مالک FromSoftware، Kadokawa استودیوی Octopath Traveler را خریداری کرد

مالک FromSoftware، Kadokawa Corporation، توسعه دهنده Octopath Traveler Acquire را با مبلغی نامشخص خریداری کرده است.

این استودیو که در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد، قبلاً با زیرمجموعه های Kadokawa در Tenchu ​​(FromSoftware) و Way of the Samurai (Spike Chunsoft) با بازی Octopath Traveler منتشر شده توسط Square Enix همکاری کرده است.

در بیانیه ای از Kadokawa در آخرین گزارش درآمد خود آمده است: “برای تقویت توانایی ایجاد IP در بازی ها به عنوان بخشی از استراتژی تجاری بازی ما، Acquire Corp. را به یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت تبدیل کرده ایم.”

ما انتظار داریم با خرید این شرکت که عناوین موفق میلیون‌فروشی را تولید کرده است، با زیرمجموعه‌های موجود مرتبط با بازی‌های خود هم‌افزایی کنیم، قابلیت‌های برنامه‌ریزی و توسعه خود را در سطح گروهی تقویت کنیم و مجموعه بازی‌های کنسولی خود را ارتقا دهیم.»


مالک FromSoftware، Kadokawa استودیوی Octopath Traveler را خریداری کردOCTOPATH TRAVELER II – Launch Trailer – Nintendo Switch


تریلر راه اندازی Octopath Traveler 2 – Nintendo Switch

سری Octopath Traveler سبک بصری HD-2D را که اکنون توسط Square Enix در بازی‌های دیگر استفاده می‌شود، محبوب کرد – و علامت تجاری. این مجموعه فروش مجموعی بیش از ۴ میلیون واحد دارد.

در مورد دیگر استودیوهای متعلق به کادوکاوا، FromSoftware تلاش‌های خود را برای بهبود سودآوری در میان‌مدت تا بلندمدت افزایش خواهد داد و اقدامات مختلفی از جمله DLC اصلی برای Elden Ring در حال انجام است.

فروش نسبت به سال گذشته به دلیل موفقیت بزرگ Elden Ring کاهش یافته است، اما “فروش تکراری عنوان ثابت مانده است”، در حالی که Armored Core 6: Fires of Rubicon “فراتر از انتظارات نقش داشته است”.

در همین حال، Spike Chunsoft، Shiren the Wanderer 6 را در سه ماهه چهارم سال مالی جاری منتشر خواهد کرد.

DLC Elden Ring Shadow of the Erdtree هنوز تاریخ انتشار ندارد، اما امسال انتظار می رود.

طبق گزارش ها، Tencent در حال توسعه یک بازی موبایل Elden Ring از زمان به دست آوردن حقوق مجوز از FromSoftware در سال ۲۰۲۲٫


منبع: https://www.eurogamer.net/fromsoftware-owner-kadokawa-acquires-octopath-traveler-studio?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *