماس بگیرید
عکس از Cherlynn Low / Engadget

همکارم مت اسمیت به اندازه کافی مهربان بود که برای بخشی از دمو به من ملحق شد تا بتوانم در حالی که ماسک را روی صورتم گذاشته و روی صورتم می گذارم با او صحبت کنم. وقتی ماسک را به تن داشتم، مت که دقیقاً در کنارم ایستاده بود، گاهی از صحبت کردنم غافل بود. صدایم را در یک سطح ثابت نگه داشتم، که با توجه به سر و صدای اطرافمان در زمین نمایش، کمی بلندتر از حد معمول صحبت می‌کردم. حتی بدون تأیید مت، می‌توانستم بگویم آنچه می‌گویم به‌طور محسوسی خفه‌شده است، تا جایی که اگر بخواهم در مورد اطلاعات محرمانه یا محرمانه در ملاء عام صحبت کنم، مطمئن می‌شوم که هیچ‌کس نمی‌تواند محتوای مکالمات من را بشنود. اکنون، لازم است به این نکته اشاره کنم که هنگام استفاده از ماسک Skyted در برخی نقاط برای نفس کشیدن مشکل داشتم، اما این احتمالاً بیشتر به میزان فشار دادن آن به صورتم مربوط می شود تا تناسب واقعی.

این ماسک از فناوری مشابه مدل‌های اخیر موتورهای جت استفاده می‌کند که از تشدید کننده‌ها برای بیرون کشیدن صدا و داخل اتاقک استفاده می‌کنند. به این ترتیب، امواج به جای نشت و شنیدن، در یک محیط کنترل شده پراکنده می شوند. سوراخ های کوچکی در وسط قسمت داخلی ماسک و اتاقک های ۱۲ میلی متری در دو طرف صورت وجود دارد. یک میکروفون در داخل ماسک قرار می گیرد و بسته به مدل دستگاه، می تواند از طریق بلوتوث یا سیم به تلفن یا لپ تاپ شما متصل شود. این دارای جک های صوتی برای ورودی و خروجی است، بنابراین می توانید هم خود و هم افراد دیگر را در تماس خود بشنوید.

Skyted در حال حاضر با قیمت اولیه ۲۹۹ دلار در Kickstarter در دسترس است، اگرچه پس از دوره مقدماتی ۱۰۰ دلار بیشتر هزینه خواهد داشت. برنامه های زیادی برای ماسک وجود دارد که به خصوصی نگه داشتن مکالمات دنیای واقعی شما کمک می کند، مانند اجازه دادن به افراد برای شرکت در جلسات در رفت و آمدهایشان. استفان هرسن، مدیرعامل Skyted گفت که صحبت کردن با تلفن در برخی از قطارهای اروپا غیرقانونی است، به این معنی که مسافران در مسیرهای طولانی‌تر در صورت نیاز نمی‌توانند تماس‌های کاری را دریافت کنند. با Skyted، آنها قادر خواهند بود. هرسن، که می‌گوید قبلاً به‌عنوان معاون در ایرباس کار می‌کرد، معتقد است که برنامه‌های کاربردی در آموزش نیز وجود دارد.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-skyted-mask-makes-you-quiet-enough-to-take-calls-even-in-a-library-043759088.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/the-skyted-mask-makes-you-quiet-enough-to-take-calls-even-in-a-library-043759088.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *