مانیتور گیمینگ جدید ۴۸۰ هرتزی ال‌جی می‌تواند با یک کلیک به ۴K 240 هرتز تبدیل شود.

درست جلوتر از CES (مثل همیشهال جی دارد رونمایی شد یکی از جالب‌ترین مانیتورهای بازی که تاکنون به عنوان بخشی از سری UltraGear OLED 2024 خود دیده‌ایم. OLED 32 اینچی ۳۲GS95UE UltraGear نه تنها یک گزینه ۴K ستاره ۲۴۰ هرتزی را ارائه می دهد، بلکه به شما امکان می دهد تا رفرش را تا ۴۸۰ هرتز در ۱۰۸۰p با "کلیک ساده" این شرکت همچنین از مدل های جدید و به روز شده ۲۷، ۳۴ و ۳۹ و ۴۵ اینچی UltraGear OLED منحنی رونمایی کرد و خانواده مانیتورهای بازی OLED خود را به طور قابل توجهی گسترش داد.

UltraGear OLED 32 اینچی اولین مدل از این خانواده است که از جدید ال‌جی استفاده می‌کند. "دو هرتز" قابلیتی که به شما امکان می دهد به سرعت بین ۴K (3,840 x 2,160) در ۲۴۰ هرتز به Full-HD 1,920 x 1,080 با فرکانس ۴۸۰ هرتز ستاره ای سوئیچ کنید. تعداد بسیار کمی از مانیتورها دارای نرخ رفرش بالا هستند، چه رسد به توانایی انتخاب بین دو بالاترین نرخ تازه سازی موجود در رزولوشن مربوطه خود.

مانیتور گیمینگ جدید ۴۸۰ هرتزی ال‌جی می‌تواند با یک کلیک به ۴K 240 هرتز تبدیل شود.
ال جی

ال جی می گوید می توانید بین این حالت ها جابجا شوید "از طریق کلید میانبر یا سوئیچ جهت جوی استیک" تا به بهترین نحو با ژانر بازی ای که بازی می کنید مطابقت داشته باشد. "برای عناوین اکشن سریع و بازی های تیراندازی، کاربران می توانند FHD 480Hz را انتخاب کنند، در حالی که می توان از بازی های داستان محور بصری با کیفیت ۴K 240Hz لذت برد." شرکت گفت.

همراه با این ترفند، OLED 32 اینچی UltraGear زمان پاسخگویی GtG 0.03 میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد – چیزی که برای نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا برای جلوگیری از تاری حرکت و سایر مصنوعات مهم است. ویژگی های دیگر عبارتند از کیفیت تصویر HDR بالا (DCI-P3 98.5 درصد در ۴۰۰ نیت)، "طراحی تقریباً بدون حاشیه،" بلندگوهای داخلی با فناوری DTS Virtual:X، سازگاری G-Sync و موارد دیگر.

اولین نمایشگر OLED دو هرتزی ال‌جی به شما امکان می‌دهد بین 4K 240 هرتز و 1080p 480 هرتز سوئیچ کنید.
ال جی

جدا از این مدل، ال‌جی ۳۴ اینچی ۳۴GS95QE و ۳۹GS95QE را معرفی می‌کند، این اولین مانیتور OLED 39 اینچی است. هر دو مدل فوق عریض با نسبت تصویر فوق عریض ۲۱:۹، منحنی تهاجمی ۸۰۰R، وضوح تصویر ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ و نرخ تجدید ۲۴۰ هرتز هستند. اینها مهم هستند زیرا اولین مانیتورهای OLED فوق عریض ال‌جی و اولین مدل‌های OLED خمیده فوق عریض با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز هستند. هر دو از G-Sync، FreeSync Premium Pro و DisplayHDR True Black 400 (استاندارد OLED) پشتیبانی می کنند.

ال‌جی همچنین UltraGear OLED 27 و UltraGear OLED 45 خود را به‌روزرسانی کرده است. هر دو نسخه مدل ۴۵ اینچی وضوح ۳۴۴۰×۱۴۴۰ و نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز را ارائه می‌کنند، اما نسخه ۴۵GS96QB شامل بلندگوها و نرخ اتصال USB-C است. تا ۶۵ وات

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/lgs-new-480hz-hd-gaming-monitor-can-switch-to-4k-240hz-with-a-click-101738300.html?src منتشر شد = rss


منبع: https://www.engadget.com/lgs-new-480hz-hd-gaming-monitor-can-switch-to-4k-240hz-with-a-click-101738300.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *