مانیتورهای ادیسه سامسونگ در حال حاضر تا ۱۰۰۰ دلار تخفیف دارند

اگر به خرید یک مانیتور ممتاز فکر کرده اید، سامسونگ معاملاتی دارد که ارزش بررسی دارند. پیشنهادات این شرکت ، از جمله ارک ۵۵ اینچی اودیسه (موجود با حداقل ۲۰۰۰ دلار)، ۵۷ اینچی Odyssey Neo G9 (500 دلار تخفیف) و ادیسه ۴۹ اینچی OLED G9 (تخفیف ۴۰۰ دلاری) از جمله مدل‌های تخفیف‌خورده در فروش گسترده مانیتور هستند آمازون و وب سایت سامسونگ.

Odyssey Ark 55 اینچی یک غول ۴K با انحنای ۱۰۰۰R است تا اطمینان حاصل شود که تمام طرف های صفحه نمایش در فاصله تقریباً مساوی با شما روبرو هستند. از نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند که بازی‌ها و کارهای دیگر را نسبتاً روان انجام می‌دهد و زمان پاسخگویی آن ۱ میلی‌ثانیه است. شما حتی می توانید صفحه نمایش آن را به جهت عمودی بچرخانید، اگرچه این برای اکثر مردم بیشتر یک امتیاز خاص است تا یک ویژگی ضروری.

سامسونگ یکی از بزرگترین دستگیره های ما را برطرف کرد نسخه نسل اول، افزودن سازگاری DisplayPort و نمای تقسیم چند ورودی که به طرز حیرت انگیزی از آن مدل افتتاحیه گم شده اند. موردی که به فروش می رسد آخرین نسخه است. در سال ۲۰۲۳ راه اندازی شد.

معمولاً ۳۰۰۰ دلار است که می توانید آن را به یک سوم کاهش دهید آمازون و سامسونگاودیسه ارک ۵۵ اینچی را به قیمت ۲۰۰۰ دلار به خانه ببرید.

مانیتورهای ادیسه سامسونگ در حال حاضر تا ۱۰۰۰ دلار تخفیف دارند
سامسونگ

ادیسه ۵۷ اینچی ادیسه G9 Neo نسبت به جنبه ای طولانی تر (۳۲: ۹) دارد. این امر به شما امکان می دهد برنامه های بیشتری را بر روی تنظیمات چند وظیفه ای دسک تاپ خود فشار دهید در حالی که یک میدان دید گسترده تری برای بازی فراهم می کنید. علیرغم اندازه و شکل متفاوت آن، منحنی ۱۰۰۰R محکمی مانند Ark دارد.

این مانیتور دارای وضوح ۸K ، نرخ تجدید ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ ۱ms است. فناوری mini LED آن از ۲۳۹۲ ناحیه کم نور محلی و “بالاترین سطوح مشکی ۱۲ بیتی” استفاده می کند. پورت ها شامل DisplayPort 2.1، HDMI 2.1 و هاب USB است.

معمولاً ۲۵۰۰ دلار ، می توانید ۵۰۰ دلار از مانیتور ۵۷ اینچی NEO G9 را اصلاح کنید و آن را با قیمت ۲۰۰۰ دلار به خانه ببرید. این قیمت گذاری در دسترس است آمازون و سامسونگ.

عکس سبک زندگی محصول از یک فرد جوان که در حالی که به مانیتور فوق عریض نگاه می کند، دست هایش را پشت سرش جمع کرده است.
سامسونگ

OLED 49 اینچی Odyssey G9 نیز دارای نسبت تصویر ۳۲:۹ است. صفحه OLED / Quantum Dot آن رنگ های غنی و سیاههای عمیق را تولید می کند تا بازی های شما بیشتر شود و متن سیاه و سفید آن می تواند به شما در حروف کاری شما کمک کند تا بیشتر از آن پرش کند.

منحنی این مدل (۱۸۰۰R) نسبت به مدل ۵۵ اینچی Ark و ۵۷ اینچی G9 Neo کمتر مشخص است، اما همچنان منحنی ملایمی را به داخل ارائه می دهد. این برنامه شامل بلندگوهای داخلی است و دارای نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز با زمان پاسخ “نزدیک به این فوراً” (۰٫۰۳ms) است. این شامل اتصالات برای HDMI 2.1 و DisplayPort است.

OLED 49 اینچی G9 با قیمت ۱۶۰۰ دلار خرده فروشی می شود ، اما می توانید آن را با قیمت ۱۲۰۰ دلار دریافت کنید آمازون. (قیمت آن ۱۳۰۰ دلار است سامسونگ سایت.)

ما فقط برخی از مانیتورهای برجسته را برجسته کردیم، اما شما می‌توانید از طریق فروش کامل آن را مرور کنید آمازون و سامسونگ.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/samsung-odyssey-monitors-are-up-a-out-oup-now-2009299.html؟src=RSS ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/samsung-odyssey-monitors-are-up-to-1000-off-right-now-200039299.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *